Gå til innhold

La Traviatas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den står i ovnen alt!

NÅ BLIR DET FÆÆÆST!!!! :hoppe::danse::digge:

Sjokoladekake til alle som vil ha!!! :gratulerer:

Skrevet

Festen er flyttet til graviditetsdagboka mi!

Løp inn og gafle i dere! :sikle:

:tommelsmil:

Skrevet
Festen er flyttet til graviditetsdagboka mi!

Løp inn og gafle i dere! :sikle:

:tommelsmil:

Jeg har nå allerede vært og sneket jeg da! :sjarmor:

Skrevet

nam kaka var strååålende der inne!

Ønsker deg en toppers helg vennen! Jeg ble imponert over den magen altså!

Stor klem fra Charmis :klem:

Skrevet

Har kost på en sånn mage i kveld jeg.. En dame som skulle føde om noen timer.. Kjente en fot også.. Ble litt salig i hjertet.. ;)

Skrevet

Heisann Orkis, Charmina og LB! :klem:

Ja, da var kaka spist opp og alle gjestene dratt! :ler:

Bortsett fra en liten rest til Peony og Bitteliten da! ;)

Det er lørdag og jeg har fått sove leeenge! :sove:

Mannen tok Brage i morges, og bada ham, og etterpå kom han med te og kjeks på senga til meg! Snille mannen! :hjerte:

Brage fikk en liten hårklipp i stad, det var på høy tid! Ikke lett å klippe jevnt altså, men det ble da kortere! :forvirret:

Tror ikke jeg egner meg som frisør... :sjenert:

Men mannen erklærte at siden jeg var dame var det jeg som hadde mest peiling på hårklipping..?! Yeah, right... :roll:

Nå sover gullgutten og jeg skal hoppe i :dusje:

Og så skal jeg dra og handle litt. Mannen skal begynne å male rommet til Brage etterpå (hvis vi klarer å få flytta klesskapet som sitter veldig godt fast til veggen). Er så utålmodig etter å få ferdig det rommet nå. Og så må vi jo pusse opp et rom til, til junibarnet vårt!

Denne gangen vil jeg ha rommet ferdig FØR babyen kommer, for jeg ser jo hvor utrolig treigt det går med oppussinga nå... :tristbla:

Ha en fin lørdag dere! :klem:

Skrevet

Det ble ikke noe shopping på meg. Sjekka kontoen og der var det MINUS!!! :overrasket:

Hvordan skjedde det??? Huff, jeg er så dårlig på økonomistyring. :murvegg:

Fikk overført noe fra sparekontoen så jeg i hvert fall har noe der, men droppa handlinga.

Men nå er klesvasken hengt opp, 1. etasje har fått seg en overhaling, mammaklær og vanlige klær er sortert og lagt hit og dit, og nå er mannen i gang på rommet til Brage!

Det regner trøstesløst ute, men jeg måtte ha meg litt luft i stad og gikk ut og rydda inn det siste i hagen. Nå kan vinteren bare komme!

Mannen skal lage kjempegod middag i dag. Han har kjøpt inn noe andebryst som han skal tilberede som bare han kan! :sikle:

Og så skal han teste ut den julemiddag-desserten han har fundert på å lage. Hjemmelaget multe-is! Og jeg er selvsagt veldig glad for å få være prøvekanin! :ler:

Men så til de dårlige nyhetene da... Veide meg i stad og jeg har gått opp nesten 2 kilo siden før jeg ble gravid... :sur:

Skrevet

Så deilig mat mannen din skal lage da. Smakte isen godt? Er den godkjent som dessert på julaften?

:klem:

Skrevet

Hehe, det gjenstår å se Heidi76!

Det blir sein middag på oss i dag. Legge Brage først!

Og i stad ble jeg så ekkelt svimmel og kvalm at jeg bare måtte legge meg nedpå litt. Litt bedre nå, men føler meg litt guffen.

Håper apetitten stiger til middagen i kveld!

:vinke:

Skrevet

Ja, kanskje lurt å vente til minsten er i seng så kan middagsroen senke seg over huset. Håper du føler deg frisk og rask.

:klem:

Skrevet

Wow for en mage! Det må jeg si! :-D

Du han mannen din kunne godt lagd middag til meg også.. Jeg er sliten og har bare spist kjip mat, sambiss er borte.. Så send han eller maten med il-post! :sikle:

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Skrevet (endret)

Hei igjen heidi76! :klem:

Nå er det ikke lenge til mat! Har stappa i meg litt sjokolade for å holde blodsukkeret oppe så lenge...

Heisann Silje:)! :klem:

Ja det må bli mat det, for mannen min gir jeg ikke bort! :fy_fy::ler:

Skal kjøttet være blodig, medium eller gjennomstekt?

Endret av La Traviata
Skrevet

Da må du vente i morgen Heidi76!

Det ble for seint å begynne med isen nå i kveld. Og dessuten har mannen drukket opptil flere glass rødvin og står i fare for å bli forført hvert øyeblikk! :sjarmor:

Nå er il-postsendinga på vei til deg Silje:)!

Litt stekt andebryst i rødvinssaus med ovnsstekte poteter, asparges og squash! Rødvinen må du stå for selv... :Hehe:

Bon apétit! :tommelsmil:

Skrevet

mmmmmmmmmmmmmmmmmm, da gleder jeg meg!!!

..............kanskje ikke forstyrre nå???? :ler:

Skrevet (endret)
:sjarmor: Endret av La Traviata
Skrevet

Søndag formiddag med Torbjørn Egner-sanger på stereoen, mannen lager multe-is og jeg skal snart ut og gå tur med Brage!

Været er litt lysere! :-D

I ettermiddag skal vi i bursdag til en tante av meg, det blir nok mye deilig kake der også er jeg redd... :rodme:

Fikk brodert litt i går også! Kjenner at jeg blir litt hekta når jeg kommer i gang. Nå vil jeg bare gjøre det ferdig så fort som mulig!

God søndag til dere som er innom! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...