Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Pen du er elizabeth taylor! Har du fylt leppene med noe? De var kjempefine! Mine er så smale, ønsker meg fyldige lepper.

Anonymous poster hash: db797...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredagsselfien. Bildet er tatt for noen dager siden, var så fornøyd over å ha fått til å krølle håret mitt  :biggrin:

Du er seriøst fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg jobber med et omfattende prosjekt hvor jeg kalkulerer ut hvor mange prosent av trådens lesere som masturberer til de forskjellige bidragene. Det er også en sterk sammenheng mellom hvem som poster og hvor høy aktivitet av selvtilfredsstillelse det er på det tidspunktet.

Av nyere oppdagelser: Tallene jeg sitter med er urovekkende høye i tidsrommet 1-2 timer etter brukeren Jacklost poster innlegg med filvedlegg. Det er også visse brukere som har som mål for øyet å skape "bonere" hos tilskuerne når de tar bilder, som de selv har innrømt, og har lykkes godt med dette. Uten å nevne navn så kan jeg fortelle at Fame kommer på en respektabel andreplass i denne mørke forskningen. Flere oppdateringer kommer senere.

Disse innleggene dine er å nærmest oppfatte som en mobbing av personene du nevner. Det er ikke hyggelig for oss andre å lese som ikke setter pris på mobbing av andre. Vi ser ikke hensikten: Hva du prøver å oppnå. Det hadde vært fint om du kunne slutte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har falt i fellen av å bli et mobberoffer. Dette må skyldes min tendens til å bli litt vel betatt av enkeltpersoner, uten synlig grunn. Jeg beklager til de som har vært utsatt for denne besettelsen. Jeg er bare frekk fordi jeg ønsker deres oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredagsselfien. Bildet er tatt for noen dager siden, var så fornøyd over å ha fått til å krølle håret mitt  :biggrin:

Du er sykt vakker. Woow <3 :*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dere at Jacklost og jeg er fra samme by? Dette er grunnen til at jeg følte det var okay å komme med spydige bacalao-kommentarer her om dagen, som viden kjent er en hellig matrett i Ålesund-traktene.

Dessuten er Jacklost en jævla hyggelig fyr som er godt likt, og dermed det perfekte målet for en provoserende spirrevipp som meg.

Det med fislukta har jeg ingen kommentarer om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger fredagsselfie trenden, og her er mitt bidrag :danse:

Ønsker alle en flott helg! :D

Du lyser opp en ellers mørk høstkveld! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Du lyser opp en ellers mørk høstkveld! :blomst:

Du skjønne... Takk for så gode ord! :):hjerter:

Litt fremmed glad i deg, og syns du selv er en fantastisk person! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dere at Jacklost og jeg er fra samme by? Dette er grunnen til at jeg følte det var okay å komme med spydige bacalao-kommentarer her om dagen, som viden kjent er en hellig matrett i Ålesund-traktene.

Dessuten er Jacklost en jævla hyggelig fyr som er godt likt, og dermed det perfekte målet for en provoserende spirrevipp som meg.

Det med fislukta har jeg ingen kommentarer om.

Kjetil?

Anonymous poster hash: efd98...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Dumper innom med en kjapp fredagsselfie jeg også :plystre:

Dette er første gangen jeg ser hvordan du ser ut og det var verdt ventingen må jeg si :)

Følger fredagsselfie trenden, og her er mitt bidrag :danse:

Ønsker alle en flott helg! :D

Fine deg :rodmer:

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine deg :rodme:

Dette er første gangen jeg ser hvordan du ser ut og det var verdt ventingen må jeg si :)

Du har jo ved flere anledninger sagt at hun er den peneste iraneren(?) du har sett..

Anonymous poster hash: b458d...89b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Du har jo ved flere anledninger sagt at hun er den peneste iraneren(?) du har sett..

Pakistaner :)

Og den meningen står jeg ved fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakistaner :)

Og den meningen står jeg ved fortsatt :)

Men det er jo ikke første gang du ser henne? Du har jo ment det lenge..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ok lol hahaha! Jeg miksa svarene med et uhell :P Det til Pjokkeline var til Weeping_Angel og så omvent. Så flaut :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så gøy å se "alle" sammen. Utrolig pene mennesker alle som en. <3
Hadde jeg ikke vært så blond, så skulle jeg lagt ut jeg også, men jeg skjønner ingenting her. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...