Gå til innhold

trang og våt mus - veldig attraktivt for menn flest ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trang og veldig våt mus er nok veldig attraktivt...det har jeg.

Svar meg ærlig. Er dette extra ønskelig og viktig for særlig litt eldre menn ?

At musa er trang og skikkelig våt.

Tenker at eldre menn er mer vant til slappere og løsere mus enn min unge stramme mus er, som er relativt trang men veldig våt.

Er det extra deilig å penetrere ei så trang og våt mus ? Er det stor forskjell på eldre damers mus og yngre strammere damer mus ? Som natt og dag ? . Lurer virkelig på om forskjellen er så STOR ?

Kunn menn vet nå det. Så her kan kunn menn svare...

Hvis du hadde valget mellom en trang og veldig våt mus....eller en videre og veldig våt mus ...Hva hadde du valgt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trang og veldig våt mus er nok veldig attraktivt...det har jeg.

Svar meg ærlig. Er dette extra ønskelig og viktig for særlig litt eldre menn ?

At musa er trang og skikkelig våt.

Tenker at eldre menn er mer vant til slappere og løsere mus enn min unge stramme mus er, som er relativt trang men veldig våt.

Er det extra deilig å penetrere ei så trang og våt mus ? Er det stor forskjell på eldre damers mus og yngre strammere damer mus ? Som natt og dag ? . Lurer virkelig på om forskjellen er så STOR ?

Kunn menn vet nå det. Så her kan kunn menn svare...

Hvis du hadde valget mellom en trang og veldig våt mus....eller en videre og veldig våt mus ...Hva hadde du valgt ?

Jeg bare fisker etter svar på - hvor etterspurt og attraktiv er nettopp min mus i forhold til andre damers mus. Siden min er trang og veldig våt. Har fått en del kommentarer fra menn på at jeg er ganske trang og veldig våt. Vel de sier det jo ikke direkte til meg. Men gir små hint som at : Jeg kommer ikke til å holde ut særlig lenge....

Etter at de f.eks har fingret meg. Da vet de jo ca hvor trang jeg er på forhånd.

Har også hørt en si at : jeg er STOR , kanskje litt for stor for deg ...?

Neida - jeg synes ikke han var for stor. Er jo veldig våt, så det meste går bra for meg.

Pga kommentarer tror jeg at de synes jeg er veldig trang i forhold til andre damer???

Er dette BARE positivt ? Eller litt negativt også `? Noe dere liker eller ikke liker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg mann, men svarer fordi.

Hvis du er for trang kan det jo bli et problem hvis man vil holde på en stund da. Men det er jo ingen fasit på hva folk liker.

Og hvorfor tror du alle voksene damer har slappe fitter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg er utenfor trådens målgruppe, men hvilke menn tror du velger "mus" etter hvor trang den er? Seksuallivet er en del av en større helhet der f.eks personlighet og andre resurser spiller mye større rolle.

Men for all del, dersom det er snakk om elskerinne eller prostitusjon kan sikkert svaret bli annerledes.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg velger da aldri partner etter hvor trang vedkommende er. Jeg registrerer selvsagt at det kan være stor forskjell på dere kvinner, men forholder meg til den partner jeg har for øyeblikket, og da er det langt mer enn det fysiske jeg tenker på. Den seksuelle kjemien vil danke ut et trangt kvinnekjønn når som helst. Råskapen, følelsene, muskelbruken og teknikken også.

Akkurat slik dere kvinner ser på oss menn. I det store og det hele betyr ikke penisstørrelse stort heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Trang og veldig våt mus er nok veldig attraktivt...det har jeg.

Svar meg ærlig. Er dette extra ønskelig og viktig for særlig litt eldre menn ?

At musa er trang og skikkelig våt.

Tenker at eldre menn er mer vant til slappere og løsere mus enn min unge stramme mus er, som er relativt trang men veldig våt.

Er det extra deilig å penetrere ei så trang og våt mus ? Er det stor forskjell på eldre damers mus og yngre strammere damer mus ? Som natt og dag ? . Lurer virkelig på om forskjellen er så STOR ?

Kunn menn vet nå det. Så her kan kunn menn svare...

