Gå til innhold

True Khaleesi


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Ja, seriøst det var verdens dårligste tittel på dagbok, men jeg har dårlig tid og fikk plutselig lyst til å opprette en i akkurat dette øyeblikk. Ikke senere når jeg har bedre tid, fordi jeg er veldig elendig på å prioritere tid. Akkurat nå bør jeg gå for å nå bussen, men jeg sitter ennå. *Slår meg selv i panna*

Jeg har forresten klart å sminke meg så fælt at jeg vet ikke om jeg kan gå ut. Jeg er oransje i hele ansiktet, fordi jeg glemte liksom å ta opp persiennene når jeg sminka meg. Ser ut som en gulrot. Heldigvis har jeg brunt hår. Bedre å være oransje brunette enn oransje blondine. Eller? :)

Anyway, skal på skolen nå å gjøre en liten sjekk på laben. Har eksamen på mandag og trenger å forvisse meg om hvor ting er og slikt. Så er det jobbhelg (tusen sure smilyer!!!)imorgen og søndag, noe som er helt grusomt, siden det innebærer at jeg får mindre tid til å forberede meg. Eksamen er forresten praktisk-muntlig. Derfor gruer jeg meg så fææææææælt. :(

Endret av True Khaleesi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommet hjem etter en lengre utetur enn forventet.

Bussen min kom ikke når den skulle, så istedet for å vente 10 minutter, så måtte jeg vente 40 min! Og idag er det KALDT ute. Var snø på terassen vår imorrest.

Ellers var det kaos på skolen, men jeg fikk da likevel gjort noe fornuftig. Fikk blant annet ordnet meg bekreftelse på bestått legemiddelregning, slik at jeg kan ha ansvaret for medisinene på jobben. :)

Nå skal jeg straks støvsuge leiligheten før mann og barn kommer hjem. Så blir det middag, leking og legging av barn.

Og deretter blir det intet morsommere enn eksamenslesing!

Jeg gruer meg som faen til mandag!

Nå spiser jeg forresten Tom&Jerry kjeks og drikker melk fra kartongen. Nammi. :jepp:

Endret av Wanted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde faktisk glemt av hele dagboken. Ikke at det sikkert gjør noe, siden jeg ikke tror så mange har savnet den. :fnise:

Anyway.

Strøk på eksamen i muntlig-praktisk, og synes det var helt jævlig. Jeg gråt og gråt, og det hele var en av de verste dagene jeg noensinne har opplevd.

Har to eksamener til før jul, og en rett etter jul. Fantastisk å bruke juleferien til å lese. Nooooot.

Betalte forresten 13.000 kr for å reise hjem til jul. Hørt noe så latterlig??? :kjefte:

_____________________________

Ellers så fikk jeg gjort meg ferdig (nesten iallefall) med julegavene igår. Jeg fikk også kjøpt finklær til sønnen min etter MYE leting. Hva er det med butikkene? Glitterkjoler og Hello Kitty overalt, men hvor er finklærne til småguttene? Blir så irritert. Hverken HM, Cubus eller Lindex hadde noe å skryte av, så endte opp med finskjorte (hvit), grå vest, sløyfe og finbukse fra KappAhl.

_____________________________

Jeg misunner Fotballfrue for første gang i mitt liv! Jeg vil også være på Maldivene!!!!!!!!!!! Hadde gjort mye for en ferie i sydligere strøk med bare avslapning og trapp rett ned i sjøen. Men det kan jeg vel se langt etter. Skal på cruise neste år da, men når man reiser med barn så blir det vel aldri 100% avslapning? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Kjipt å høre om eksamen. Aldri gøy å stryke, gjort det selv. Heldigvis går det alltid bra neste gang! :D

Hvordan står det til ellers? På tide å oppdatere litt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så leit med eksamenen! :troest:

Hva gikk galt?

Har nettopp hatt skriftlig eksamen selv, og gruer meg til sensuren. 50% var engelsk litteratur, der jeg selvfølgelig fikk de to tekstene jeg hadde minst peiling på :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :)

Eksamenen gikk galt fordi jeg dreit meg litt ut angående hygiene og ble plutselig grilla med hygienespørsmål (som jeg selvfølgelig ikke hadde konsentrert meg noe om under forberedelsene). Sensor stressa meg ved å se på klokken sin hele tiden og presterte å si enkelte ting som jeg oppfatta meget frekt. Derfor ble jeg satt ut og begynte å gråte. Og jeg gråter så og si aldri. Helvetes dag.

JudgeJudy, du gjør det sikkert bra. Skriftlig er best synes jeg, selv om de selvfølgelig kan være krevende. Men det er iallefall ingen som sitter rett ovenfor deg og vurderer alt du gjør der og da. :)

________________________________________

Ellers er det en grunn til at jeg ikke har oppdatert særlig. Har store problemer på hjemmefronten og jeg lukter brudd. Jeg vil helst ikke gå i detaljer, men jeg har drete meg ut (ikke utroskap!) big time. Igjen. Jeg tror han har fått nok. Han har såvidt pratet til meg på hele uka og han sier bare at han ikke stoler på meg og at han ikke vet hva han skal gjøre.

Jeg kjenner jeg er deprimert og lei alt akkurat nå. Har eksamen på mandag som kommer, men jeg greier såvidt å konsentrere meg. Føler livet mitt har tatt en vending jeg ikke vet om jeg kommer meg over. Alt virker håpløst og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. :tristbla:

Alt er tungt og jeg går med klump i halsen hver dag. Hvorfor er livet så vanskelig?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Jeg måtte endre tittelen litt, til noe så kjedelig som nicket mitt. Men funker vel greit da, så vet alle hvem det er snakk om.

