Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjenner jeg blir ganske irritert over de som legger ut bilde i to minutter.. og så sletter det igjen.....

Dere ødelegger tråden!!! da blir det bare masse mas fra folk om å legge det ut en gang til- også gjør dere det, så sletter dere igjen, så blir det mas på nytt. sånn går det ofte over mange sider. så blir tråden like lang som de andre bilde trådene uten at det faktisk er nye bilder som opptar plassen, og folk gidder ikke lese den lenger!

viss du ikke har guts til å la bildet faktisk ligge, hvorfor gidder du å legge det ut i det hele tatt???! for å sikre deg ekstra masse oppmerksomhet fordi du får masse mas om å legge det ut flere ganger??

Så sant så sant, men er litt flaut hvis det er noen bekjente her inne og ser bilde mitt

men jeg får legge det ut på nytt da;)

Endret av danbanan
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madeleinee

Moro å se hvem som gjemmer seg bak brukernavnene. Virker som trivelige folk alle sammen :-)

Dette er meg:

post-50480-0-70054200-1323532468_thumb.j

Endret av madeleinee
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er visst også internettforbindelse i helvete også.

:-)

JA, men samtlige brukere må dele på å bruke ett 2,4Kbit/s modem, dessuten er linja jævlig dyr! (også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro å se hvem som gjemmer seg bak brukernavnene. Virker som trivelige folk alle sammen :-)

Dette er meg:

Tøff piercing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss rESTYLANE.

Jeg har ikke restylane. Jeg har ikke gjort noen kosmetiske eller kirurgiske inngrep overhodet. Sett bort ifra litt makeup når jeg skal ut blant folk er jeg så naturlig som mine foreldre skapte meg. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...