Hvis du hadde valget mellom en trang og veldig våt mus....eller en videre og veldig våt mus ...Hva hadde du valgt ?

Du behøver ikke å skjule deg bak AB, womenwomen. Du er meget lett gjenkjennelig. Ingen er som deg, du er drømmekvinnen :ler: .

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womenwomen, du må slutte å legge inn mellomrom før punktum. <-- sånn, ikke slik .

Før du gjør det så blir'u alltid avslørt som troller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stadig høre at jeg er grisetrang og jeg er snart 40. Ikke noe med alder å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trang og veldig våt mus er nok veldig attraktivt...det har jeg.

Svar meg ærlig. Er dette extra ønskelig og viktig for særlig litt eldre menn ?

At musa er trang og skikkelig våt.

Tenker at eldre menn er mer vant til slappere og løsere mus enn min unge stramme mus er, som er relativt trang men veldig våt.

Er det extra deilig å penetrere ei så trang og våt mus ? Er det stor forskjell på eldre damers mus og yngre strammere damer mus ? Som natt og dag ? . Lurer virkelig på om forskjellen er så STOR ?

Kunn menn vet nå det. Så her kan kunn menn svare...

Hvis du hadde valget mellom en trang og veldig våt mus....eller en videre og veldig våt mus ...Hva hadde du valgt ?

Kjære deg! Min erfaring er at damer blir trange og våte når de er opphisset, og jeg har aldri i mitt liv vært borte i en slapp og løs mus. Hva mener du med det, egentlig? Svaret på spørsmålet ditt er forøvrig at jeg ville valgt den musa som tilhørte damen jeg hadde det best/morsomst/finest sammen med.

mvh

Mann, 50 år

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss klarer å gjette hvem som har skrevet som AB her, men å "oute" henne som dere gjør er veldig lite hyggelig. Hun har like stor rett som alle andre til å huke av for anonym uten at dere skal spekulere i hvem som har skrevet innlegget.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste av oss klarer å gjette hvem som har skrevet som AB her, men å "oute" henne som dere gjør er veldig lite hyggelig. Hun har like stor rett som alle andre til å huke av for anonym uten at dere skal spekulere i hvem som har skrevet innlegget.

Jeg ser poenget ditt, men når det er et tema TS har skrevet utallige innlegg om under eget nick, så kan jeg ærlig talt ikke se problemet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stadig høre at jeg er grisetrang og jeg er snart 40. Ikke noe med alder å gjøre.

Håper du er bedre å pule enn grisen..... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er bedre å pule enn grisen..... :gjeiper:

Vet ikke åssen grisen er i senga, men har fått høre at jeg er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser poenget ditt, men når det er et tema TS har skrevet utallige innlegg om under eget nick, så kan jeg ærlig talt ikke se problemet...

Hvis man har huket av for AB og alle skjønner hvem man er, så er det jo bedre for vedkommende jo fortere man blir outet så man kan slutte å skrive i tråden. Dette gjelder i hvert fall i de tilfellene der TS er en vanlig bruker og ikke et troll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womenwomen, du må slutte å legge inn mellomrom før punktum. <-- sånn, ikke slik .

Før du gjør det så blir'u alltid avslørt som troller.

Det er ikke det eneste kjennetegnet. :gjeiper:

Men hvordan skiller man mellom originalen, og de som bare morer seg med å leke copycat?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekket så har alle kvinner i alle aldre lov til å trene sin egen vagina med knipeøvelser, vaginakuler, osv.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Hvis du hadde valget mellom en trang og veldig våt mus....eller en videre og veldig våt mus ...Hva hadde du valgt ?

:eeeh: tenke tenke tenke................

Uff nei dette ble vanskelig altså, ikke minst siden jeg sikkert går under kategorien om "eldre" menn, har sikkert bare en gjennomsnittlig (i følge KG dermed for liten) pikk og siden jeg bruker tid her inne så jeg er i tillegg en pingle som følger med på typiske dameserier på TV og leser dameblader.

Med andre ord; alt tyder på at en trang og (ikke for) våt mus er det eneste jeg vil ha glede av........

:Gjesp:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...