Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Sitrer Lengtende Av Fristende Selfies? Så poetisk du er, Tholmiz. Anonymous poster hash: 87f7e...61c

Smiger for svin.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym2233

abe8c; En trenger ikke nødvendigvis være oppmerksomhetssyk for å legge ut bildet.

Så det blir feil å tolke det slik. I blant så bidrar man utifra hva tråden går ut på. Sosial prat, diskusjon, bildet deling..osv.

Så dette blir feil tolkning.

Eventuelt, på grunnlag av at du drar kortet av "oppmerksomhetsyke", kan en vel dra nå bitter kortet? Eller funker det feil ifølge deg? ;)

Ha en riktig god start på lørdag ;)

Edit: skrivefeil (🍷🍷🍸)

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med å bare akseptere leppene slik de ser ut? Det er så stygt med restylane, jeg har ikke sett én kvinne som ser bra ut med det. 

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

 

 

Det er mange som er fine med restylane, sånn som for eksempel hun som jeg spurte. Jeg vet ikke, men jeg tror hun har det. Men man må ha riktig ansikt og lepper til det, og man må selvsagt ikke ta for mye og gå til noen som kan det. Du har nok møtt på flere som du ikke har sett/skjønt har hatt restylane i leppene fordi det er pent gjort. Når man faktisk kan se det er det jo ikke pent. 

Anonymous poster hash: fa4ed...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som er fine med restylane, sånn som for eksempel hun som jeg spurte. Jeg vet ikke, men jeg tror hun har det. Men man må ha riktig ansikt og lepper til det, og man må selvsagt ikke ta for mye og gå til noen som kan det. Du har nok møtt på flere som du ikke har sett/skjønt har hatt restylane i leppene fordi det er pent gjort. Når man faktisk kan se det er det jo ikke pent.

Anonymous poster hash: fa4ed...df6

Hun har sagt tidligere at hun ikke har det, tror jeg?!

Anonymous poster hash: a4c3d...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du selv nevner skrivefeil, tillater jeg meg å fortelle deg at det heter "et bilde" i ubestemt form, "bildet" i bestemt form. Det heter dessuten også "bildedeling".

Anonymous poster hash: 25d41...8c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du selv nevner skrivefeil, tillater jeg meg å fortelle deg at det heter "et bilde" i ubestemt form, "bildet" i bestemt form. Det heter dessuten også "bildedeling".Anonymous poster hash: 25d41...8c5

Deilig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du selv nevner skrivefeil, tillater jeg meg å fortelle deg at det heter "et bilde" i ubestemt form, "bildet" i bestemt form. Det heter dessuten også "bildedeling".

Anonymous poster hash: 25d41...8c5

Dette var til Pjokkeline.

Anonymous poster hash: 25d41...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Fame, du er så vanvittig strålende vakker! For et smil! Virkelig! 



Anonymous poster hash: d5616...a17
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Elizabeth Taylor, du er virkelig utrolig vakker. Du stråler sunnhet og er en naturlig skjønnhet, og jeg, som er en heterofil og voksen kvinne på 26, ble vippet av pinnen når jeg så bildet ditt!

Anonymous poster hash: e5c23...363

Tusen takk :)

Pen du er elizabeth taylor! Har du fylt leppene med noe? De var kjempefine! Mine er så smale, ønsker meg fyldige lepper.

Anonymous poster hash: db797...e8c

For ca 2-3 uker siden fylte jeg juvaderm i nesen min, for å rette den opp. Da ble restene fra sprøyta sprøytet inn i leppene. Dette var kun mellom 0,1 til 0,3 ml, og er så vidt forskjell. Det er så lite synlig at kjæresten min trodde jeg skulle lure han når jeg sa det :)

Du er sykt vakker. Woow <3 :*

Tusen takk :)

Har du restylane? Hvor mange ml? Hadde du tynne lepper fra før? Jeg syns overleppen min har blitt så tynn så har lyst å prøve, men er redd for den duckfacen.

Anonymous poster hash: fa4ed...df6

Jeg har alltid hatt så store lepper, men hvis du ser på svaret lenger oppe så ser du at jeg fikk rester sprøytet inn. Det var ikke noe nevneverdig forskjell på leppene mine før og etter, eneste forskjellen er når jeg smiler. da er overleppen litt større.

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden var interessant da den ga brukere vi utvekslet meninger med et ansikt. Den gjorde anonyme mennesker til mennesker, og ikke bare bokstaver på en skjerm. Nå har den blitt en orgie av pisspreik og utenomsnakk, og en lekeplass for trolling og tomprat.

 

Så var det å finne ut hvordan en fjerner all denne støyen fra mine innlegg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære Fame, du er så vanvittig strålende vakker! For et smil! Virkelig!

Anonymous poster hash: d5616...a17

Takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...