Gå til innhold

Snilleste bruker på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg nominerer også deg :jepp:

Syns dere er snille også. Og HedvigR, Purple Haze og Cosette. Og D_flatmajor! Og mange andre! :klemmer:

Første jeg tenker på her er Yme, og HedvigR. D

Takk :rodmer:

Påstander? Han har skrevet det i flere innlegg. Prøver han å være snill??? Han er morsom, Yvonne er snill.

Som sagt, folk har nok forskjellige definisjoner av snill. Katten er jo veldig sarkastisk, men tror nok ikke det stikker så dypt. Jeg synes han virker som en veldig hyggelig og redelig person. Men alt sånt har jo med oppfatninger å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cecilia L

Jeg jobber aktivt med å bli et bedre menneske. Kanskje jeg blir nevnt i en slik tråd om et år eller to? ;)

Snillest er Yvonne. Samtidig som hun ikke er dumsnill. Har sett Yvonne vokse fra ungjente til Kvinne her på KG. Og hun er rett og slett et kvalitetsmenneske på alle måter. :)

Noz er også snill. Søt og empatisk. Men jeg er vel kanskje litt inhabil, siden hun er KG-lillesøsteren min... :)

Og dessuten virker OMG snill. For han liker ikke at vi kjefter på katter... :)

Og Lutetium 71 virker både snill og hjelpsom.

Endret av Cecilia L
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dessuten virker OMG snill. For han liker ikke at vi kjefter på katter... :)

Takker og bukker :takke:

Man skal aldri kjefte på katter. Da blir de lei seg :catmilk:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

hmmm.. ser ofte at brukere skriver om hvor kjekk nerdmedsverd er, lurer fælt på hvordan han ser ut:P

Nå ble jeg også nysgjerrig :fnise:

Selv liker jeg Yme og Katten veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HedvigR :jepp:

:kyss2: Takk, så koselig :D

Og synes ikke helt det passer seg her at man skal si seg uenige om folks "nominasjoner", det er jo folks oppfatninger som kommer frem, og synes dette er en positiv tråd. Synd hvis det blir ødelagt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Mr.Omg skiller seg spesielt ut her. Har lyst å hoppe gjennom skjermen og gi han en bamseklem når jeg leser innleggene hans :klemmer:

Endret av Judge Judy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Mr.Omg skiller seg spesielt ut her. Har lyst å hoppe gjennom skjermen og gi han en bamseklem når jeg leser innleggene hans :klemmer:

:fnise: Du er litt god da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Tusen takk til de som har nevnt meg, det er jammen snilt ;):kghjerte:

Jeg er snill som dagen er lang, men jeg kan selvfølgelig bite fra meg om jeg føler det er nødvendig. Greit å være snill, men noen dørmatte er jeg ikke :lur:

Kom på at jeg glemte helt å nevne Cata. Hun er en av mine favoritter, og jeg har inntrykk av at hun er veldig snill. Også alle dagbokvennene mine. De vet jeg er snille :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært inne så veldig lenge, men de som utmerker seg her (som snille og rettferdige) er HedvigR, NozMonster og Mortem. Sikkert mange fler, men disse jeg har lagt merke til og blir glad av. :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Jeg vil gjerne nevne to til som jeg ikke kom på i første innlegget her: Sequax og QueenPenelope! To hyggelige og reflekterte damer som gir inntrykk av å være snille damer! :)

Edit: og Norah og Rusken er også nominert herfra!

Endret av Ylvina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne Mortem ja. Virker kjempe koselig! :)

(Jada, skrevet innlegg her før, men gadd ikke å finne fram til det. Så da får Mortem et eget innlegg :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...