Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
6 timer siden, marizz skrev:

Følger trenden noen sider for sent jeg:fnise:

image.png

Du er både søt og vakker, heldige deg! :)

Anonymkode: f2ac2...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så flink å skrive i denne tråden, men følger med. Jeg er litt som den creapy duden på puben som siter å sitrrer på alle  :ler:  Det er så mange flotte damer og menn i denne tråden. Jeg hiver meg på singlet trenden, men er jente så da er det kanskje godkjent? :vetikke:

*poff*

Endret av The Silence
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, The Silence skrev:

Jeg er ikke så flink å skrive i denne tråden, men følger med. Jeg er litt som den creapy duden på puben som siter å sitrrer på alle tror jeg :ler:  Det er så mange flotte damer og menn i denne tråden. Jeg hiver meg på single trenden, men er jente så da er det kanskje godkjent? :vetikke:

Kul sveis, og fantastisk tatovering, men det er dessverre for mye stoff i singletten din. Man skal i det aller minste kunne se en halv brystvorte, til en hver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yme skrev:

Kul sveis, og fantastisk tatovering, men det er dessverre for mye stoff i singletten din. Man skal i det aller minste kunne se en halv brystvorte, til en hver tid.

Takk og takk. Du får bistå med en saks slik at jeg får det riktig neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk. Du får bistå med en saks slik at jeg får det riktig neste gang!

Det skal vi selvfølgelig fikse! Jeg har to stykker, så bare kom innom når du har tid. Jeg er ledig fra klokka 14 og utover <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Yme skrev:

Det skal vi selvfølgelig fikse! Jeg har to stykker, så bare kom innom når du har tid. Jeg er ledig fra klokka 14 og utover <3

Woop! Jeg får hive meg på morgentoget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, The Silence skrev:

Woop! Jeg får hive meg på morgentoget.

Ja, det er jo verdt det, siden det koster mindre enn å kjøpe egen saks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Yme skrev:

Ja, det er jo verdt det, siden det koster mindre enn å kjøpe egen saks.

Jeg har veldig lyst å reise til Oslo da, så nå har jeg en god unnskyldning. Kan late som den er god i det minste :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst å reise til Oslo da, så nå har jeg en god unnskyldning. Kan late som den er god i det minste :ler: 

Det er ikke så verst her, sånn egentlig. Nesten alle har saks, også er det masse fine lyktestolper over alt. Anbefaler at du tar deg en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Yme skrev:

Det er ikke så verst her, sånn egentlig. Nesten alle har saks, også er det masse fine lyktestolper over alt. Anbefaler at du tar deg en tur.

Åh, kan jeg ta med hunden? Han hadde sikkert elsket lyktestolpene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kan jeg ta med hunden? Han hadde sikkert elsket lyktestolpene! 

Hva skal han med saks? Han har jo ikke tomler en gang :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, The Silence skrev:

Jeg er ikke så flink å skrive i denne tråden, men følger med. Jeg er litt som den creapy duden på puben som siter å sitrrer på alle  :ler:  Det er så mange flotte damer og menn i denne tråden. Jeg hiver meg på singlet trenden, men er jente så da er det kanskje godkjent? :vetikke:

Tenker du er den Stillheten, jeg, som man glemmer straks man har snudd seg... :fnise:

Du er myyyye penere enn The Silence da. :kyss2: Og kul tatovering. Liker hårsveisen din også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, The Silence skrev:

meg.jpg

Brofist 4 the tank!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Yme skrev:

Hva skal han med saks? Han har jo ikke tomler en gang :klo: 

Han mangler en tann, så kanskje han vil kompensere med saksa for å virke skummel?

15 minutter siden, Polly Ester skrev:

Tenker du er den Stillheten, jeg, som man glemmer straks man har snudd seg... :fnise:

Du er myyyye penere enn The Silence da. :kyss2: Og kul tatovering. Liker hårsveisen din også. 

Hehe, ikke uten grunn nicket er valgt. Takk for komplimentene. Glad jeg ser litt bedre ut :lol: 

13 minutter siden, Cyrus skrev:

Brofist 4 the tank!!!

👊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Silence skrev:

Typete og lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, The Silence skrev:

Han mangler en tann, så kanskje han vil kompensere med saksa for å virke skummel?

:ler: 

Man er jævli skummel, om man har saks istedenfor tenner, så det var jo en veldig god plan, fra hans side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Silence skrev:

meg.jpg

Tank er lov på sommeren! Helt sykt likt ansikt og uttrykk som en tidligere "fling". Merkelig, men peent! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, O.G. skrev:

Typete og lekker.

Takk, O.G. Du er en lekker dame du også!

39 minutter siden, Yme skrev:

:ler: 

Man er jævli skummel, om man har saks istedenfor tenner, så det var jo en veldig god plan, fra hans side.

Dognando! Det er jo så populert med slike haifilmer nå, kanskje vi skal satse på en spinoff med hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...