AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #19541 Del Skrevet 14. juli 2015 Næmmen? Noe man bruker å si, med baby stemme, til søte babyer Anonymous poster hash: cbff7...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #19542 Del Skrevet 14. juli 2015 Noe man bruker å si, med baby stemme, til søte babyer Anonymous poster hash: cbff7...347 Jææmen. Anonymous poster hash: d0bc4...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 14. juli 2015 #19543 Del Skrevet 14. juli 2015 Noe man bruker å si, med baby stemme, til søte babyer Anonymous poster hash: cbff7...347 Hehe😄tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 14. juli 2015 #19544 Del Skrevet 14. juli 2015 Trodde det var Tastaveden med Hundvåg i bakgrunnen... Hvilken retning er bildet tatt (altså hvor er bygningene i bakgrunnen)?Anonymous poster hash: d00c4...468 Jeg tok et bilde på toppen, mere vet jeg ikke. Stedsansen min er skikkelig dårlig. Jeg finner så vidt frem i mitt eget nabolag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #19545 Del Skrevet 14. juli 2015 Tydeligvis interessant nok til at du sitter og følger med hvertfall ;) Anonymous poster hash: 63196...c7d Selv om jeg skriver at den er ytterst pinlig vil det ikke si at den er uinteressant. Det ene ekskluderer ikke det andre. Anonymous poster hash: e1075...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 14. juli 2015 #19546 Del Skrevet 14. juli 2015 Har alltid holdt meg så anonym som mulig i løpet av årene som medlem her på kg, og tanken på å vise hvem man er føles nervepirrende synes jeg. Men, hvorfor ikke...slik ser jeg ut: 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. juli 2015 #19547 Del Skrevet 14. juli 2015 For et vakkert menneske du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #19548 Del Skrevet 14. juli 2015 Folk må da få lov å ha forskjellig smak. Jeg tiltrekkes ikke av fett For en usmakelig og merkelig kommentar. Tydelig er den ment provoserende. Alle har fett på kroppen, så dersom du ikke tiltrekkes av dette er vel et vandrende skjelett din type. Anonymous poster hash: e1075...b45 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 14. juli 2015 #19549 Del Skrevet 14. juli 2015 Har alltid holdt meg så anonym som mulig i løpet av årene som medlem her på kg, og tanken på å vise hvem man er føles nervepirrende synes jeg. Men, hvorfor ikke...slik ser jeg ut: Fint hodet Men det spørsmålet alle stiller seg og lurer på er vel kort og godt hvordan underkroppen din ser ut. Ser den menneske aktig eller slange aktig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 14. juli 2015 #19550 Del Skrevet 14. juli 2015 Fint hodet Men det spørsmålet alle stiller seg og lurer på er vel kort og godt hvordan underkroppen din ser ut. Ser den menneske aktig eller slange aktig ut? Hva i all verden mener du med menneske aktig eller slange aktig? Den er vel helt normal tror jeg, her er et bilde tatt i går i helfigur: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 14. juli 2015 #19551 Del Skrevet 14. juli 2015 For et vakkert menneske du er Tusen takk for det, om kommentaren var ment til meg vel og merke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #19552 Del Skrevet 14. juli 2015 Så lenge du ikke er feit, og oppfører deg på en måte jenter syns er underholdende, kommer damene til å like deg. Det virker som at de syns klesstil er viktig, så du burde ha orden på stilen din, men bortsett fra det er det omtrent bare humor og selvtillit som spiller noen rolle i om damene syns du er digg eller ikke. Nå er det en stundt siden denne diskusjonen, men jeg synes dette var temmelig unødvendig av deg, og jeg fatter virkelig ikke hvorfor så mange her inne liker slike usmakelige innlegg. Du formulerer deg som om dette er en allmenn sannhet. "Så lenge du ikke er feit kommer damene til å like deg". Dette er ikke et