Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen fortalt deg at du kan være det du vil, bare du tror hardt nok?? ;D

Jo, men jeg har for mørk stemme - også er jeg to meter høy samt jeg ikke finner høye hæler i 46.

På internett kan alle være pene jenter :)

Tillat meg å sitere meg selv fra tidligere denne uken:

The internet: Where all the men are men, the women are men and the little girls are FBI-agents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillat meg å sitere meg selv fra tidligere denne uken:

The internet: Where all the men are men, the women are men and the little girls are FBI-agents.

Yes indeed. Mente kanskje det var du som hadde skrevet det.. Måtte bare minne deg på det, så du ikke ble så lei deg over å ikke være en pen jente :kose:

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes indeed. Mente kanskje det var du som hadde skrevet det.. Måtte bare minne deg på det, så du ikke ble så lei deg over å ikke være en pen jente :kose:

For alt du vet, kan jeg være en smellvakker blondine, som bare har en sadistisk personlighet som får sitt utløp gjennom brukeren Katten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For alt du vet, kan jeg være en smellvakker blondine, som bare har en sadistisk personlighet som får sitt utløp gjennom brukeren Katten.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var vanskelig å sette alder på Bomullsdott.. Kan være 20 og kan være 30.. Eller mer.. eller mindre... Jeg aner ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har lyst til å tippe hvor gammel jeg er? :eeeh: Siden jeg har lagt ut bilde, haha. Alltid lurt på hvor gammel jeg ser ut. :babysmokk:

25-30? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Noen som har lyst til å tippe hvor gammel jeg er? :eeeh: Siden jeg har lagt ut bilde, haha. Alltid lurt på hvor gammel jeg ser ut. :babysmokk:

28-30 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest True Khaleesi

Oi! :sjokkert:

Jeg er bare 17...

Hehe, woopsi.

Jeg så bildet via telefonen, ergo dårligere oppløsning, hvis det var noen trøst. Du var søt altså. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...