Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

Ikke det sikreste i verden. En data kyndig hacker greier nok greit finne sikkerhetshull i serveren til KG, men det forandrer ikke det faktum at man må ty til ulovlige metoder for å innhente "sensetiv" og "skjermet" informasjon. Skjønner du prøver etter beste evne å skryte på deg kvaliteter og datakunnskap for å imponere damene her med for oss som kan emne her så blir det bare tull.

Med mindre du kan vise til hvilket Firefox tilleggs app det er som kan avsløre hvem anonymebrukerne er? Dette er et retorisk spørsmål for vi vet begge at dette er du ikke kapabel til.

Forumet har php som scriptspråk, og muligens en MySQL eller PostgreSQL backend. Så er det å bruke litt tid på å finne kjente sikkerthetshull og så angripe disse. Om SQL-injection her er mulig er jeg usikker på, men at KG er crackbar, det er jeg overbevist om. Joda, ulovlige midler, men ingen umulighet om en virkelig vil. Mye mulig at en får kjøpt angrep, rettet mot plattformen KG kjører på, som en tjeneste på internett. Hvorfor bruke uhorvelig med tid på å lære ting når andre har gjort jobben for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Vet ikke om det presser meg inn i samtalen her men tenkte jeg skulle svare på tråden:P.

Skallet, masse tattoveringer og høy.

Det skulle ikke vært meg imot å bli bysset i søvn av deg altså :lur: .

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg be dere om å ikke sitere andres bilder? Det gjør det vanskelig hvis den som legger ut bildet ønsker å redigere senere... Vennligst respekter dette.

Kosemose, mod

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det presser meg inn i samtalen her men tenkte jeg skulle svare på tråden:P.

Skallet, masse tattoveringer og høy.

Flott fyr! :)

Anonymous poster hash: c7f30...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Jon Blund har blitt skikkelig Hard Core. :sjokkert:

Hard uten på og myk innvendig. ;)

Nei jeg måtte jo fornye meg selv litt etter 304 år.

Kom jammen meg noen flotte kommentarer også. Ikke værst ;)

Endret av Jon blund
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Hard uten på og myk innvendig. ;)

Nei jeg måtte jo fornye meg selv litt etter 304 år.

Kom jammen meg noen flotte kommentarer også. Ikke værst ;)

Du har nok mange fans du Jon Blund. :wink: Du má nok ha gjort en god jobb da du kastet rundt sovestóvet ditt. Flere voksne barn med gode minner, sá da blir det fler bra kommentarer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Det skulle ikke vært meg imot å bli bysset i søvn av deg altså :lur: .

Hvis du bor i bergen så er det bare til å gi en melding. Er ingen fru blund her i huset for tiden ihvertfall som jeg vet;)

Endret av Jon blund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i bergen så er det bare til å gi en melding. Er ingen fru blund her i huset for tiden ihvertfall som jeg vet;)

Begynner navnet ditt på A?

Anonymous poster hash: 79659...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Vet ikke om det presser meg inn i samtalen her men tenkte jeg skulle svare på tråden:P.

Skallet, masse tattoveringer og høy.

Du kledde uten tvil "skallet og tatoveringer" :D

Good job:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digg!

Det skulle ikke vært meg imot å bli bysset i søvn av deg altså :lur: .

Dere to, les det Kosemose skriver under her!

Merkelig at dere ikke forlengst har fått det med dere mtp hvor lenge dere har vært aktive på KG.

Kan jeg be dere om å ikke sitere andres bilder? Det gjør det vanskelig hvis den som legger ut bildet ønsker å redigere senere... Vennligst respekter dette.

Kosemose, mod

Anonymous poster hash: 68c5f...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dere to, les det Kosemose skriver under her!

Merkelig at dere ikke forlengst har fått det med dere mtp hvor lenge dere har vært aktive på KG.

Anonymous poster hash: 68c5f...75a

Jeg fjernet bildet før du skrev ditt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om det presser meg inn i samtalen her men tenkte jeg skulle svare på tråden:P.

Skallet, masse tattoveringer og høy.

Var så heldig å få se et sitert innlegg selv om du hadde slettet det. Tatoveringer, høy og bergenser, sa du? Gifte oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det presser meg inn i samtalen her men tenkte jeg skulle svare på tråden:P.

Skallet, masse tattoveringer og høy.

Nam! Du er digg.

Anonymous poster hash: 45f56...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...