fasitsvar. Det finnes flere kvinner som kunne ha tenkt seg en såkalt "feit" mann da utseende ikke er det eneste de vurderer en fremtidig partner etter. Hvorfor skriver du dette i det hele tatt egentlig? Det var ikke slik at den personen lurte på dette. Jeg synes du virkelig bør tenke gjennom hva du skriver. JA, det er svært mange som ikke liker overvekt, men er dette noe å understreke når dette ikke er tema engang? Og nei, for de fleste kvinner spiller klesstil på mannen svært lite. Jeg fatter ikke hvorfor du har kommet til denne konklusjonen. Anonymous poster hash: e1075...b45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #19553 Del Skrevet 14. juli 2015 Alvorlig talt! Hva er det som er feil med å ha preferanser på hva man liker og finner attraktivt? Jeg dømmer ikke feite i negativ retning på noen måte fordi dem er feit. Det har ingenting med fordommer å gjøre, det har med hva man tenner på. Er jeg rasist også fordi jeg ikke tenner på asiatere eller svarte også? Ja. Du har rasistiske tendenser dersom du skriver: "Så lenge du ikke er asiater eller svart kommer damene til å like deg", slik som Yme formulerte seg. Anonymous poster hash: e1075...b45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 14. juli 2015 #19554 Del Skrevet 14. juli 2015 Hva i all verden mener du med menneske aktig eller slange aktig? Den er vel helt normal tror jeg, her er et bilde tatt i går i helfigur: Puh nå pustet jeg lettet ut ! Cassiopeia er nemlig ei halvt dame og halvt slange fra league of legends : http://ddragon.leagueoflegends.com/cdn/img/champion/splash/Cassiopeia_0.jpg Tenkte du kanskje var league spiller men nå innser jeg at du kanskje har tatt nicket ditt fra sagnet om opprinnelsen av stjernebildet kassiopeia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 14. juli 2015 #19555 Del Skrevet 14. juli 2015 Har alltid holdt meg så anonym som mulig i løpet av årene som medlem her på kg, og tanken på å vise hvem man er føles nervepirrende synes jeg. Men, hvorfor ikke...slik ser jeg ut: Så pen du er. Jeg hadde sett for meg at du skulle se ut som en emo av en eller annen grunn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. juli 2015 #19556 Del Skrevet 14. juli 2015 Her er meg 17.mai etter konfirmasjonen min. Som dere kan se har jeg chubby babybolle kinn, å derfor er det mange som tror jeg er tykk 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 14. juli 2015 #19557 Del Skrevet 14. juli 2015 Puh nå pustet jeg lettet ut ! Cassiopeia er nemlig ei halvt dame og halvt slange fra league of legends : http://ddragon.leagueoflegends.com/cdn/img/champion/splash/Cassiopeia_0.jpg Tenkte du kanskje var league spiller men nå innser jeg at du kanskje har tatt nicket ditt fra sagnet om opprinnelsen av stjernebildet kassiopeia Haha ok, nå henger jeg med. Nei, valgte faktisk kassiopeia fra et annet spill som heter Ni No Kuni, er der avataren min kommer fra også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 14. juli 2015 #19558 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) poff Ü Endret 14. juli 2015 av Adara den Vakre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 14. juli 2015 #19559 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Du er kjempe skjønn Vex Endret 14. juli 2015 av Fluttershy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 14. juli 2015 #19560 Del Skrevet 14. juli 2015 Så pen du er. Jeg hadde sett for meg at du skulle se ut som en emo av en eller annen grunn Hehe, er nok ganske kjedelig og normal, jeg. Var innom en typisk emo periode en kort tid som ung fjortis med en stor trang for rebell og faenskap, men vokste det svært raskt av meg. Den gang da, for 10-12 år siden. Tusen takk for fine ord da 😊 Må bare si at jeg blir imponert over å se hvor utrolig vakre mennesker forumet er fylt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg