Gjest Nordavind Skrevet 5. august 2016 #27281 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Ahh der er det riktige filteret. #en_av_gjengen #morgen #ferie #brofist Endret 17. august 2016 av Nordavind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2016 #27282 Del Skrevet 5. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj. M Anonymkode: 8070d...728 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden har blitt kvalmere enn den noensinne har vært. Anonymkode: 1d023...a85 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #27283 Del Skrevet 5. august 2016 3 timer siden, Cyrus skrev: Det var ikke deg jeg skrev til 😄 Hvem mente du da? Anonymkode: c01a6...5cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. august 2016 #27284 Del Skrevet 5. august 2016 11 timer siden, Yme skrev: Det må jo påpekes at det er snålt å ha fordommer mot klær... Det er stoff som henger på en kropp. Get over it Edit: Nei, forresten! Jeg syns de Wrup-buksene er helt latterlige, så jeg må nesten ta det tilbake. Wrupbukser er så fælt at det i visse tilfeller kan være en dealbreaker. Alt for "se på meg a! Jeg har så dårlig rumpe at jeg må ha push up" Ikke at de funker da, men... 11 timer siden, Yme skrev: Tro det eller ei, men jeg har aldri sett noen bruke crocs, så jeg kan ikke si noe på det 11 timer siden, Yme skrev: Samme her... De buksene der er helt forferdelige. Ikke nok med at de ikke greier å få dårlige rumper til å se bra ut, men de får jo bra rumper til å se dårlige ut. Teit! 10 timer siden, Yme skrev: Det er jo nøyaktig det det er! Man kan like gjerne ha en postitlapp på rumpa, hvor det står "dette er en rumpe, og jeg vil gjerne fremstille den som finere enn jeg egentlig syns den er". Takk for infoen, nå vet jeg at rumpa mi ser rævva ut , derfor jeg har wrup bukser By the way : Har rosa crocs også 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TIl dere som syter så jævla mye over at enkelte kler seg usømmelig på bilder. Her har dere meg med duckface og kløft. You're welcome. Sorry pappa og mamma, skuffa dere stort ved å poste bilde av meg på nett. Anonymkode: 60618...21d Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2016 #27285 Del Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, Mysticgirl skrev: Takk for infoen, nå vet jeg at rumpa mi ser rævva ut , derfor jeg har wrup bukser By the way : Har rosa crocs også Husker du ikke at jeg skrev at ingen får fin rumpe i sånne bukser, men at din fortsatt så bra ut? Det er jo et enormt kompliment 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonutEater Skrevet 5. august 2016 #27286 Del Skrevet 5. august 2016 Spoiler Enig at tråden er kvalmere enn den noensinne har vært. Det er ikke på grunn av bildene folk poster, men unødvendige og frekke kommenarer som det ødelegger stemningen. Heier på de som ser forbi det og likevel legger ut bilde. Helst med singlet og sokker i Crocs sko 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. august 2016 #27287 Del Skrevet 5. august 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Husker du ikke at jeg skrev at ingen får fin rumpe i sånne bukser, men at din fortsatt så bra ut? Det er jo et enormt kompliment Vet ikke hva jeg skal tro etter dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 5. august 2016 #27288 Del Skrevet 5. august 2016 1 minutt siden, Mysticgirl skrev: Vet ikke hva jeg skal tro etter dette Du har veldig pen rumpe uten noe på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. august 2016 #27289 Del Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, Ragnar89 skrev: Du har veldig pen rumpe uten noe på også Det var da enda godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2016 #27290 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) 13 minutter siden, DonutEater skrev: Enig at tråden er kvalmere enn den noensinne har vært. Det er ikke på grunn av bildene folk poster, men unødvendige og frekke kommenarer som det ødelegger stemningen. Heier på de som ser forbi det og likevel legger ut bilde. Helst med singlet og sokker i Crocs sko Det er bare en ting å gjøre med folk som er sånn... Nemlig å gjøre enda mer av det de ikke liker! Ikke at jeg har noe tro på at de er intelligente nok til å ha noen som helst form for konsekvenstanker, men det er jo fortsatt morsomt for oss andre. På en annen side, til og med hunder greier å lære, med nok repetisjon, så det kan jo hende det er noe håp for disse folka like vell? "Her skjer det noe jeg ikke liker. Jeg må slenge dritt" "Hmm... Da jeg slang dritt, skjedde det jeg ikke likte, en gang til... Jeg må slenge dritt" "Åj, det