________________________________________________________

Jeg og min kjære har ikke kysset eller holdt hender på over 1 uke. :tristbla:

Jeg har det svært vondt, men føler vel at jeg bare må prøve å holde ut og håpe at det bedrer seg. Nå er det snart jul, så jeg skal gjøre mitt ytterste for at sønnen min og jeg får en god jul. Dersom min kjære skal fortsette å holde på den dårlige stemninga, så får jeg bare ignorere det så godt jeg kan. JULA SKAL BLI BRA!!!

__________________________________________________________

Ellers så er endelig pc'en min fiksa. Skal å hente den idag. Jippi! Håper bare at den funker. Er dritt lei av å bruke den gamle, durende og overvarme pc'en.

Idag når jeg våkna så viste det seg at jeg hadde ligget på rygg oppå armen min (??). Jeg trodde jeg hadde brekt hånda da jeg våknet. Gjorde så inni hælvettes vondt! Men den var visst ikke brekt. Heldigvis. Det ville vært uendelig kjipt.

__________________________________________________________

Hva synes du er finest av grønt og hvitt juletre? Jeg vet at grønne er tradsijonelle og fine. Men jeg har lyst et hvitt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hvit kan være fint, men det er grønt som er "ånkli juletre" da... Men - det er jul hvert år, så hvorfor ikke teste ut hvit tre i år?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Jeg syns hvit kan være fint, men det er grønt som er "ånkli juletre" da... Men - det er jul hvert år, så hvorfor ikke teste ut hvit tre i år?! :)

Ja, ikke sant. Går jo an å prøve?? :)

Men skal ikke holde jula selv i år (reiser laaaaangt oppi nord), så blir ingen juletre her hvor jeg bor før ev neste år.

Da har jeg jo god tid på å vurdere hva som er finest! :)

Føler kanskje at hvitt er litt klissete og amerikansk, men likevel er det stilig. Ooooh, desicions!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pytt, det meste av den "norske jula" er uansett amerikansk og klissete. Og du skal da ikke gifte deg med det hvite juletreet, så kjør på hvis du har lyst på det neste jul, er mitt råd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest True Khaleesi

Godt nyttår til absolutt alle her inne! Måtte det nye året bringe dere nye gleder og masse kjærlighet! :)

Jeg kom hjem igår etter en fantastisk deilig juleferie med familien min oppi Troms. Det er så deilig å feire julen der oppe, og lille sønnen min koste seg ute i snøen hver eneste dag. Han var litt "pinglete" når det var veldig kaldt, men han er jo ikke vant til det, så jeg skjønner han godt.

Ellers fikk vi masse fine gaver og julematen var herlig som alltid. :)

______________________________________

Flyreisen tilbake hit var et mareritt.

Vi måtte ta 3 fly, da det første var et lite Widerøefly. Pga storm ble det heftig turbulens og jeg med min flyskrekk hadde det ikke særlig kjekt. Spesielt ikke med et barn i fanget som lider av makk i ræva. Han skrek en del på første flyet fordi han måtte sitte på fanget i hele 20 minutter. Stakkars.

Fly nr 2 gikk bedre, men det var den lengste flyreisen. Her gjaldt bestikkelser med druer, potetgull, bøker og tegneblokker. Han klarte forresten også å tisse gjennom bleia både på utreise og returen. Han gjør det aldri ellers. Typisk?

Siste flyet gikk greit, inntil landingen begynte. Da ble det baluba med skriking. Han gråt så utrolig mye og det gjorde forferdelig vondt. Vi satt helt bakerst i flyet og de åpnet selvsagt ikke bak. Vi var hjemme i 23.30 tiden med en koffert for lite. Kofferten vår kom selvsagt ikke og måtte melde den savnet. Der stod vi i over en 45 minutter med et overtrøtt barn, og den satans kofferten kom ikke. HVOR VANSKELIG ER DET Å FRAKTE SVÆRE KOFFERTER MED DESTINASJONSAVMERKNING FRA EN PLASS TIL EN ANNEN????!!!!!

_________________________________________________

Har eksamen om 3 dager og har ikke lest noenting i jula. Yay.

Nå sitter jeg foran StudentWeb og venter på resultatet fra deleksamen 2. Fått resultatet på nr 1 og det gikk bra. Men nå kan jeg ikke gjøre noe fornuftig før jeg får resultatet på del 2 og sammenlagtkarakteren.

Wish me luck! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamen! Det klarer du fint :) Hver gang eg ser "deg" så får gleder eg meg alltid litt til "winter is comming" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest True Khaleesi

Lykke til med eksamen! Det klarer du fint :) Hver gang eg ser "deg" så får gleder eg meg alltid litt til "winter is comming" :skratte:

Tusen takk! :)

JEG GLEDER MEG OGSÅ!!! Jeg er blodfan!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Jeg og samboeren min sliter litt for tiden. Det går litt opp og ned, og jeg trodde ting gikk litt opp akkurat nå.

Vi hadde en tøff natt begge to med lite søvn. Det endte med meg og barnet i senga, og han på sofaen.

Iallefall så fikk jeg nylig en sms der det stod "Håper du får en flott dag. Glad i deg."

HVA I HELVETE ER DETTE FOR NOE???!!

Nå er det vel over og ut...

Skal sies at vi aldri har sagt "glad i deg" til hverandre utenom den korte perioden før man sier "jeg elsker deg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En :klem: til deg, håper den vonde tiden roer seg snart.

Jeg tittet innom fordi jeg også er storfan - winter is coming, indeed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

En :klem: til deg, håper den vonde tiden roer seg snart.

Jeg tittet innom fordi jeg også er storfan - winter is coming, indeed.

Takk for nettklemmen. :)

Ohlala, ja jeg gleder meg stort. Det blir ekstremt awesome!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...