Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg krever spesielt ett av deg, da du ligger langt oppe på topp ti- lista mi. Jeg kommer både her og der jeg... om du skjønner hva jeg mener?

du må IHVERTFALL legge ut bilde av ansiktet ditt først marregutt!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

er dere ikke redd for at noen her skal kjenne dere igjen? :P

nei, egentlig ikke, men hva er så farlig med om noen tilfeldigvis skal gjøre det? :vetikke:

Skrevet

Oi, søt fysiker!

du er et stykk k-j-e-k-k piece of meat! :wow:

fint bilde :)

Thank you, thank you! You're far too kind!

Gjest Marregutt
Skrevet

du må IHVERTFALL legge ut bilde av ansiktet ditt først marregutt!

For å være ærlig kunne jeg gjerne gjort det. Men dersom jeg skulle bli gjenkjent ville min tilstedeværelse på KG ha ødelagt mitt ellers blankpolerte helmacho image utad

Gjest SummerJudith
Skrevet

nei, egentlig ikke, men hva er så farlig med om noen tilfeldigvis skal gjøre det? :vetikke:

tenk hvis foreksempel du har en venn på ekte, så har du meninger her hun ikke liker sånne ting tenkte jeg på ^^ men du er tøff som tørr (:

Skrevet

tenk hvis foreksempel du har en venn på ekte, så har du meninger her hun ikke liker sånne ting tenkte jeg på ^^ men du er tøff som tørr (:

Ordentlige venner vil jo tillate at man har egne meninger håper jeg ;)

Tror jeg er veldig lett gjenkjennelig her, har jo både navn og bilde, men skriver ikke ting her som jeg ikke ville sagt ellers :)

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Fant ut at det ikke var så skummelt å legge ut bilder her allikevel ;p

Ser likheten på avatar bildet ditt. ja =D

• Liker 1
Skrevet

Mindre snakk og flere bilder, folkens! :)

Gjest SummerJudith
Skrevet

Ordentlige venner vil jo tillate at man har egne meninger håper jeg ;)

Tror jeg er veldig lett gjenkjennelig her, har jo både navn og bilde, men skriver ikke ting her som jeg ikke ville sagt ellers :)

ja, det er sant :P men folk på kg kan kjenne deg igjen på gata eller foreldrene dine kan være her

Skrevet

ja, det er sant :P men folk på kg kan kjenne deg igjen på gata eller foreldrene dine kan være her

Mamma vet at jeg poster her, hun er sikkert og spionerer på meg av og til :fnise:

Og jaaa, vil se flere bilder! Fysikeren, du kan godt legge ut flere :gjeiper: hehe

Skrevet

eller foreldrene dine kan være her

Hvis man har foreldre som ville klart å finne frem til KG på egenhånd, ja. :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

For å være ærlig kunne jeg gjerne gjort det. Men dersom jeg skulle bli gjenkjent ville min tilstedeværelse på KG ha ødelagt mitt ellers blankpolerte helmacho image utad

utroooolig dårlig unnskyldning!

den dårligste jeg har hørt siden krigen tror jeg!

liker ikke vennene mine meningene mine, så liker dem jo ikke meg heller! og desutten- er det noen man kan si sine egne meninger til, samma hvor teite, krasse eller sære dem er, så er jo nettopp til dine egne venner da!

Gjest Marregutt
Skrevet

utroooolig dårlig unnskyldning!

den dårligste jeg har hørt siden krigen tror jeg!

liker ikke vennene mine meningene mine, så liker dem jo ikke meg heller! og desutten- er det noen man kan si sine egne meninger til, samma hvor teite, krasse eller sære dem er, så er jo nettopp til dine egne venner da!

Ha! Kanskje du ser meg på NRK 17. mars, dersom jeg er rask nok på birken. Da skal jeg legge ut et lite "hint"

Skrevet

Ha! Kanskje du ser meg på NRK 17. mars, dersom jeg er rask nok på birken. Da skal jeg legge ut et lite "hint"

Birken? hva, er du 45 år gammel?

• Liker 1
Gjest Herr Drue
Skrevet

Birken? hva, er du 45 år gammel?

Sykt ukult å gå birken, ass! Gittar er mye fetere. Hvor gammel er du a? 12?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...