Gjest bruker83924 Skrevet 2. oktober 2015 #21781 Del Skrevet 2. oktober 2015 Du er så skjønn ElizabethTaylor Takk Jacklost ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. oktober 2015 #21782 Del Skrevet 2. oktober 2015 Har sett dem vil se flere Anonymous poster hash: 2770d...039 Ok, hehe. Jeg kan poste et bilde litt senere Men da blir det en stund til igjen etter, jeg vil ikke spamme tråden med bilder av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. oktober 2015 #21783 Del Skrevet 2. oktober 2015 Åååååå quiz night! Flott smil :-) Du er nydelig _Bobo! Jeg hiver ut en fredagselfie som er outfitbilde i samme slengen! Stjal til meg en genser mamma brukte når jeg var lita. Den gjør meg fortsatt i godt humør Kjempe søt !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. oktober 2015 #21784 Del Skrevet 2. oktober 2015 Fredagsselfie i finværet Så flott som alltid! Lesebriller eller ei, men du kler de godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. oktober 2015 #21785 Del Skrevet 2. oktober 2015 Fredagsselfien. Bildet er tatt for noen dager siden, var så fornøyd over å ha fått til å krølle håret mitt Kjempe pen! Nesten til å spise opp, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. oktober 2015 #21786 Del Skrevet 2. oktober 2015 Som lovet Skal til å dra på kino nå så tar bildet nå før jeg drar 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 2. oktober 2015 #21787 Del Skrevet 2. oktober 2015 Flott smil :-) Kjempe søt !!! Takk Pjokkeline! Som lovet Skal til å dra på kino nå så tar bildet nå før jeg drar Du virker som en flott kar, Jacklost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 2. oktober 2015 #21788 Del Skrevet 2. oktober 2015 Som lovet Skal til å dra på kino nå så tar bildet nå før jeg drar image.jpg Du er pen OG ser veldig koseleg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 2. oktober 2015 #21789 Del Skrevet 2. oktober 2015 Kjempe pen! Nesten til å spise opp, hihi Takk Pjokkline Som lovet Skal til å dra på kino nå så tar bildet nå før jeg drar image.jpg Du er en sånn snill og kjekk kar Jacklost. Øynene dine lyser godhet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #21790 Del Skrevet 2. oktober 2015 Som lovet Skal til å dra på kino nå så tar bildet nå før jeg drar image.jpg Kjempeflott Anonymous poster hash: 5dd53...7b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #21791 Del Skrevet 2. oktober 2015 Du er en sånn snill og kjekk kar Jacklost. Øynene dine lyser godhet ^^ Men ville du ligget med J? Anonymous poster hash: ea74b...04e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #21792 Del Skrevet 2. oktober 2015 Men ville du ligget med J? Anonymous poster hash: ea74b...04e Nei Anonymous poster hash: 42854...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. oktober 2015 #21793 Del Skrevet 2. oktober 2015 Som lovet Skal til å dra på kino nå så tar bildet nå før jeg drar Kos deg på kino, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 2. oktober 2015 #21794 Del Skrevet 2. oktober 2015 Men ville du ligget med J? Anonymous poster hash: ea74b...04e Jeg har kjæreste, så nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 2. oktober 2015 #21795 Del Skrevet 2. oktober 2015 Fredagsselfie i finværet Wow, får sånn skikkelige streng lærinne vibber der løkky... Frøken! Jeg har vært uskikkelig og ikke gjort leksene i dag. Du må nok finne pekestokken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #21796 Del Skrevet 2. oktober 2015 Elizabeth Taylor, du er virkelig utrolig vakker. Du stråler sunnhet og er en naturlig skjønnhet, og jeg, som er en heterofil og voksen kvinne på 26, ble vippet av pinnen når jeg så bildet ditt! Anonymous poster hash: e5c23...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 2. oktober 2015 #21797 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg jobber med et omfattende prosjekt hvor jeg kalkulerer ut hvor mange prosent av trådens lesere som masturberer til de forskjellige bidragene. Det er også en sterk sammenheng mellom hvem som poster og hvor høy aktivitet av selvtilfredsstillelse det er på det tidspunktet. Av nyere oppdagelser: Tallene jeg sitter med er urovekkende høye i tidsrommet 1-2 timer etter brukeren Jacklost poster innlegg med filvedlegg. Det er også visse brukere som har som mål for øyet å skape "bonere" hos tilskuerne når de tar bilder, som de selv har innrømt, og har lykkes godt med dette. Uten å nevne navn så kan jeg fortelle at Fame kommer på en respektabel andreplass i denne mørke forskningen. Flere oppdateringer kommer senere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. oktober 2015 #21798 Del Skrevet 2. oktober 2015 Takk Pjokkeline! Du virker som en flott kar, Jacklost! Takk Du virker også som en flott person Du er pen OG ser veldig koseleg ut Tusen takk Kul ny avatar forresten Det er vel en Pokemon? Den virker veldig kjent Takk Pjokkline Du er en sånn snill og kjekk kar Jacklost. Øynene dine lyser godhet ^^ Det var veldig fint sagt, nå ble jeg glad :D Kjempeflott Anonymous poster hash: 5dd53...7b2 Takk Kos deg på kino, vennen Hehe jeg gadd ikke likevel men takk Jeg jobber med et omfattende prosjekt hvor jeg kalkulerer ut hvor mange prosent av trådens lesere som masturberer til de forskjellige bidragene. Det er også en sterk sammenheng mellom hvem som poster og hvor høy aktivitet av selvtilfredsstillelse det er på det tidspunktet. Av nyere oppdagelser: Tallene jeg sitter med er urovekkende høye i tidsrommet 1-2 timer etter brukeren Jacklost poster innlegg med filvedlegg. Det er også visse brukere som har som mål for øyet å skape "bonere" hos tilskuerne når de tar bilder, som de selv har innrømt, og har lykkes godt med dette. Uten å nevne navn så kan jeg fortelle at Fame kommer på en respektabel andreplass i denne mørke forskningen. Flere oppdateringer kommer senere. Kan du bare gi deg med å drive og pirke bort i meg og andre? Det er ingen som synes det er noe kjekt eller morsomt... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. oktober 2015 #21799 Del Skrevet 2. oktober 2015 Nei Anonymous poster hash: 42854...6f0 Eh, hehe hvordan kunne du vite om hun ville det eller ikke, er du en tankeleser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 2. oktober 2015 #21800 Del Skrevet 2. oktober 2015 Avataren din tilsier ikke at du skal være så hårsår, Jack 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg