Gå til innhold

Sex for første gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så inatt forsvant jomfrudommen min. Har ventet lenge, men nå var jeg lei av å være jomfru og hadde sex.

Men..det var ikke som forventet i det hele tatt. Først var det ganske så vondt når han skulle inn i meg, jeg blødde og det er jo greit nok. Men det ble ikke bedre. Vi hadde sex sann tre ganger iløpet av natten, men det var ubehagelig for meg hele tiden, og jeg kjente ikke noe godt i det hele tatt. Jeg var i tillegg veldig våt.

Når blir det bedre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etterhvert... Dette er ulikt for alle. Du må nok bare stå på og finne ut av dette selv. Lykke til :) Og gratulerer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Håper virkelig det blir bedre etterhvert, ellers er sex så innmari oppskrytt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt i starten for dei fleste kvinner. Tre gonger på ei natt høyrtes mykje ut mtp at du var jomfru! Hugs å setje grenser - ingen får lov til å gjera kroppen din vondt!

Sjølv hadde eg nok samleie 5-6 gonger før det blei godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Så inatt forsvant jomfrudommen min. Har ventet lenge, men nå var jeg lei av å være jomfru og hadde sex.

Men..det var ikke som forventet i det hele tatt. Først var det ganske så vondt når han skulle inn i meg, jeg blødde og det er jo greit nok. Men det ble ikke bedre. Vi hadde sex sann tre ganger iløpet av natten, men det var ubehagelig for meg hele tiden, og jeg kjente ikke noe godt i det hele tatt. Jeg var i tillegg veldig våt.

Når blir det bedre??

Når du tar tak i ting selv. Det er lov å ha kontroll. Det er lov å finne mer modne menn å ha samkvem med. Å bare være lei av å være jomfru som grunn er sjelden vellykket. Ta å bruk litt tid for deg selv med deg selv og finn ut hva du vil og ikke vil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var kanskje litt voldsom, han var ikke klar over at jeg var jomfru.Jeg er 20 år gammel og da er det vel nesten forventet at du har litt erfaring, så jeg var for flau til å si noe og ville bare kvitte meg med jomfrudommen. Derfor bare kjørte han på mens jeg lå der og gledet meg til det var over.

Men jeg tenkte at bare den aller første gangen kom til å gjøre vondt, deretter skulle alt bare bli gull og grønne skoger. Men han hadde fortsatt litt problem med å komme seg inn i meg, og det var vondt de to andre gangene også. Forhåpentligvis blir det vel bedre snart, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du snakket med han om at det gjør vondt?

Kanskje kan dere finne en løsning sammen?

Kanskje han rett og slett bare er for hardhendt?

Kanskje du ikke får tilstrekkelig med tid til å bli ordentlig kåt og våt?

osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke han var klar over at du var jomfru er det iallefall ikke rart det var vondt. Men det blir bedre, neste gang burde du si ifra at du bare har hatt sex tre ganger slik at gutten tar litt hensyn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å ta litt omsyn uansett, då. Viss han berre "køyrte på" medan du lg der og gleda deg til det var over, kan han vel ikkje akkurat kallast ein god elskar, uavhengig av om han visste du var jomfru eller ikkje. Verkar som om han kun tenkte på å tilfredsstille seg sjølv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Det går an å ta litt omsyn uansett, då. Viss han berre "køyrte på" medan du lg der og gleda deg til det var over, kan han vel ikkje akkurat kallast ein god elskar, uavhengig av om han visste du var jomfru eller ikkje. Verkar som om han kun tenkte på å tilfredsstille seg sjølv.

Så det er hennes rett å bare ligge å stirre i taket og forvente at han skal vite, kunne og få til alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er hennes rett å bare ligge å stirre i taket og forvente at han skal vite, kunne og få til alt?

Hun må ta ansvar for sin egen seksualitet og stimulere klitoris. Ikke sant, MorAase? ;-)

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er hennes rett å bare ligge å stirre i taket og forvente at han skal vite, kunne og få til alt?

Ho kan ikkje vente at han skal veta og skjønne alt, men ein mann må vel merke det om kvinna berre ligg der stiv som ein stokk og stirrar i taket? Og då bør han kanskje ut i frå det resonnere seg fram til at ho kanskje ikkje har det så veldig godt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her er det vel snakk om et ONS, og da er det ikke så mange som har det å være en god elsker i fokus. Da handler det vel omtrent bare om å få den orgasmen og stikke etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Hvorfor tror eldre jenter at det er flaut å være jomfru egentlig? Hadde vært mer flau om halve byen visste hvordan jeg var i senga...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men her er det vel snakk om et ONS, og da er det ikke så mange som har det å være en god elsker i fokus. Da handler det vel omtrent bare om å få den orgasmen og stikke etterpå.

Har aldri hatt tilfeldig sex, så det kan eg ikkje uttale meg om. Høyrast ikkje ut som om eg har gått glipp av noko ;)

Sjølvsagt burde TS ha sagt noko, det er ikkje det, men det går jo an å ta litt omsyn til partnar og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var kanskje litt voldsom, han var ikke klar over at jeg var jomfru.Jeg er 20 år gammel og da er det vel nesten forventet at du har litt erfaring, så jeg var for flau til å si noe og ville bare kvitte meg med jomfrudommen. Derfor bare kjørte han på mens jeg lå der og gledet meg til det var over.

Men jeg tenkte at bare den aller første gangen kom til å gjøre vondt, deretter skulle alt bare bli gull og grønne skoger. Men han hadde fortsatt litt problem med å komme seg inn i meg, og det var vondt de to andre gangene også. Forhåpentligvis blir det vel bedre snart, da.

Vil bare påpeke at sex blir så utrolig mye bedre når du er forelsket i noen og digger dem. DA får man lyst - og ekstra lyst av å ville gjøre ham/hun glad.

Jeg hadde ikke vondt første gang, men jeg hadde onanert mye og visste hva jeg likte. I tillegg startet jeg på topp og harvet over ham. ;)

Det blir aldri godt av å "bare ha sex" - ligge og vente på at det skal gå over. Det er jo som å dra på tivoli og legge seg pladask på bakken og forvente å ha det gøy - selv om du hater tivoli. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ho kan ikkje vente at han skal veta og skjønne alt, men ein mann må vel merke det om kvinna berre ligg der stiv som ein stokk og stirrar i taket? Og då bør han kanskje ut i frå det resonnere seg fram til at ho kanskje ikkje har det så veldig godt?

Dessverre så er det alt for mange jenter som ligger stiv som en stokk og stirrer i taket, til tross for nytelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg er litt spesiell når det kommer til det... visste ikke om det da, men da jeg mistet jomfrudommen min var jeg godt på vei til en skikkelig gpunkts orgasme :lur: ikke akkurat gøy å føle at man holder på å tisse på seg i akkurat det tidspunktet^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...