Gå til innhold

True Khaleesi


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest True Khaleesi

:klemmer:

Takk. :klemmer:

Jeg har nå konfrontert han med at han får velge snart om han vil fortsette med meg eller ikke, for jeg er ikke villig til å gå rundt med dårlig samvittighet hele tiden og vente på at han skal tilgi meg. Klart at ting tar tid, men det finnes grenser for hvor langt nede jeg klarer å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom og titter litt igjen. Utrolig trist om det blir brudd med deg og samboeren din. Håper dere får jobbet dere igjennom det, for deres egen del og for sønnen deres. Og så midt i eksamenstiden da... Skulle ønske følelser kunne settes på pause til man har muligheten til å gi problemene 100 % oppmerksomhet :sjenert:

Uansett vil jeg bare si at du er en helt som balanserer skole, jobb og familie som du gjør. Jeg er i samme situasjonen, og synes det er ganske tungt til tider :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Er innom og titter litt igjen. Utrolig trist om det blir brudd med deg og samboeren din. Håper dere får jobbet dere igjennom det, for deres egen del og for sønnen deres. Og så midt i eksamenstiden da... Skulle ønske følelser kunne settes på pause til man har muligheten til å gi problemene 100 % oppmerksomhet :sjenert:

Uansett vil jeg bare si at du er en helt som balanserer skole, jobb og familie som du gjør. Jeg er i samme situasjonen, og synes det er ganske tungt til tider :gjeiper:

Da er du en helt du også! :)

Det er vanvittig utmattende til tider og jeg hater til tider å være student. Synes ofte at det er helt jævlig, men så vil jeg jo også gjerne ha utdannelsen min.

Følelser er veldig slitsomme til tider ja. Det er alltid noe synes jeg, og jeg har store problemer med å konsentrere meg om skolen når det er problemer på hjemmebane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Jeg sov til 12.30 idag!! Det er veldig irriterende når man egentlig skulle stått opp klokken 09.00.

Har eksamen imorgen, men det vil nok ikke gå så bra. Jaja, er vel bare til å gjøre sitt beste og konte dersom det skulle gå gal vei.

Får vel ikke sove ikveld i det hele tatt, pluss at mini alltid våkner natt til eksamener. ALLTID! Jeg tror han vet når det passer dårlig å våkne.. :gjeiper:

_________________________________________

Idag skal jeg lage quesadillas til middag! Lenge siden sist, så det blir meget sannsynlig veldig godt. Håper jeg. Hvis ikke så får jeg steke vafler til dessert. Viktig å spise noe godt i løpet av dagen.

Tjohey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest True Khaleesi

Lykke til på eksamen! :duskedame:

Takk :)

Men det skal godt gjøres at jeg står.. Innsatsen min før denne eksamenen har vært lik null.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jammen hatt en del vanskelig og tung tid i det siste, på personlig front og med skolen og alt. Følte bare for å stikke innom og gi deg en :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Du har jammen hatt en del vanskelig og tung tid i det siste, på personlig front og med skolen og alt. Følte bare for å stikke innom og gi deg en :hug:

Tusen hjertelig takk.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Hvordan har du det i kveld, føler du deg litt bedre?

Kunne være bedre. Alt føles bare galt og alt av kosen med å være samboere er forsvunnet. Etter at barnet har lagt seg så sitter vi hver for oss. Alt av skikkelig kommunikasjon foregår som regel på sms om dagen.. Håpløst ja!

Jeg ser bare ikke hvordan ting kan bli bra igjen. Hadde vi ikke hatt barn, så ville det nok vært slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, det er en trist følelse man sitter med når ting har forandret seg og man ikke er i hverandres varme lenger. Tankene får virkelig fritt løp, sammen med frustrasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest True Khaleesi

Eksamen imorra og jeg får selvagt ikke sove.... :-(

Har til og med trøkt i meg døsepiller, men de hjelper jo ikke. Faen ta søvnproblemer og alle dere som sovner så fort hodet treffer den myke puta deres. Jeg hater dere, rett og slett :)

Endret av True Khaleesi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest True Khaleesi

Eksamen gikk ikke veldig bra, men jeg tror jeg greier å stå.

Kvelden var derimot verre.

