AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #21801 Del Skrevet 2. oktober 2015 Pen du er elizabeth taylor! Har du fylt leppene med noe? De var kjempefine! Mine er så smale, ønsker meg fyldige lepper. Anonymous poster hash: db797...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. oktober 2015 #21802 Del Skrevet 2. oktober 2015 Fredagsselfien. Bildet er tatt for noen dager siden, var så fornøyd over å ha fått til å krølle håret mitt Du er seriøst fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 2. oktober 2015 #21803 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg jobber med et omfattende prosjekt hvor jeg kalkulerer ut hvor mange prosent av trådens lesere som masturberer til de forskjellige bidragene. Det er også en sterk sammenheng mellom hvem som poster og hvor høy aktivitet av selvtilfredsstillelse det er på det tidspunktet. Av nyere oppdagelser: Tallene jeg sitter med er urovekkende høye i tidsrommet 1-2 timer etter brukeren Jacklost poster innlegg med filvedlegg. Det er også visse brukere som har som mål for øyet å skape "bonere" hos tilskuerne når de tar bilder, som de selv har innrømt, og har lykkes godt med dette. Uten å nevne navn så kan jeg fortelle at Fame kommer på en respektabel andreplass i denne mørke forskningen. Flere oppdateringer kommer senere. Disse innleggene dine er å nærmest oppfatte som en mobbing av personene du nevner. Det er ikke hyggelig for oss andre å lese som ikke setter pris på mobbing av andre. Vi ser ikke hensikten: Hva du prøver å oppnå. Det hadde vært fint om du kunne slutte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 2. oktober 2015 #21804 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg må rette fokuset mot noe sunnere, mer konstruktivt i livet mitt. Livet mitt her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 2. oktober 2015 #21805 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har falt i fellen av å bli et mobberoffer. Dette må skyldes min tendens til å bli litt vel betatt av enkeltpersoner, uten synlig grunn. Jeg beklager til de som har vært utsatt for denne besettelsen. Jeg er bare frekk fordi jeg ønsker deres oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tafit Tami Skrevet 2. oktober 2015 #21806 Del Skrevet 2. oktober 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 2. oktober 2015 #21807 Del Skrevet 2. oktober 2015 Fredagsselfien. Bildet er tatt for noen dager siden, var så fornøyd over å ha fått til å krølle håret mitt Du er sykt vakker. Woow <3 :* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 2. oktober 2015 #21808 Del Skrevet 2. oktober 2015 Visste dere at Jacklost og jeg er fra samme by? Dette er grunnen til at jeg følte det var okay å komme med spydige bacalao-kommentarer her om dagen, som viden kjent er en hellig matrett i Ålesund-traktene. Dessuten er Jacklost en jævla hyggelig fyr som er godt likt, og dermed det perfekte målet for en provoserende spirrevipp som meg. Det med fislukta har jeg ingen kommentarer om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. oktober 2015 #21809 Del Skrevet 2. oktober 2015 Følger fredagsselfie trenden, og her er mitt bidrag Ønsker alle en flott helg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 2. oktober 2015 #21810 Del Skrevet 2. oktober 2015 Følger fredagsselfie trenden, og her er mitt bidrag Ønsker alle en flott helg! :D Du lyser opp en ellers mørk høstkveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. oktober 2015 #21811 Del Skrevet 2. oktober 2015 Du lyser opp en ellers mørk høstkveld! Du skjønne... Takk for så gode ord! Litt fremmed glad i deg, og syns du selv er en fantastisk person! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #21812 Del Skrevet 2. oktober 2015 Visste dere at Jacklost og jeg er fra samme by? Dette er grunnen til at jeg følte det var okay å komme med spydige bacalao-kommentarer her om dagen, som viden kjent er en hellig matrett i Ålesund-traktene. Dessuten er Jacklost en jævla hyggelig fyr som er godt likt, og dermed det perfekte målet for en provoserende spirrevipp som meg. Det med fislukta har jeg ingen kommentarer om. Kjetil?Anonymous poster hash: efd98...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 2. oktober 2015 #21813 Del Skrevet 2. oktober 2015 Følger fredagsselfie trenden, og her er mitt bidrag Ønsker alle en flott helg! :D Så søt jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 2. oktober 2015 #21814 Del Skrevet 2. oktober 2015 Dumper innom med en kjapp fredagsselfie jeg også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. oktober 2015 #21815 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Dumper innom med en kjapp fredagsselfie jeg også Dette er første gangen jeg ser hvordan du ser ut og det var verdt ventingen må jeg si Følger fredagsselfie trenden, og her er mitt bidrag Ønsker alle en flott helg! :D Fine deg Endret 2. oktober 2015 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #21816 Del Skrevet 2. oktober 2015 Fine deg Dette er første gangen jeg ser hvordan du ser ut og det var verdt ventingen må jeg si Du har jo ved flere anledninger sagt at hun er den peneste iraneren(?) du har sett.. Anonymous poster hash: b458d...89b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. oktober 2015 #21817 Del Skrevet 2. oktober 2015 Du har jo ved flere anledninger sagt at hun er den peneste iraneren(?) du har sett..Anonymous poster hash: b458d...89b Pakistaner Og den meningen står jeg ved fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #21818 Del Skrevet 2. oktober 2015 Pakistaner Og den meningen står jeg ved fortsatt Men det er jo ikke første gang du ser henne? Du har jo ment det lenge..Anonymous poster hash: b458d...89b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. oktober 2015 #21819 Del Skrevet 2. oktober 2015 Du har jo ved flere anledninger sagt at hun er den peneste iraneren(?) du har sett..Anonymous poster hash: b458d...89b Ok lol hahaha! Jeg miksa svarene med et uhell Det til Pjokkeline var til Weeping_Angel og så omvent. Så flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma80 Skrevet 2. oktober 2015 #21820 Del Skrevet 2. oktober 2015 Åh, så gøy å se "alle" sammen. Utrolig pene mennesker alle som en. <3 Hadde jeg ikke vært så blond, så skulle jeg lagt ut jeg også, men jeg skjønner ingenting her. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg