Gå til innhold

Snilleste bruker på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lille-pus er en favoritt hos meg. :jepp:

Har også sansen for Lille-pus! :Nikke:

Ellers stiller vel Yvonne i en særklasse, også fordi hun har vært her så lenge og alltid vært hyggelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Tonje og hun jeg aldri husker hva heter... :fnise:

lagt til: Moscato heter hun!

Endret av uAnonymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, enig i Moscato!

Virker veldig snill, men samtidig veldig flink til å få frem når hun er uenig, og står for meningene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yvonne er den som fremstår snillest.

Mange andre også: Steinar40, hun med babyavataren og skriver nynorsk.........

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yvonne er den som fremstår snillest.

Mange andre også: Steinar40, hun med babyavataren og skriver nynorsk.........

Imli! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Her har Katten ikke mye å stille opp med.

Jeg foretrekker å straffe kontra å belønne.

Snilleste bruker? Tenker Havbris, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

misforstå meg rett nå.. det er bare noe jeg har lurt på. Jeg synes Yvonne er et supert tilskudd på KG! like supert som alle andre. Hun er alltid veldig saklig og det er bra! Men er hun så mye snillere enn alle andre?? :vetikke: Jeg synes ofte hun kan bli..litt småkvass eller småsur og går i forsvarsposisjon i enkelte tråder- og hun slår meg heller ikke som noe mer medfølende eller trøstende i tråder hvor trådstarter sliter enn alle andre?? Nå mener jeg ikke at dette er noe problem eller at det gjør henne usnill.. bare at for meg så stiller hun på lik linje på snill-skalaen som alle andre. Kanskje hun ikke hiver seg ut i sånne aktueltdebatter hvor det kan gå litt for seg og tonen blir skarp.. men det betyr jo heller ikke at hun er uvanlig snill- bare at hun unngår de situasjonene. Jeg lurer på om det er at hun avslutter innleggene sine med "mvh Yvonne" kan gjøre at man får inntrykk at hun er kjempe hyggelig og super snill uansett hva som står i innlegget? :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Purple Haze! :)

Du verden, tusen takk :klem: Jeg synes du er snill også, selv om du jammen kan si meningene dine i debatter. Det ene utelukker ikke det andre, synes jeg :)

Ellers så er det veldig mange snille her inne, synes jeg. Alle jeg kommuniserer med i dagboka mi er hjertevarme, støttende og fantastiske mennesker!

Foruten dem, vil jeg trekke fram Imli, Ylvina og Frøken Josefine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk til alle som nevner meg, det er kjempekoselig og rørende. Selv er det mange her jeg synes er snille, men jeg skriver heller "ingen nevnt, ingen glemt". :)

misforstå meg rett nå.. det er bare noe jeg har lurt på. Jeg synes Yvonne er et supert tilskudd på KG! like supert som alle andre. Hun er alltid veldig saklig og det er bra! Men er hun så mye snillere enn alle andre?? :vetikke: Jeg synes ofte hun kan bli..litt småkvass eller småsur og går i forsvarsposisjon i enkelte tråder- og hun slår meg heller ikke som noe mer medfølende eller trøstende i tråder hvor trådstarter sliter enn alle andre?? Nå mener jeg ikke at dette er noe problem eller at det gjør henne usnill.. bare at for meg så stiller hun på lik linje på snill-skalaen som alle andre. Kanskje hun ikke hiver seg ut i sånne aktueltdebatter hvor det kan gå litt for seg og tonen blir skarp.. men det betyr jo heller ikke at hun er uvanlig snill- bare at hun unngår de situasjonene. Jeg lurer på om det er at hun avslutter innleggene sine med "mvh Yvonne" kan gjøre at man får inntrykk at hun er kjempe hyggelig og super snill uansett hva som står i innlegget? :)

Så vil jeg gjerne få svare på dette. Hvis noen føler at jeg er småkvass og småsur så er det leit, fordi jeg ytterst sjelden føler det slik selv og det er heller aldri min intensjon.

Samtidig, jeg er også et menneske, ingen kan være blide og glade hele tiden, også jeg, som de aller fleste regner jeg med, har dårlige og bedre dager. Det betyr derimot ikke at jeg ikke er snill. At jeg kommer i forsvarsposisjon? Vel, dette er jo litt ironisk siden jeg nå går inn og svarer deg og det lett kan tolkes slik. ;) Hvis jeg føler at jeg blir urettferdig tillagt en mening, eller hvis jeg føler at dette ikke er sant ift min person, så synes jeg at alle, uansett om det er meg eller andre brukere, bør får lov til å forsvare seg. Jeg ser egentlig ikke hvorfor det er feil.

Jeg vil dog si, jeg føler ikke det er ofte jeg må inn og "forsvare" meg på denne måten. Jeg er kanskje ikke den mest aktive på aktuelle, men de som frekventerer samliv vil vite at jeg har en del sterke meninger der inne og jeg er ikke redd for å stå for dem. Hvorfor jeg er lite på aktuelle har mest med at jeg har vært politisk aktiv og fremdeles er et politisk dyr, og KG er mitt fristed, hvor jeg egentlig ikke "orker" å diskutere politikk.

Jeg tror forøvrig at ingen klarer å være snille 24 timer i døgnet, vi har gjort ting som sikkert regnes som mindre snille. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror folk har litt forskjellig oppfatning av hva som betegnes som snill. Jeg mener i hvertfall at supersnille folk også har lov til å være krasse, skarpe og også ha dårlige dager, uten at det går utover "snillheten" :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:haar:

Det var min mening, ikke sant? Så i stedet for å komme med sånne dumme smilyes, kan du heller nevne de du selv mener er snille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...