Gå til innhold

Jeg maser, han behandler meg som en hushjelp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Poenget er at statistikk ikke hjelper TS det minste, så lenge hun er oppgitt over mannen sin som ikke tar ansvar. Merkelig at kvinner alltid skal rakkes ned på her på KG! Kan ikke voksne menn skjønne at de skal rydde opp rotet sitt selv? De bor ikke hos moren sin lenger!

Poenget er at flere løsninger har blitt presentert, men at løsninger ikke er interessante for dere. Dere er kun interessert i å klage og drive gruppeterapi ved å gi hverandre støtteerklæringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange kjenner begrepene fra f. eks hundedressurkurs - og ikke som teoretisk grunnlag for forståelse av menneskelig atferd.

Og hvis de verken forstår disse tingene intuitivt eller er villige til å ta til seg den kunnskapen gjennom å lese seg opp, så er de dømt til å fortsette i akkurat samme bane. Makan til stahet har jeg sjelden sett.

Endret av Adonis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Og no har du hatt ny kjæreste i - ca ein månad? Get real. I den fasen gjer både han og du kva som helst berre for å få vere i same rom. Vi kan snakkast om nokre år, når rusen har lagt seg. Enten så har du møtt veggen, eller så har han teke ansvar og hjelper deg med dette.

Jeg er EKTE, og har hatt forhold på flere år, så jeg trives med å ha det slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Mysticgirl, jeg synes du har en myk og vakker tilnærming til problematikken, og gjetter at din kjærlige innsats gir din mann lyst til å stå på for å se gleden skinne i dine vakre øyne.

Nettopp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Odd Molly

Poenget er at flere løsninger har blitt presentert, men at løsninger ikke er interessante for dere. Dere er kun interessert i å klage og drive gruppeterapi ved å gi hverandre støtteerklæringer.

Litt interessant dette, jeg har jobbet i mannsdominerte miljø, i et miljø hvor det var overtall av kvinner, samt miljø hvor det var ca fifty fifty mellom kjønnene.

Suma sumarum så ville jeg foretrekke å jobbe i et mannsdominert, fordi det er mindre slarv. MEN, når det kommer til klaging, så var ikke mennene hakket bedre enn kvinnene. Der var det også former for gruppeterapi. Så vi har alle vårt!! Og her inne i forumet sitter vi i hvert vårt hjørne og kjefter....

Men jeg kommer stadig tilbake til- med folkeskikk og oppførsel kan mye gjøres.

Man sitter IKKE å ser på at ens partner sliter seg ut!!!! Hverken mann eller kvinne!

Hva er det menn er redde for?? At dere mister deres maskulinitet?? Og kvinnene, som sliter seg ut: at dere skal bli sittende alene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...