Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor det?

Jeg trekker tilbake forslaget. Håret ditt er perfekt akkurat som det er, og ikke la noen fortelle deg noe annet Endret av Tholmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt så store lepper, men hvis du ser på svaret lenger oppe så ser du at jeg fikk rester sprøytet inn. Det var ikke noe nevneverdig forskjell på leppene mine før og etter, eneste forskjellen er når jeg smiler. da er overleppen litt større.

 

Det er ganske åpenbart at det må være litt forskjell på leppene dine, all den tid det er flere av oss her som umiddelbart så at du har gjort noe med dem. Det var ikke størrelsen som avslørte det for meg (jeg har stort lepper selv og har blitt "beskyldt" for å ha tuklet med dem flere ganger), men en tydelig hovenhet som er typisk for slike inngrep. Men i og med at det er så nylig utført, kommer det sikkert til å roe seg ned altså, så det kommer nok ikke til å være så tydelig senere. Det er ofte vanskelig å se slikt på seg selv, det er derfor folk begynner å sprøyte inn mer og mer, for de blir blinde for sitt eget ansikt og hvor tydelig man kan se ting.

Anonymous poster hash: d5616...a17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så veldig aktiv her inne for tiden, men et bilde kan da deles likevel. Testet ut litt nytt når det kom til hår og sminke ^^,

ChBnXWc.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og pjokk glemte jeg, fin som alltid.

 

Hvor er severus blitt av?

 

 

 

Er ikke så veldig aktiv her inne for tiden, men et bilde kan da deles likevel. Testet ut litt nytt når det kom til hår og sminke ^^,

 

Skjønne jenter begge to!

Anonymous poster hash: 53573...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Er ikke så veldig aktiv her inne for tiden, men et bilde kan da deles likevel. Testet ut litt nytt når det kom til hår og sminke ^^,

For en fin dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Er ikke så veldig aktiv her inne for tiden, men et bilde kan da deles likevel. Testet ut litt nytt når det kom til hår og sminke ^^,

 pen! :)

 

Og pjokk glemte jeg, fin som alltid.

 

Hvor er severus blitt av?

 

Nydelig smil, Silfen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og pjokk glemte jeg, fin som alltid.

 

Hvor er severus blitt av?

 

 

Og O.G.? Har de rømt sammen?

Anonymous poster hash: 4391f...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

 

Nå ble jeg så spent fordi jegt trodde du hadde postet bilde av deg selv og jeg skulle endelig få se hvordan du ser ut :snurt:

 

 

Og O.G.? Har de rømt sammen?

Anonymous poster hash: 4391f...b40

 

Er ikke O.G aktiv lenger heller? O:

 

Jeg tror nok Severus bare har tatt seg en pause slik som mange andre har gjort før, det kan være godt med en pause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...