Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klar for selskap i kveld :)

Synd med de tatoveringene.

Anonymous poster hash: 4391f...b40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synd med de tatoveringene.

Anonymous poster hash: 4391f...b40

 

Godt vi er forskjellige. Mere skal det bli :biggrin:

 

nei, de er jo badass! Fin er hun

 

:danse:

Kan vi se et bilde av hvordan tattoveringen din ser ut? :) Veldig fint bilde av deg også. :tommel:

Takk :) Det er work in progress så den ser litt halvferdig ut. Skal se om jeg får til å ta et bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight
Takk :) Det er work in progress så den ser litt halvferdig ut. Skal se om jeg får til å ta et bilde

Du kan også vente til den blir ferdig, du velger dette. :) Trodde at den var allerede ferdig tattovert på.

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for selskap i kveld :)

 

Så nydelig hårfarge du har! Er den "ekte"? Og fin sveis! Og fin generelt!

Anonymous poster hash: d5616...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser den ut nå. Skal få i litt mere skygge i den etter hvert.

Hvorfor ville du ha en så stor tatovering? 

Anonymous poster hash: 7890d...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så nydelig hårfarge du har! Er den "ekte"? Og fin sveis! Og fin generelt!

Anonymous poster hash: d5616...a17

 

Det er nok farget. Det er nesten den fargen jeg har, men min orginale er litt blassere så jeg liker å piffe den opp litt. Takk :)

 

 

Hvorfor ville du ha en så stor tatovering? 

Anonymous poster hash: 7890d...c00

 

Å, det skal bli enda større! Jeg er veldig glad i tatoveringer, så enkelt egentlig. Jeg vet mange synes det er grusomt stygt, men jeg er ikke en av dem.

Endret av Weeping_Angel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Slik ser den ut nå. Skal få i litt mere skygge i den etter hvert.

Den vil nok bli fin på deg. :) Jeg liker godt de blå rosene, det er veldig pent. Engelen er også fint tegnet, men litt vanskelig å ha mer tydelig mening om den nå mens den fortsatt ikke er helt ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil nok bli fin på deg. :) Jeg liker godt de blå rosene, det er veldig pent. Engelen er også fint tegnet, men litt vanskelig å ha mer tydelig mening om den nå mens den fortsatt ikke er helt ferdig?

Jeg har ikke helt en formening om den enda selv :P Men tror den vil bli veldig bra etter hvert :)

Endret av Weeping_Angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg har ikke helt en formening om den enda selv :P Men tror den vil bli veldig bra etter hvert :)

Du må definitivt vise bilde av tattoveringen din igjen når den blir helt ferdig. Og gjerne send meg en liten varsel melding slik at jeg kan også se den? Jeg ser ikke alltid innom denne tråden så da kan det være flere ganger at jeg ikke får sett alle bildene, også vil jeg ikke alltid se på alle sidene som har vært tidligere. ;)

 

Ellers kan du også sende meg en pm. :) Synes det er fint å se på tattoveringer. Og spennende å se hvordan tattoveringen din ser ut når den blir helt ferdig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en lørdagsselfie, uff jeg ser ikke ut :P

imgur.com/NfDS7Qt

Jacklost

Anonymous poster hash: 02627...ce7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kul j, og så fet t-skjorte!

Takk :) Frustrerte Fruer er en av mine favoritt serier igjennom tidene! Jeg er vel en av få menn som liker den serien, i hvert fall veldig godt :P

 

På baksiden så er det bilde av alle menna fra sesong 3 :fnise:

Anonymous poster hash: 02627...ce7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacklost, hvis en bruker plager deg kan du sette den på "ignore". Da vil du aldri få se innleggene fra den brukeren igjen og aldri få varsel når han svarer på dine innlegg. Brukeren blir rett og slett helt usynlig for deg! Bare et tips om du skulle komme tilbake og skrive med nick :)

Anonymous poster hash: ff695...045

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...