skjedde en gang til, da jeg slang dritt... Hva kan årsaken til dette være? Dette er vel en av livets gåter, som vi aldri kommer til å få svar på, så jeg får slenge litt mer dritt" "Dæven døtte, det skjedde jo igjen... Hver gang jeg slenger dritt, er resultatet at det kommer mer av tingen jeg slenger dritt om. Utrolig mystisk!" Intelligens på sitt ypperste!! Endret 5. august 2016 av Yme 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. august 2016 #27291 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg synes menn i singlet ser heit ut og tør å vise det, men det er min mening. Jeg har også fått pes for hva jeg går i pga mine pupper. Flere mener jeg må gå med t skjorte eller høyhalset genser i sommervarmen for jeg får jo utringning. Det er jo horete, må vite! Jeg driter i det og går i det jeg vil, så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. august 2016 #27292 Del Skrevet 5. august 2016 Slik ser jeg ut for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 5. august 2016 #27293 Del Skrevet 5. august 2016 1 time siden, Yme skrev: Se hva jeg fant! Den er ikke like bra utringa som de andre her, så jeg måtte jukse litt, men det teller! Jeg vil også tilføye at jeg så å si går i singlet hver eneste dag (det er såpass ille at når jeg er solbrun, har kroppen min en innebygd, hvit singlet) og at det beste med å være veganer, er st man fiser så jævli mye... Det lukter ass... Fårikål hele året, omtrent. (Bildet kommer straks. Kløner litt med å få lasta det opp, men det et sexy som faan, så bruk tiden på å smøre dere godt med glid) Sjekk de tittsa a! Tipper jeg hadde hatt mesterlig melkeproduksjon, om jeg var dame. JEG DØR!!!! HAHAHAHHAHAHA. SÅ JÆVLIG BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 5. august 2016 #27294 Del Skrevet 5. august 2016 14 minutter siden, O.G. skrev: Slik ser jeg ut for tiden. O.G 💙 Du er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 5. august 2016 #27295 Del Skrevet 5. august 2016 Superfin farge på øynene på en flott dame, O.G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2016 #27296 Del Skrevet 5. august 2016 22 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg synes menn i singlet ser heit ut og tør å vise det, men det er min mening. Jeg har også fått pes for hva jeg går i pga mine pupper. Flere mener jeg må gå med t skjorte eller høyhalset genser i sommervarmen for jeg får jo utringning. Det er jo horete, må vite! Jeg driter i det og går i det jeg vil, så det så Det er jo folk som har storhetstanker om seg selv. De tror jo at meningene deres har verdi for helt fremmede mennesker som aldri jar møtt dem. "unnskyld med du, helt fremmede menneske! Selveste JEG setter ikke pris på antrekket ditt. Tenkte bare du ville vite det, siden jeg er verdens navle, og meningen min derfor burde være viktig for deg". Med en gang man merker at man begynner å tenke at ukjente mennesker, på andre siden av landet, burde bry seg om hva man mener om noe så trivielt som hvilke klær den andre personen bruker, burde man sette seg på en benk, og tenke gjennom livet sitt, og hva slags person man er... Man burde ha selvinnsikt nok til å forstå at man er man er meningsløs for et menneske man ikke har noen relasjon til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #27297 Del Skrevet 5. august 2016 Hvorfor skal alt det morsomme på KG foregå mens jeg sover? Er det for sent å provosere mer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2016 #27298 Del Skrevet 5. august 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Hvorfor skal alt det morsomme på KG foregå mens jeg sover? Er det for sent å provosere mer?? Ikke provoserende nok! Ta et hvor du står og flekser foran speilet, i frivektsavdelingen. Det er superharry, så det er sånn vi liker det! Det må være av den typen hvor mobilen syns i refleksjonen, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 5. august 2016 #27299 Del Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, Yme skrev: Ikke provoserende nok! Ta et hvor du står og flekser foran speilet, i frivektsavdelingen. Det er superharry, så det er sånn vi liker det! Det må være av den typen hvor mobilen syns i refleksjonen, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. august 2016 #27300 Del Skrevet 5. august 2016 7 minutter siden, Cyrus skrev: Hvorfor skal alt det morsomme på KG foregå mens jeg sover? Er det for sent å provosere mer?? Du har en benjobb å gjøre mann og du bør også legge inn noen timer i svømmehallen fremover. Du ser ikke ut som en lean mean killer machine, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg