Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Tror ikke han syns det var så morsomt heller, men jeg syns det var veldig gøy.

Jeg synes også det var dritgøy haha.

Anonymous poster hash: c202a...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du må ha gått ned mange kilo, for nå var du jo riktig pen :).



Anonymous poster hash: 60394...13b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da til søren at de tenna skulle værra så hvite! Har du noen gang drukket vin og/eller kaffe?

Hehe, nei, ikke vin eller kaffe, men det er nok kamera som jukser litt på lyset, for de er ikke SÅ hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser søt ut :)

Du har nok mange fans du Jon Blund. :wink: Du má nok ha gjort en god jobb da du kastet rundt sovestóvet ditt. Flere voksne barn med gode minner, sá da blir det fler bra kommentarer. :jepp:

Skulle gjerne hatt noe sovestoff jeg nå. Tar evigheter for meg å sove om nettene

Hard uten på og myk innvendig. ;)

Nei jeg måtte jo fornye meg selv litt etter 304 år.

Kom jammen meg noen flotte kommentarer også. Ikke værst ;)

Så bildet ditt, du ser kul ut :) Jon blund har blitt en kjekkas ;)

304 år?

Digg!

Du burde redigere innlegget slik at bildet ikke er der, jon fjernet det av en grunn ;)

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon blund

Du ser søt ut :)

Skulle gjerne hatt noe sovestoff jeg nå. Tar evigheter for meg å sove om nettene

Så bildet ditt, du ser kul ut :) Jon blund har blitt en kjekkas ;)

304 år?

Du burde redigere innlegget slik at bildet ikke er der, jon fjernet det av en grunn ;)

Går fint, var egentlig bare fordi jeg ikke kan få alt for stor ego boost jeg fjernet det haha

304 var vell fordi det var 1704 navnet jon blund dukket oppe. Hvis jeg ikke tar helt feil

Endret av Jon blund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint, var egentlig bare fordi jeg ikke kan få alt for stor ego boost nå haha

Hvilken av de to innleggene var det svar på? Er jon blund fortellingen så gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Hvilken av de to innleggene var det svar på? Er jon blund fortellingen så gammel?

Det med 304 år og og at det var en grunn til at jeg fjernet bildet. Ja tror de er veldig gamle:P

Endret av Jon blund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...