Gå til innhold

Mobilen til kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor gikk han ikke på julebordet?

Hadde han hatt forhold til noen på jobben så hadde han nok gått. Gylden anledning til å få være sammen i en artig setting hvor flørting på en måte er tillatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heloise

"meldingene" hun ble skuffet i trenger jo ikke være sms på hans mobil, men på jobb eller andre "signaler" også... Hmm. Jaja. Håper du finner ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også begynnt å lure tror jeg om personen skrev: "Men det skjønte du kanskje utav meldingene."..

Sjekk tlf hans du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke sjekker mobilen hans, kommer du aldri til å slutte å lure på hva som kan befinne seg der. Er det så mye bedre?

Av egen erfaring: sjekk mobilen. Selv hadde jeg lyst til å stole på kjæresten, så jeg gikk i flere uker uten å lese meldingene hans selv om jeg hadde mistanker om store ugler i mosen. En natt fikk jeg nok og leste gjennom alle meldingene han hadde sendt de siste månedene. Det var en god del bevis for utroskap og flørting der, for å si det sånn.

Hvis du bestemmer deg for å undersøke innholdet på mobilen hans, så vil jeg råde deg til å ha et åpent sinn og ikke overtolk alt du leser. Vil ikke anbefale deg å prøve å leve med den usikkerheten du føler nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sjekket... Om jeg fant noe ville jeg spurt han ang den meldingen han fikk... Også rett å slett gitt han muligheten til å forklare! Så spørs det da om han benytter seg av muligheten??

Om du spør først og han lyver vil han i allefall slette alt... Og du vil aldri få vite!

Sjekk først og spør etterpå! eneste måten å være nest mulig sikker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg hadde klart å holde meg om jeg fikk den magefølelsen som jeg antar du har nå? Jeg håper jo det, men kanskje nysgjerrigheten hadde blitt for stor. Jada, skyt meg. Magefølelsen min har i allefall vist seg å stemt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vi aldri til finne ur hva som skjedde? :-P

Lurer jeg også på :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...