Fotballflue Skrevet 24. juli 2016 #26861 Del Skrevet 24. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herrejemini. Full parykk/extensions/restylane og masse sminke. Dette er IKKE hvordan du egentlig ser ut. Håper du ser bedre ut uten alt dette falske styret. Anonymkode: ee6e3...d5d Og hvordan kan du se det? hun ser forøvrig ut som ei kjempepen jente. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 24. juli 2016 #26862 Del Skrevet 24. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herrejemini. Full parykk/extensions/restylane og masse sminke. Dette er IKKE hvordan du egentlig ser ut. Håper du ser bedre ut uten alt dette falske styret. Anonymkode: ee6e3...d5d Herlighet, for en ting å si. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 24. juli 2016 #26863 Del Skrevet 24. juli 2016 Så mange vakre og flotte mennesker samlet på et sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #26864 Del Skrevet 24. juli 2016 9 minutter siden, Fotballflue skrev: Og hvordan kan du se det? hun ser forøvrig ut som ei kjempepen jente. Det er det umulig å se! Med extensions, restylane og enormt med sminke ser man ikke noe som helst. Dette er fakta. Skjønner ikke vitsen med å fremelsker de med falsk utseendet. Vet vedkommende mfl er veldig usikre også, kombinert med ekstraordinært behov for komplimenter.... Anonymkode: ee6e3...d5d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 24. juli 2016 #26865 Del Skrevet 24. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det umulig å se! Med extensions, restylane og enormt med sminke ser man ikke noe som helst. Dette er fakta. Skjønner ikke vitsen med å fremelsker de med falsk utseendet. Vet vedkommende mfl er veldig usikre også, kombinert med ekstraordinært behov for komplimenter.... Anonymkode: ee6e3...d5d Hvis du vet dette, så bør du også vite at det er unødvendig å kommentere slike ting! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 25. juli 2016 #26866 Del Skrevet 25. juli 2016 Den 14.7.2016 at 0.20, Cyrus skrev: Dette bildet får meg til å synes synd på samtlige mennesker jeg har hatt sex med 😂 Natta! Ved første øyekast ser det ut som du har etternavnet mitt på T-skjorten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #26867 Del Skrevet 25. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det umulig å se! Med extensions, restylane og enormt med sminke ser man ikke noe som helst. Dette er fakta. Skjønner ikke vitsen med å fremelsker de med falsk utseendet. Vet vedkommende mfl er veldig usikre også, kombinert med ekstraordinært behov for komplimenter.... Anonymkode: ee6e3...d5d Skjønner ikke helt hvordan du kan se så mye på et bilde hvor man knapt kan se noe som helst, annet enn at det står ei jente i et speil. Hun ser fin ut, men kvaliteten er helt forferdelig, så å snakke om restylane og "enormt" med sminke er jo litt sært. Anonymkode: e0739...77d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 25. juli 2016 #26868 Del Skrevet 25. juli 2016 7 timer siden, Arabella skrev: Ved første øyekast ser det ut som du har etternavnet mitt på T-skjorten. Det er fordi jeg er din største fan (tilhenger). 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonutEater Skrevet 25. juli 2016 #26869 Del Skrevet 25. juli 2016 11 minutter siden, Cyrus skrev: Det er fordi jeg er din største fan (tilhenger). 😄 Eller hennes største vifte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 25. juli 2016 #26870 Del Skrevet 25. juli 2016 12 minutter siden, DonutEater skrev: Eller hennes største vifte Det her blir for komplisert for meg 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #26871 Del Skrevet 25. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det umulig å se! Med extensions, restylane og enormt med sminke ser man ikke noe som helst. Dette er fakta. Skjønner ikke vitsen med å fremelsker de med falsk utseendet. Vet vedkommende mfl er veldig usikre også, kombinert med ekstraordinært behov for komplimenter.... Anonymkode: ee6e3...d5d Folk må da få lov til å se ut som de vil, uten at en vilt fremmed skal legge seg opp i det? Du er kanskje av den mindre smarte typen som tror folk har godt av å få vite hva du synes om stilen deres, men egentlig så er du bare tilsynelatende stakkarslig og bitter når du påpeker slike ting uoppfordret. Anonymkode: b16ca...955 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. juli 2016 #26872 