Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest anonym2233

Gratulerer med dagen som var! :P

Du ser yngre ut, blir du fortsatt spurt om leg på butikken? :fnise:

Haha, det gjør jeg faktisk :ler: senest i dag :P

På jobb i sommer en gang :)

Vakker ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nettopp. Var det ikke det jeg skrev? Meningen med å gi råd og komme med tips, er jo å prøve hjelpe vedkommende. Det er ikke noe slemt bak dette, så jeg forstår fremdeles ikke hvorfor noen reagerer på det, og du skriver jo her at "mange jenter som setter pris på tips", så hva er egentlg problemet med å gi tips, uten å være frekk da så klart?

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

Folk syns stort sett ikke det er hyggelig at fremmede kritiserer hvordan man ser ut, uansett om det er ment positivt eller ikke. De syns oftere det er greit, om det kommer fra en de kjenner, og enda greiere om de har bedt om hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saved... neida...! Så flott du ser ut. Pen munn

Haha, det gjør jeg faktisk :ler: senest i dag :P

Vakker ! :)

Ah for noen lepper! :wow:

Tusen takk!

Litt for mye restylane, men eller var du kjempepen! Burde går for naturlig :)

Anonymous poster hash: d0eb6...4a9

Takk, men jeg går for naturlig :jolie::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som starter en tråd burde få mulighet til å velge om innlegg i sin tråd bør være AB fri eller ikke. Burde være et valg. Men egentlig enig Snikk snakk bør ikke ha AB

Jeg syns det er litt gøy, for noen av disse ABene prøver å fremstille seg så fantastiske ellers, de gangene de poster under nick. De forstår ikke at en hvilken som helst person som har litt greie på data, lett kan se hvilke brukere de er. Det finnes masse andre gøyale ting man kan gjøre over nett også, hvis man blir litt for lei disse folka :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt gøy, for noen av disse ABene prøver å fremstille seg så fantastiske ellers, de gangene de poster under nick. De forstår ikke at en hvilken som helst person som har litt greie på data, lett kan se hvilke brukere de er. Det finnes masse andre gøyale ting man kan gjøre over nett også, hvis man blir litt for lei disse folka :ler:

Det er faktisk sant!!! Men man kan ikke alltid være 100% men ja jeg har sett at AB er blitt postet da det kun var en bruker på. Men det er jo igjen litt trist, for de som bruker det ordentlig. Som under alvorlige ting. Ikke bare drittslenging. men enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk sant!!! Men man kan ikke alltid være 100% men ja jeg har sett at AB er blitt postet da det kun var en bruker på. Men det er jo igjen litt trist, for de som bruker det ordentlig. Som under alvorlige ting. Ikke bare drittslenging. men enig med deg!

Man kan sjekke det på andre måter. Om man bruker Fierfox, er det bare et enkelt tillegg man må installere i nettleseren, så finner man alt man trenger, om omtrent hvem som helst... Jeg bruker ikke firefox selv da, og pleier å la de anonyme få være anonyme, men hvis de blir for frekke i kjeften, går det en liten satan i meg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

what the hell, fåkke sove uansett :lol:

Så utrolig pent smil og varme øyne!

Men nå er det natta her, God natt

Endret av NonJuan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...