Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Godjente

Kanskje han er oldebarnet til Christopher Lee? :) Jeg skulle ønske jeg så ut som en kjendis, den eneste jeg ser ut som nå er Logan i X-Men med hårsveisen min og kort skjegg langs hele ansiktet...

Får vi se bilde?  :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte du ikke å ha profilbilde av deg før? Syns å huske det og så hadde du piercing i kinnet :)

Stemmer bra det. Piercingene måtte dessverre gå til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer bra det. Piercingene måtte dessverre gå til slutt. 

 

Aawww...! Søt. Altså den hunden der. :rodmer:  (eieren er også søt, da ;) nei, ingen sjekketriks)

Anonymous poster hash: d0bc4...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempe skjønn Vex :)

 

 

Så herlig skjønn :klem:

 

 

Du er da kjempesøt. Sjarmerende smil. :)

 

 

Blir alltid så glad når jeg ser på bilder av deg. Helt fantastisk smil, har du! 

 

 

Du er en ansiktspen jente. Du er ikke feit (ganske normal).

 

 

 

Jeg synes du har en så fin utstråling som er tydelig på bildene du legger ut. Du er vel nesten den eneste i denne tråden der jeg har lagt merke til dette. 

Anonymous poster hash: e1075...b45

 

 

 

 

Vex: slenger meg med på kommentarene som har kommet din vei og er enig i alt som sies (og jeg er som regel aldri enig med folk :P!) Og så likte jeg bunaden, selvfølgelig :)

Anonymous poster hash: d0bc4...c99

 

Awwww tusen takk. 

 

Selfie fredag 

tumblr_nrmuxvY2a51sks8qho1_1280.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Aawww...! Søt. Altså den hunden der. :rodmer:  (eieren er også søt, da ;) nei, ingen sjekketriks)

Anonymous poster hash: d0bc4...c99

 

Vi takker begge to!  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det din hund? Genialt tatt bilde med tunga som stikker ut :D

Ja, det er "sprettfisen" min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Er dessverre/heldigvis litt for kort.  :P

 

Tok for moro skyld et bilde til, er jo enda verre bakfra. Greit, begynner kanskje å bli i meste laget, men forandring er så skummelt.  :P

 

https://www.dropbox.com/s/32noh9f74zzdnbs/hawaii3.jpg?dl=0

 

 

 

Oioioi, så langt håret ditt er :)

 

Hvor lenge har du spart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awwww tusen takk. 

 

Selfie fredag 

 

 

Nydelig jente! :)

Anonymous poster hash: d0bc4...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi takker begge to!  :biggrin:

 

For å ikke avspore tråden, la jeg inn et spørsmål til deg på "Spør en bruker"-tråden. Bare noe spesielt jeg la merke til, og er nysgjerrig på. Du bestemmer selv om du vil svare :)

Anonymous poster hash: d0bc4...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, så langt håret ditt er :)

 

Hvor lenge har du spart? 

 

Tja, spart og spart, har klippet det et par ganger, men hadde helt kort (type to centimeter) for ti år siden. Egentlig latt det være siden da, bortsett fra sporadisk stussing. Tror ikke lengden har endret seg noe særlig de siste tre-fire årene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med på selfiefredag.

Silfen på date:

 

 

Fresh og flott! :)

Anonymous poster hash: d0bc4...c99

 

 

Link fjernet,

Tekola, admin.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig, det frontkameraet. Prøver dette isteden. Og ja, Sarumann-looken er vel uunngåelig. Får begynne å spare til tårn.

 

Mitt "første" møte med deg her på KG glemmer jeg aldri, og nå får jeg et ansikt til det noe krasse svaret du ga meg. Kjekk kar! :)

Anonymous poster hash: d0bc4...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Mitt "første" møte med deg her på KG glemmer jeg aldri, og nå får jeg et ansikt til det noe krasse svaret du ga meg. Kjekk kar! :)

Anonymous poster hash: d0bc4...c99

 

 

Hehe, takker. Kan ikke si det ringer en bjelle, men har sikkert trampet på en del her. Er nok derfor de andre der kom med Sarumann-referansen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

 

 

 

Er dessverre/heldigvis litt for kort.  :P

 

Tok for moro skyld et bilde til, er jo enda verre bakfra. Greit, begynner kanskje å bli i meste laget, men forandring er så skummelt.  :P

 

Det er laaangt hår. Kjempefint hår, er misunnelig på deg. ;)

 

Forresten, i filmverdenen så kunne de sikkert ha fått deg til å se høyere ut. Jeg tviler på at de som spiller hobbitene er så korte i virkeligheten også. :laugh::)

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Er dessverre/heldigvis litt for kort.  :P

 

Tok for moro skyld et bilde til, er jo enda verre bakfra. Greit, begynner kanskje å bli i meste laget, men forandring er så skummelt.  :P

 

Imponerende!  :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takker. Kan ikke si det ringer en bjelle, men har sikkert trampet på en del her. Er nok derfor de andre der kom med Sarumann-referansen. :P

 

Hehe, jeg hadde en rimelig "frisk" start her på KG, der jeg harselerte og raljerte en del med typiske storetypiske mennesker og oppfatninger. Mange som ga meg krasse svar, deg inkludert. Dessverre er trådene slettet. "Ensidig meningspåvirkning". 

 

Jeg poster kanskje et halvt bilde av meg her en dag når folk har glemt alle mine raljerende tråder. En dag :)

Anonymous poster hash: d0bc4...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...