Gå til innhold

Skal snart dø!

Eple

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Har ikke sett det innlegget her før nå..

Hva kan man si?! Må i alle fall få si at jeg beundrer din styrke. Er vel ikke noe værre man kan oppleve og det virker som du takler det veldig bra..

Vil gi deg en :klem: og si at jeg ber om et mirakel for deg, selv om jeg er ateist.

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestx

Har lyst å holde rundt deg og grine sammen med deg når jeg leser hva du har skrevet.

Har selv nylig mistet et kjært familiemedlem etter sykdom.

De rundt deg er i sjokk og de sørger de er redde for fremtiden og for å miste deg. La de få lov til å sørge, grin sammen med dem det er en del av livet. Ikke la det gå inn på deg att de har det vondt.

Tror i slik situasjon så er det også viktig å fokusere på positive ting ikke bare på sykdom og døden.

Oppsøke det som kan glede gi livet positiv innputt.

Det eneste sikkre her i livet er at vi skal dø, men vi vet ikke når, om en uke om 20 år? Det gjelder oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestx

Unnskyld leste bare det første innlegget så ikke på datoen. Det første innlegget mitt ble virkelig flåsete ser jeg nå. Sitter med klump i halsen og tårer i øyekroken.

Forferdelig leit og rørende å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady-M

Rart å lese innleggene hennes nå som hun er død. :cry: En skikkelig tankevekker.

En virkelig tapper jente som hadde mye å lære andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-(  Vi må huske å sette pris på livet og alt vi har å være takknemlige for...

... og ikke minst: Slutte å klage over bagateller! :-?

Jeg husker Eple veldig godt - og er enig med dere alle, hun ga oss alle noe å tenke på. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-(  Vi må huske å sette pris på livet og alt vi har å være takknemlige for...

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Leste denne tråden og var inne på hjemmesiden hennes i går kveld. Leste også et par av trådene om henne på personlige meldinger der det går fram at hun er død. Det setter ting i perspektiv og når jeg leser sånt blir jeg flau over hvor overfladisk jeg selv oftest er. Det er så ufattelig trist at så unge mennesker dør :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Jeg har hatt en i min aller nærmeste familie som har dødd av kreft for en del år siden. Jeg må si jeg kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen av sykdommen, som Eple ga.

Det er virkelig vondt å se hvordan kreften tapper personen for krefter. Hvordan personen blir svakere og svakere, og hvor vondt det er for den som blir rammet. Jeg må innrømme at tårene trillet da jeg leste det her, og at jeg virkelig på en måte gjennopplevde det jeg gikk gjennom da.

Som jeg har forstått det er det to år siden hun døde nå til høsten. Det som er sikkert er at hun ihvertfall har det bedre nå hvorhen hun er, selv om det er tragisk at hun bare ble 20 år. Hun slipper å lide mer av sykdommmen.

Hvil i fred, Eple :dagensrose: :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke påberope meg at jeg KJENTE eple/maja/Marie, men jeg møtte henne IRL gjentatte ganger etter at hun ble syk, og også diskutert sykdommen hennes med henne. Og da var det sterkt å finne henne igjen her på KG, og se at folk husker hennes historie.

Hvil i fred, Marie :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sitter og gråter, dette var sterkt.

Mye fordi jeg mistet min svigerinne i kreft for 10 år siden, hun ble 34 år. Det gjorde vondt og gjør fremdeles vondt.

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette var utrolig trist å lese.. Jeg fikk tårer i øynene av å lese innlegget :cry:

Kreft er en utrolig grusom sykdom og jeg hater den som pesten :kjempesinna: Hun ble bare 20 år, så det finnes tydeligvis ingen rettferdighet i denne verdenen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...