Jeg er herved singel og alenemor.

Jeg har grått og grått. Øyelokkene mine er hovna opp og jeg som normalt har store øyne, har nå veldig små, tårevåte og røde øyne.

Jeg var klar over at vi sleit, men jeg hadde faktisk ikke trodd at det skulle ende slik. Trodde familien vår var verdt mer for ham. At han i det minste hadde et ønske om å prøve litt før han gav opp..

Dette er så grusomt akkurat nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, jeg har så vondt av deg nå. Jeg kan bare tenke meg hvor forferdelig det må føles for deg, dette er ingen avslutning på en lang og stressende tid. Det er sikkert greit å vite, siden ting har vært usikkert, men det er ikke dette du ønsket deg, og jeg forstår det er vondt. :hug:

Alt er nok svart, kaldt, og ødelagt nå, ikke bare er du singel, men du er en singel alenemamma. Ikke minst må det gjøre vondt at du ble sveket når du trodde at dere som familie var mer for ham. Du skal også vite at den svarteste tiden på døgnet er akkurat rett før solen står opp, og jeg vet at det er en kisjè uten like, men det er ofte sånn i livet også.

Det er greit å ikke vite hva du skal gjøre, når alt er så ferskt og sårt. Men fremover vil du komme deg på bena, for hver dag som går vil du bli bittelitt sterkere, og du skal selvsagt klare deg like bra eller bedre enn du har gjort med ham. Men du har lov til å synes at akkurat nå så er ting til helvete, og alt er bare jævlig.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene, nå triller tårene her... Stakkars deg! Jeg er særdeles dårlig på trøsting, men jeg sender deg en stor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Kjære deg, jeg har så vondt av deg nå. Jeg kan bare tenke meg hvor forferdelig det må føles for deg, dette er ingen avslutning på en lang og stressende tid. Det er sikkert greit å vite, siden ting har vært usikkert, men det er ikke dette du ønsket deg, og jeg forstår det er vondt. :hug:

Alt er nok svart, kaldt, og ødelagt nå, ikke bare er du singel, men du er en singel alenemamma. Ikke minst må det gjøre vondt at du ble sveket når du trodde at dere som familie var mer for ham. Du skal også vite at den svarteste tiden på døgnet er akkurat rett før solen står opp, og jeg vet at det er en kisjè uten like, men det er ofte sånn i livet også.

Det er greit å ikke vite hva du skal gjøre, når alt er så ferskt og sårt. Men fremover vil du komme deg på bena, for hver dag som går vil du bli bittelitt sterkere, og du skal selvsagt klare deg like bra eller bedre enn du har gjort med ham. Men du har lov til å synes at akkurat nå så er ting til helvete, og alt er bare jævlig.

:klem:

Takk. Du beskriver omtrent nøyaktig det jeg føler.

Det er forferdelig når jeg har sett for meg at vi kanskje skal gifte oss en dag, bli gamle sammen og har hatt mareritt om at han skal bli revet fra meg i en ulykke eller lignende (han har en litt risikabel jobb). Det gjør vondt å vite at han mest sannsynlig ikke har tenkt slik om meg.

Det gjør ennå mer vondt mtp sønnen min og at han ikke skal få oppleve å være med mammaen og pappaen sin som en lykkelig familie. Jeg vet at vi kunne blitt lykkelig dersom vi bare hadde kommet oss gjennom denne kneika.. Vi har en litt krevende sønn og han har tappet oss begge for energi og romantikken har dødd litt. Men jeg trodde han forstod at dette er normalt og at ting kan endre seg etterhvert.

Jaja, uansett så gjør det vondt. Kjempevondt. Og jeg bekymrer meg for hvordan vi skal bo framover, hvordan jeg skal klare meg uten bil (er hans bil) og hvordan økonomien blir. Jeg har heller ingen familie i nærheten, kun en god venninne. Hun er selvfølgelig bedre enn ingen, men jeg føler meg veldig alene nå.

Jeg har pratet med mamma idag og grått til henne mens hun prøvde å trøste meg via telefonen. Det hjalp å bare fortelle det. Hadde grudd meg veldig til hennes reaksjon. Nå gjenstår det bare at resten av familien og hele fjesboka skal finne det ut.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...