Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower-Delight

Ignorering funker bare sånn halvbra. Man får fortsatt oppdateringer når en ignorert bruker skriver i en tråd, og innlegget blir jo ikke fjernet helt, bare gjemt bak en klikkevegg. Nesten mer irriterende enn å ikke ignorere; det blir jo så fristende å se hva fjolset har skrevet. :P

Ja, de skulle ha hatt mye av samme opplegg som de har innpå mange chatrom. Hvis du ignorerer en person vil du ikke se hva vedkommende skriver, de er helt usynlige for deg da. Men har opplevd at i mange forum så kan du fortsatt ha muligheten til å se hva de som du har ignorert har skrivi, og den fristelsen kunne ha vært lettere å motstå om vedkommende ble helt usynlig for deg. At en da ikke kunne se hva de skreiv unntatt hvis du valgte å ikke lenger blokkere/ignorere dem mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Blid som en ☀️

Vakre tenner. :) Veldig fint bilde. Synes du ligner veldig på henne som du bruker som profilbilde. :) Men kanskje det er et bilde av deg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de skulle ha hatt mye av samme opplegg som de har innpå mange chatrom. Hvis du ignorerer en person vil du ikke se hva vedkommende skriver, de er helt usynlige for deg da. Men har opplevd at i mange forum så kan du fortsatt ha muligheten til å se hva de som du har ignorert har skrivi, og den fristelsen kunne ha vært lettere å motstå om vedkommende ble helt usynlig for deg. At en da ikke kunne se hva de skreiv unntatt hvis du valgte å ikke lenger blokkere/ignorere dem mer.

 

Man kan helt fint mentalt ignorere om man gidder. Da står man i tillegg fritt til å rapportere all driten de kommer med. Gjør jeg stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Man kan helt fint mentalt ignorere om man gidder. Da står man i tillegg fritt til å rapportere all driten de kommer med. Gjør jeg stadig vekk.

Ja, jeg vet. Jeg gjør jo det. Men synes at det hadde vært bedre om de ble usynlige for meg, det er da en grunn til at en ønsker å ignorere/blokkere visse personer. Da vil en jo helst ikke ha så mye mer med dem å gjøre. Eller iallefall sånn tenker jeg. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet. Jeg gjør jo det. Men synes at det hadde vært bedre om de ble usynlige for meg, det er da en grunn til at en ønsker å ignorere/blokkere visse personer. Da vil en jo helst ikke ha så mye mer med dem å gjøre. Eller iallefall sånn tenker jeg. ;):)

Det har jeg jo ikke så lenge jeg ikke interagerer med dem. Dumme nek som de er så er eneste oppmerksomheten de får den som skjer i det rapporteringsknappen trykkes på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det har jeg jo ikke så lenge jeg ikke interagerer med dem. Dumme nek som de er så er eneste oppmerksomheten de får den som skjer i det rapporteringsknappen trykkes på.

Ok. Ja, rapporteringsknappen er en fin måte å bruke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vakre tenner. :) Veldig fint bilde. Synes du ligner veldig på henne som du bruker som profilbilde. :) Men kanskje det er et bilde av deg? ;)

Tusen takk☺️ hun på bildet er Alena Shishkova, har hørt flere ganger at jeg ligner litt på hun så derfor valgte jeg det som profilbilde. 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan helt fint mentalt ignorere om man gidder. Da står man i tillegg fritt til å rapportere all driten de kommer med. Gjør jeg stadig vekk.

Det er det beste ja men trangen til å svare på provoserendes innlegg er så sterk /:

Anonymous poster hash: 02627...ce7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan poste en selfie hvis noen er interessert?

Jacklost

Anonymous poster hash: 02627...ce7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg alle sammen :)

Anonymous poster hash: 02627...ce7

 

Du har veldig fint hår :)

Anonymous poster hash: e6e4b...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har veldig fint hår :)Anonymous poster hash: e6e4b...b44

Takk :)

Jeg har vurdert å farge håret mitt blondt :)

Anonymous poster hash: 02627...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Jeg har vurdert å farge håret mitt blondt :)

Anonymous poster hash: 02627...ce7

:overrasket:  Hvorfor i all verden...?

Anonymous poster hash: 7890d...c00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God helg alle sammen :)

imgur.com/Cm8NIlX

Anonymous poster hash: 02627...ce7

Du ser veldig snill ut :)

Anonymous poster hash: ff695...045

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:  Hvorfor i all verden...? Anonymous poster hash: 7890d...c00

Bare for å se hvordan jeg ser ut :fnise:

Du ser veldig snill ut :)Anonymous poster hash: ff695...045

Jeg blir glad når folk her sier slikt :) Takk :)

Anonymous poster hash: 02627...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Bare for å se hvordan jeg ser ut :fnise:

Jeg blir glad når folk her sier slikt :) Takk :)

Anonymous poster hash: 02627...ce7

Jeg er så sykt nysgjerrig på hvordan du ser ut! Jeg har gått glipp av bildet ditt hver eneste gang :P Du må la det ligge litt lenger, hehe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...