Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

:5:

du må gjerne poste flere bilder av deg du også da :jepp:

Kan fort hende jeg gjør det altså! Skal snart noen uker til Syd-California og Mexico, mulig jeg tar noen frekke bilder på stranda kun for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Kan fort hende jeg gjør det altså! Skal snart noen uker til Syd-California og Mexico, mulig jeg tar noen frekke bilder på stranda kun for deg ;)

drar du uuuuten meg!? :sukk:

ja, du har og ta noen slike bilder!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drar du uuuuten meg!? :sukk:

ja, du har og ta noen slike bilder!! :lur:

Fikk du ikke billetten altså? Jeg la den jo sammen med en rose i postkassa di :s

Den postmannen altså :frustrert: Rotet alltid vekk alle bursdaginvitasjonene mine da jeg var liten også.. aldri noen som kom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Fikk du ikke billetten altså? Jeg la den jo sammen med en rose i postkassa di :s

Den postmannen altså :frustrert: Rotet alltid vekk alle bursdaginvitasjonene mine da jeg var liten også.. aldri noen som kom :(

daaakar!

nope, fikk dem ikke :sukk:

men vi andre får vente her i spenning på bilder fra turen din :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye pene mennesker her inne på kvinneguiden=)

Siden t sjorte med dyp utringning var såpass lite populært, så må jeg nesten bare poste et bilde til, hehe;

Nice :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. Jeg synes som sagt også at det var noe kjent med deg. Har du vært i TMBN?

Nei, aldri TMBN, har grunnutdannelse som jeger. Jobbet en tid som utdanningsbefal i afgh, i sammenheng med TMBN though. Vært ute selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, tempting, tempting. Kan jeg få sove på det til i morgen, kjær... jeg mener Daybreak? ;)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, tempting, tempting. Kan jeg få sove på det til i morgen, kjær... jeg mener Daybreak? ;)

Skal eg ta det som eit JA? :rodmer: Men tenkje på det kan du,om eg får eit svar,kjære :jepp::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg en rask liten lur og kom frem til følgende: Jeg har blitt fridd til før (irl), men jeg svarte nei til henne. Daybreak der i mot skal få et rungende JA!. ;)

Ja, nå gleder jeg meg til rekkehus, stasjonsvogn, labrador og to barn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg en rask liten lur og kom frem til følgende: Jeg har blitt fridd til før (irl), men jeg svarte nei til henne. Daybreak der i mot skal få et rungende JA!. ;)

Ja, nå gleder jeg meg til rekkehus, stasjonsvogn, labrador og to barn. ;)

Awwww :rodmer::kose:

Ja,er med på den utan tvil,har dog meir lyst på vanleg hus og ikkje rekkjehus :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...