Gå til innhold

Snilleste bruker på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Me! Me! Me! Pick me!

:danser::hoppe::duskedame::duskedame:

Marihøne, I choose you!!! *Sagt i Pokemon-stil!!*

Du må jo være snill med en så søt avatar :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HedvigR og Mr. Omg er de første som popper inn i hodet mitt. Men det er mange andre brukere her som virker veldig snille også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HedvigR og Mr. Omg er de første som popper inn i hodet mitt. Men det er mange andre brukere her som virker veldig snille også.

Oi, så koselig :blush: Det må jeg bære med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Lille-pus er en favoritt hos meg. :jepp:

Har også sansen for Lille-pus! :Nikke:

Åjaaa, Lille-pus er herlig! :jepp:

Tusen, tusen takk :sjenert:

Så snille dere er :dagens-rose:

Jeg har ikke så lyst til å "krone" noen siden jeg så fort-fort kan komme til å glemme en.

Men det er et navn jeg ser mangler på listen over de mange brukere jeg liker ekstra godt, nemlig Aurora M.

- sammen med Green Lady, Envy, Belle Gunnes, Havbris, Purple Haze, ninuska_ og daemonia.

Og der gjorde jeg det alikevel ja :fnise:

Og jeg vet jeg har glemt brukere jeg setter stor pris på.

Til dere: unnskyld for at jeg ikke er verdensmester i å huske mange navn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HedvigR og Mr. Omg er de første som popper inn i hodet mitt. Men det er mange andre brukere her som virker veldig snille også.

Havbris og Mr. Omg.

Så koselige dere er da :sjenert:

Syns dere er snille også. Og HedvigR, Purple Haze og Cosette. Og D_flatmajor! Og mange andre! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er allerede nevnt, som f.eks godeste Yvonne. Men må tilføye katten. Han er jo kjempesnill! :jepp:

Ellers er NozMonster og Yme dupersupergreie!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er allerede nevnt, som f.eks godeste Yvonne. Men må tilføye katten. Han er jo kjempesnill! :jepp:

Ellers er NozMonster og Yme dupersupergreie!!

Fordi han hater og ser ned på 97% av mennesker?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi han hater og ser ned på 97% av mennesker?

Sterke ord og påstander du kommer med.

Jeg oppfatter tydeligvis innleggene hans på en helt annen måte enn det du gjør. Katten bruker mye humor i innleggene sine. Men det er sikker vanskelig å forstå dersom man ikke har humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Du verden, tusen takk :klem: Jeg synes du er snill også, selv om du jammen kan si meningene dine i debatter. Det ene utelukker ikke det andre, synes jeg :)

Ellers så er det veldig mange snille her inne, synes jeg. Alle jeg kommuniserer med i dagboka mi er hjertevarme, støttende og fantastiske mennesker!

Foruten dem, vil jeg trekke fram Imli, Ylvina og Frøken Josefine.

:omg: :blush:

Wow, jeg har jaggu blitt nevnt i en sånn her tråd... Imponert! Tusen takk skal du ha, purple! :takke:

Jeg må benytte sjansen til å returnere komplimentet, for selv om du er en ærlig dame har du en hjertevarme som ulmer på bunnen av de sterke meningene dine! (oi så poetisk vi skulle være i dag da... :rolleyes:)

Og så må jeg nevne Giacomo P (var det rett?), Antlers, Yvonne, Lille-Pus, Xaphan, Cata og så synes jeg den mystiske MorAase-personen har vist noen ekstra myke sider i det siste. Det er garantert flere, men jeg er så sabla dårlig på navn pluss at jeg er senil light.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest happy_me

Første jeg tenker på her er Yme, og HedvigR. Det er sikkert mange fler som er hyggelige her inne, men er så dårlig på å huske navn. Men jeg synes da ikke katten er noe særlig slem? Humoristisk, og sarkastisk ja, men har ikke lagt merke til at han er spesielt gretten mot noen. Men mulig han ikke passer under "Snilleste bruker" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Mange er allerede nevnt, som f.eks godeste Yvonne. Men må tilføye katten. Han er jo kjempesnill! :jepp:

Ellers er NozMonster og Yme dupersupergreie!!

takk, og veldig right back!!

du er en bra person du wanted! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterke ord og påstander du kommer med.

Jeg oppfatter tydeligvis innleggene hans på en helt annen måte enn det du gjør. Katten bruker mye humor i innleggene sine. Men det er sikker vanskelig å forstå dersom man ikke har humor.

Påstander? Han har skrevet det i flere innlegg. Prøver han å være snill??? Han er morsom, Yvonne er snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...