Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Får litt angst for å legge ut bilder når det bare er unge mennesker som legger ut jeg!

Falsk beskjedenhet, du visste nok hva du gjorde.

Du er deilig, nydelig og elegant. Men du har vel hørt noe lignende før, det ligger nok noen knuste hjerter i kjølvannet av din ferd, luringen ;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest energibånd

Det var dumt. Neste helg da?

Jeg hadde nemlig en plan.

:(

Janus, da, gjør du det der, så skremmer du bort de fleste jentene. Men, om du kommer bort som en ekte gentleman og presenterer deg selv, så er det absolutt en god start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Meg med hatten min

DSC_00012-1.jpg

Har faktisk sett et par damer se på meg med hatten, men vet ikke om de ser på meg fordi dem liker meg med hatten, eller fordi jeg er han rare som går med hatt? :klo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg med hatten min

Har faktisk sett et par damer se på meg med hatten, men vet ikke om de ser på meg fordi dem liker meg med hatten, eller fordi jeg er han rare som går med hatt? :klo:

Er fordi du er så flink til å matche. Rødt på hatten, røde øyne og rød genser ^^

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik ser jeg ut :-)

Der kom ansiktet også ja :D Du er kjempe pen! Og fortsatt veldig kul bh!

Endret av Sakone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk sett et par damer se på meg med hatten, men vet ikke om de ser på meg fordi dem liker meg med hatten, eller fordi jeg er han rare som går med hatt? :klo:

Enkelt. Direkte øyekontakt. Mer enn ett sekund betyr som regel nysgjerrighet eller interesse. Test det gjerne med et lurt smil før dere passerer hverandre.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunfreak

Slik ser jeg ut :-)

Edit: Vær så snill å ikke ta med bilde i svar :-)

Så godt som perfekt ansikt, ikke noe feil med det, nese, øyne, munn alt er bare sånn som det skal være. liker også sminken din, veldig fint sminket!

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest energibånd

Meg med hatten min

Har faktisk sett et par damer se på meg med hatten, men vet ikke om de ser på meg fordi dem liker meg med hatten, eller fordi jeg er han rare som går med hatt? :klo:

Jeg syns du kledde det, Gunfreak. Fint bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Er fordi du er så flink til å matche. Rødt på hatten, røde øyne og rød genser ^^

Jepp røde øyne, blitzen liker meg virklig ikke, ikke bare blir ønene røde, men ansiktet blir lik blekt og øybrynne mine blir nesten borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...