Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Gud, så mange vakre jenter det er her inne! Jeg er jente selv, blir rent sjalu! :blomst:

Anonymous poster hash: d5616...a17

 

 

Jeg er sterkt fristet til å legge ut et bilde og se om det kommer noen halvhjertede forsøk på komplimenter :fnise: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sterkt fristet til å legge ut et bilde og se om det kommer noen halvhjertede forsøk på komplimenter :fnise: .

Det hadde vært hyggelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike fin sminke! Fin dame også  :rodmer:

Tusen takk! :hjerte:

 

Du ligner på en ung Cher :)

Tar det som et kompliment, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig ingen grunn til å kritisere noen for hvordan de formulerer seg på, når "alle" alikevel forstår det hun mente? :)

Da skjønner jo alle poenget uansett og ingen tar anstøt av det hun skrev ikke sant?

Mener ikke å kritisere deg altså...virket bare litt mot sin hensikt å kritisere noe i dette tilfelle.

Selv om folk forstår hva hun mener vil det ikke si at ingen føler seg støtt av måten hun formulerer seg på. Å si at man "ikke tiltrekkes av fett" er en utrolig merkelig og uriktig måte å uttrykke sitt syn på overvektige, og tydelig er den ment til å provosere. Dette er kritikkverdig. 

 

Selv om alle forstår hva de fleste brukere på forumet vil frem til, er måten mange formulerer seg på kritikkverdig. Dette har du også kommentert tidligere, blant annet i denne tråden. Selv om du forstår poenget deres, har du kritisert måten de har uttrykt seg på. Det er ingen forskjell i det jeg har gjort. 

 

Jeg ser ikke noen hensikt i å fortsette å diskutere dette. 

Anonymous poster hash: e1075...b45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233

Har alltid holdt meg så anonym som mulig i løpet av årene som medlem her på kg, og tanken på å vise hvem man er føles nervepirrende synes jeg. Men, hvorfor ikke...slik ser jeg ut:

Veldig nydelig! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Her er meg 17.mai etter konfirmasjonen min. Som dere kan se har jeg chubby babybolle kinn, å derfor er det mange som tror jeg er tykk

Tykk eller tynn, du har en fantastisk utstråling! ❤

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på fredagsselfie med både ny tatovering og nye briller. Vet ikke hva som er mest uvant. 

 

2qc2cyv.jpg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

For en fanatisk vakker og attraktiv kvinne du er :) Har savnet å se bilde av deg her, lenge siden sist :)

Digger håret ditt btw, den hårsveisen med rødt hår er ganske sexy :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott, Stueloff!

 

Det er hawaiisesong, er det ikke? Får lunte ned til parquen snart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott, Stueloff!

Det er hawaiisesong, er det ikke? Får lunte ned til parquen snart.

Er det en ung Sarumann vi skuer..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryktelig, det frontkameraet. Prøver dette isteden. Og ja, Sarumann-looken er vel uunngåelig. Får begynne å spare til tårn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fanatisk vakker og attraktiv kvinne du er :) Har savnet å se bilde av deg her, lenge siden sist :)

Digger håret ditt btw, den hårsveisen med rødt hår er ganske sexy :)

Takk skal du ha! Er en stund siden jeg har postet bilde ja, er i det store og det hele ikke like aktiv på forumet som før. men det snur nok :)

 

Åååh, den tatoveringen var awesome!

Takker! Er superfornøyd  :biggrin:

 

Utrolig flott, Stueloff!

 

Det er hawaiisesong, er det ikke? Får lunte ned til parquen snart.

Takk i like måte, Okapi!  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

Nå må de lage den Silmarillion filmen da Saruman ble født og vokste opp til å bli en ung mann og så må de ringe til Okapi for å spille rollen hans. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Kanskje han er oldebarnet til Christopher Lee? :) Jeg skulle ønske jeg så ut som en kjendis, den eneste jeg ser ut som nå er Logan i X-Men med hårsveisen min og kort skjegg langs hele ansiktet...

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå må de lage den Silmarillion filmen da Saruman ble født og vokste opp til å bli en ung mann og så må de ringe til Okapi for å spille rollen hans.  ;)  :)

 

Er dessverre/heldigvis litt for kort.  :P

 

Tok for moro skyld et bilde til, er jo enda verre bakfra. Greit, begynner kanskje å bli i meste laget, men forandring er så skummelt.  :P

 

https://www.dropbox.com/s/32noh9f74zzdnbs/hawaii3.jpg?dl=0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...