danbanan Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #501 Del Skrevet 17. desember 2011 Kompliment. Du ser avslappet og lykkelig ut. jepp, sommer, sol,shorts og sandaler, det er mitt rette element :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. desember 2011 #502 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Sånn ser jeg ut når jeg leker tøff bak skjermen: Sånn ser jeg ut når jeg tror jeg er morsom på KG: Og sånn ser jeg ut på håret nå, bare en del mindre pent takket være en dum frisør: Ikke ta dette ille opp men jeg synes du var søt Endret 17. desember 2011 av Corto Maltese 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 17. desember 2011 #503 Del Skrevet 17. desember 2011 jepp, sommer, sol,shorts og sandaler, det er mitt rette element :gjeiper: Mmm. Og de synes. Pen mann, sagt. Og nå har jeg sett deg smile også, og da ser man litt mer av hva som finnes i mennesket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #504 Del Skrevet 17. desember 2011 Mmm. Og de synes. Pen mann, sagt. Og nå har jeg sett deg smile også, og da ser man litt mer av hva som finnes i mennesket. og du, kan ikke du poste et bilde da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 17. desember 2011 #505 Del Skrevet 17. desember 2011 og du, kan ikke du poste et bilde da? Nei... Mye pga jobben min . Men jeg synes dere som tør er veldig modige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #506 Del Skrevet 17. desember 2011 Nei... Mye pga jobben min . Men jeg synes dere som tør er veldig modige! jobben din? Kan du ikke ta en "danbanan" og poste det, så slette det etter noen minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #507 Del Skrevet 17. desember 2011 Nei... Mye pga jobben min . Men jeg synes dere som tør er veldig modige! Not fair! Du fikk se meg! jobben din? Kan du ikke ta en "danbanan" og poste det, så slette det etter noen minutter Hearhear! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 17. desember 2011 #508 Del Skrevet 17. desember 2011 Not fair! Du fikk se meg! Hearhear! Uff... Hva har jeg rotet meg opp i ? Får dere flotte menn til å legge ut bilder, men så får dere ingenting tilbake? Jepp, jeg vet det er urettferdig, men ingen kan si at jeg ikke har en gave når det kommer til overtalese :gjeiper: Og dere gleder jo kvinner/jenter/damer her inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2011 #509 Del Skrevet 17. desember 2011 Har du lagt ut bilde Lutetium?? Hvor dA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 17. desember 2011 #510 Del Skrevet 17. desember 2011 Har du lagt ut bilde Lutetium?? Hvor dA? Han slettet det ganske raskt (det ble vel liggende litt lengre enn han hadde planlagt...) Men Lute got the british look. Han ville klart seg meget bra i et kostymedrama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #511 Del Skrevet 17. desember 2011 Har du lagt ut bilde Lutetium?? Hvor dA? For en stund siden, men jeg tok jo en "danban" på det jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #512 Del Skrevet 17. desember 2011 Han slettet det ganske raskt (det ble vel liggende litt lengre enn han hadde planlagt...) Men Lute got the british look. Han ville klart seg meget bra i et kostymedrama. Hysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #513 Del Skrevet 17. desember 2011 Han slettet det ganske raskt (det ble vel liggende litt lengre enn han hadde planlagt...) Men Lute got the british look. Han ville klart seg meget bra i et kostymedrama. Hvis jeg poster et strand bilde av meg selv i bar overkropp, lover du å poste et bilde av selv etterpå da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 17. desember 2011 #514 Del Skrevet 17. desember 2011 Hysj! Åh, du liker det, så Og jeg er så elskverdig at jeg gjerne deler deg med de andre pikene. Klubb meg ikke ned, nå da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 17. desember 2011 #515 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvis jeg poster et strand bilde av meg selv i bar overkropp, lover du å poste et bilde av selv etterpå da? :gjeiper: Tror nok Lutetium er med på den, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. desember 2011 #516 Del Skrevet 17. desember 2011 Britiske Lutetium altså! Det kan man like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #517 Del Skrevet 17. desember 2011 Åh, du liker det, så Og jeg er så elskverdig at jeg gjerne deler deg med de andre pikene. Klubb meg ikke ned, nå da.... Deler du ikke ut bilde (av deg selv) til Danban, blir det frem med klubba, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #518 Del Skrevet 17. desember 2011 Tror nok Lutetium er med på den, ja! buuuu.....hva er du redd for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. desember 2011 #519 Del Skrevet 17. desember 2011 Britiske Lutetium altså! Det kan man like! Jeg er ikke britisk altså, det er bare Cecilia som suller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. desember 2011 #520 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har grønne katteøyner. Det får duge, jeg er medium over hele linja. Altså litt mage, passe små pupper osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg