Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anonym2233

På Tumblr er det selfie fredag idag. Så jeg beklager for 2 bilder på kort tid, å for en bad hair day

Du er til å spise opp!! Utrolig skjønn dame!

Jeg bidrar med en 50% selfie. ^^

Oh my.... Nuff'said!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sånn veldig glad i sport?

Ja, når jeg var unge. Så kom det tilbake for ikke lenge siden. Sportsidioten forsvinner vist aldri. :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sånn ser altså "debatant" sitt verste mareritt ut. ^^

Hans verste mareritt er vell tross alt stort sett de fleste her inne? ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å holde meg lenger, fy faen til øyne!

*sikle*

Enig

Men de bryna burde han gjøre noe med... :opplyser:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig

Men de bryna burde han gjøre noe med... :opplyser:

:fnise:

Hehe, hadde en diskusjon, eller dvs to venninner hadde en diskusjon angående de brynene for litt siden. Hu ene ville nappe dem, mens hu andre likte at det var litt "villmann - lars-monsen" preg og nektet hu andre å eventuelt gjøre det. Så dette er rett og slett vanskelig. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde en diskusjon, eller dvs to venninner hadde en diskusjon angående de brynene for litt siden. Hu ene ville nappe dem, mens hu andre likte at det var litt "villmann - lars-monsen" preg og nektet hu andre å eventuelt gjøre det. Så dette er rett og slett vanskelig. :bond:

Rett og slett en KG debatt om øyenbryn helt privat. :fnise:

Du får bare fortelle dem da at et fornuftig kompromiss er å holde pelsen borte fra neseborene i alle fall.

Edit: Alternativt kan du jo ha et av hver og holde deg til 50% selfier... :plystre:

Endret av Uredd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett og slett en KG debatt om øyenbryn helt privat. :fnise:

Du får bare fortelle dem da at et fornuftig kompromiss er å holde pelsen borte fra neseborene i alle fall.

Edit: Alternativt kan du jo ha et av hver og holde deg til 50% selfier... :plystre:

Det hadde vært noe.

Er ikke særlig opptatt av "pynting" gitt. Hadde jeg hatt "monobrow" så skulle jeg kanskje fikset det, men resten får være som det er. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe.

Er ikke særlig opptatt av "pynting" gitt. Hadde jeg hatt "monobrow" så skulle jeg kanskje fikset det, men resten får være som det er. ^^

Egentlig helt enig.

Mitt lille spark var nok helst myntet på de øyenbrynsdebattene som har underholdt KG's store publikum til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selfiesticken min er kulere enn din! :)

God helg alle

Har du klipt deg?? :sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Anonymous poster hash: 5aa79...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.