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Herrejemini. Full parykk/extensions/restylane og masse sminke. Dette er IKKE hvordan du egentlig ser ut. Håper du ser bedre ut uten alt dette falske styret. Anonymkode: ee6e3...d5d Haha, hva er problemet ditt egentlig? Har man ikke noe pent å si, så hold kjeft. Ikke rart du er anonymbruker her. Endret 25. juli 2016 av smalls 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. juli 2016 #26873 Del Skrevet 25. juli 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk må da få lov til å se ut som de vil, uten at en vilt fremmed skal legge seg opp i det? Du er kanskje av den mindre smarte typen som tror folk har godt av å få vite hva du synes om stilen deres, men egentlig så er du bare tilsynelatende stakkarslig og bitter når du påpeker slike ting uoppfordret. Anonymkode: b16ca...955 Nettopp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #26874 Del Skrevet 25. juli 2016 Trodde ikke det var lov å ta restylane før man blir 18 så det har hun sikkert ikke. Uansett frekt å kritisere sånn! Anonymkode: c01a6...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #26875 Del Skrevet 25. juli 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Herrejemini. Full parykk/extensions/restylane og masse sminke. Dette er IKKE hvordan du egentlig ser ut. Håper du ser bedre ut uten alt dette falske styret. Anonymkode: ee6e3...d5d Håper du ser bedre ut enn personligheten din. Du fremstår bare bitter og sjalu for at hun får så mange positive tilbakemeldinger. Anonymkode: ce8c3...137 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #26876 Del Skrevet 25. juli 2016 Den 23.7.2016 at 20.44, AnonymBruker skrev: Her er annet bilde haha, jeg legger det ut igjen bare fordi jeg er stolt over meg selv. hehe. Veide 135 kg og er nede på 56 kg idag. 3 år med hardt trening, og harde endringer. Anonymkode: a8e77...af3 Omg! Så utrolig vakker du er. Og i tillegg så har du gått ned mer enn halve kroppsvekten din og har likevel så fantastisk glatt hud Hvordan er det mulig????? Anonymkode: 35887...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #26877 Del Skrevet 25. juli 2016 Den 23. juli 2016 at 20.44, AnonymBruker skrev: Her er annet bilde haha, jeg legger det ut igjen bare fordi jeg er stolt over meg selv. hehe. Veide 135 kg og er nede på 56 kg idag. 3 år med hardt trening, og harde endringer. Anonymkode: a8e77...af3 Hva heter du på instagram? Anonymkode: 4d0d2...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #26878 Del Skrevet 25. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Omg! Så utrolig vakker du er. Og i tillegg så har du gått ned mer enn halve kroppsvekten din og har likevel så fantastisk glatt hud Hvordan er det mulig????? Anonymkode: 35887...645 Hallo? Hun er bare 17 år! Huden er kjempetøyelig når hun er så ung Anonymkode: c01a6...5cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #26879 Del Skrevet 25. juli 2016 14 timer siden, smalls skrev: Haha, hva er problemet ditt egentlig? Har man ikke noe pent å si, så hold kjeft. Ikke rart du er anonymbruker her. "Åhhh så flott, du har ikke ET ekte trekk å vise til, men er som en hauk etter komplimenter -så legger ut bilder på KG ". Nei, jeg gidder ikke å late som jeg syns det er topp med full dragQueen sminke, falskt hår, lepper, ekstrem smal sminket /operert nese hos andre unge kvinner nei. Tegn I tiden at det sykelige fremelskes. Det ER fælt at unge kvinner føler seg så stygge at de må bruke enorme ressurser for å KAMUFLERE slik de egentlig ser ut! Anonymkode: ee6e3...d5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 25. juli 2016 #26880 Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Åhhh så flott, du har ikke ET ekte trekk å vise til, men er som en hauk etter komplimenter -så legger ut bilder på KG ". Nei, jeg gidder ikke å late som jeg syns det er topp med full dragQueen sminke, falskt hår, lepper, ekstrem smal sminket /operert nese hos andre unge kvinner nei. Tegn I tiden at det sykelige fremelskes. Det ER fælt at unge kvinner føler seg så stygge at de må bruke enorme ressurser for å KAMUFLERE slik de egentlig ser ut! Anonymkode: ee6e3...d5d Hold kjeften din og få deg ut herifra, negative taper. Det er helt tydelig at du sliter med ditt eget utseende og dermed velger å rakke ned på andre. Du gjør meg kvalm. Endret 25. juli 2016 av Uchiha Madbrah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg