Glossy Skrevet 2. november 2005 #1701 Skrevet 2. november 2005 Så bra at Brage liker baby svømming. Det er jo en så fin ting å ta han med på... Godt at det ikke var noe alvorlig med Brage og at du fikk snakket ut med legen om det. Ikke noe gøy å gå rundt å bekymre seg for slike ting. Iallefall ikke når du går rundt å tenker på at det snart kommer en til og. For å gå rundt kvalm er det verste. Jeg var kvalm i nesten 4 mnd og det var sånn skikkelig kvalm.guuud hvor glad jeg var da de fire mnd var over!!!! Men du; har du oppskriften på hvordan legge bildet direkte inn i dagboken?? Har glemt det....
Charmina Skrevet 2. november 2005 #1702 Skrevet 2. november 2005 Hei vennen! Flotte mål på Bragegutten ja! Han er jo bare helt perfekt! men jammen er de tunge å bære på disse små selv om de jo ikke er store knøttene. Selv spinkle Martine veier jo et tonn når jeg har båret henne en stund. venter på Lost jeg også - og på mannen som ikke er kommet hjem ennå. Og kommer han ikke snart blir det ikke Lost på meg. Jeg tør slettes ikke å se det alene nemmelig Ha en fin onsdag vennen min. fra Charmis
Fibonacci Skrevet 2. november 2005 Forfatter #1703 Skrevet 2. november 2005 Stooor klem til Glossy og Charmina! Håper mannen din kom hjem så du fikk se LOST da Charmis! Jeg er ikke så bekymra nå lenger Glossy, han var ikke i form den dagen men jeg skulle gjerne vært der sammen med ham for han følte seg nok litt "lost" akkurat der og da! Nå blir jeg irritert på dette forumet altså! Prøver å beskrive hvordan du legger inn bilde, men jeg får ikke lov til å skrive det! Bruk img-taggen hvis du husker hvordan det er! Først hakeparentes, så img, så hakeparentes (*sukk*) Etter linken til bildet i albumet skriver du hakeparentes, skråstrek, img og så hakeparentes. Nå får vi se om forumet arresterer meg da....
monja Skrevet 2. november 2005 #1704 Skrevet 2. november 2005 (endret) [img ] navnet på linken til bildet [/img ] For å få opp den korrekte adressen til bildet må du høyreklikke på bildet og gå inn på egenskaper. Derfra må du kopiere linken, klikke på img ikonet og lime inn linken. Enkelt. Men nå var det jo ikke jeg som skulle forklare det der..... Nåja, håper du får en god torsdag, LT. Nå tror jeg at jeg finner senga om få strakser. Endret 2. november 2005 av monja
Fibonacci Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1705 Skrevet 3. november 2005 Takk monja! Jeg fikk ikke til å skrive det du skrev! Det kom bare sånne rare meldinger! :klø: Men her kommer dagens utblåsning (så er dere advart!): Det øs-pøs-regner, jeg har verdens verste hodepine, er kvalm så det holder og føler meg for første gang på lenge virkelig dårlig... Å bære rundt på Brage og ordne med ham gjorde meg helt utslitt og enda mer kvalm… Og han ville ikke ha på seg regntøyet, og da vi omsider hadde kommet oss ut av huset og låst døra oppdaget jeg at jeg for 2. dag på rad hadde glemt å ta på meg brillene. Inn igjen og lete huset rundt etter dem mens Brage ble mer og mer utålmodig… Heretter kan dagen bare bli bedre (håper jeg!)
Susanna Skrevet 3. november 2005 #1706 Skrevet 3. november 2005 Vil bare gi deg en megastor knipe jeg vennen! Håper dagen din bedrer seg, men det er lov å ha dårlige dager også! Blås ut så mye du bare vil du!! Det hjelper ofte på det!! Som sagt, en kjempe stor til deg snuppa!!
monja Skrevet 3. november 2005 #1707 Skrevet 3. november 2005 Huff, så dårlig start på dagen da Vi har solskinn, så kanskje jeg skal sende deg noen stråler? Det har du iallefall fortjent Jeg lagde bare et lite opperom mellom [ og img i så da gikk det bra.
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2005 #1708 Skrevet 3. november 2005 Sender over den stor med ønsker om den bedre dag.
Charmina Skrevet 3. november 2005 #1709 Skrevet 3. november 2005 Kjære snuppa mi da Jeg skulle ha vært der og båret litt rundt på Bragegullet for deg sånn at du fikk slappet av litt! Å være kvalm vet jeg alt om og jeg får så vondt av deg når jeg leser om det! Håper virkelig at du blir fort over det der! Å lete etter briller derimor vet jeg ingenting om men derimot å lete etter alt mulig annet Thats me Ønsker deg en fin torsdag og håper tingene føles mye lettere når du kommer hjem i dag! Stor klem fra Charmis
Fibonacci Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1710 Skrevet 3. november 2005 Stooor klem til snuppene mine! Blir litt rørt jeg! Dagen er bedre nå! Har fått spist ordentlig, og har kommet på pluss-siden igjen Sier JA!! til litt solskinn monja, bare send det over! Ønsker alle en fin kveld
Glossy Skrevet 3. november 2005 #1711 Skrevet 3. november 2005 hjertelig takk for hjelp begge to Fikk det til vet du! Ha en super kveld!
Fibonacci Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1712 Skrevet 3. november 2005 Å, nå må jeg løpe inn til deg og se på bilder Glossy! :-D
Charmina Skrevet 3. november 2005 #1713 Skrevet 3. november 2005 Ja du må jammen løpe inn der og se på nydelige Marthe La Traviata Så fint at du er litt ovenpå igjen vennen, sånn må det fortsette! her skal jeg snart tusle til sengs, men må liksom innom her og titte litt først! Håper du får en god natt og en fin dag i morgen! Da er det jo fredag Kjempeklem fra Charmis
Lille Ballerina Skrevet 3. november 2005 #1714 Skrevet 3. november 2005 E nu hær å læs litt Blir så glad hver eneste gang jeg ser signaturen din :-D
Soul Skrevet 3. november 2005 #1715 Skrevet 3. november 2005 (endret) Høres ut som du har hatt en litt slitsom dag, håper du får en bedre dag i morgen La Traviata! Da er det helg og det kan jo være en bra ting. Endret 3. november 2005 av Soul
monja Skrevet 4. november 2005 #1717 Skrevet 4. november 2005 En på morgenen - og så håper jeg at denne dagen starter bedre. Endelig er det helg, LT
Fibonacci Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1718 Skrevet 4. november 2005 JAAAAA, det er helg! Bare noen timer til på jobben! :-D Er ganske kvalm i dag også, men ikke så vondt i hodet. Og det hjelper å spise. Men kan liksom ikke spise hele tiden på jobben heller... Ha en fin dag alle sammen! P.S. Nytt magebilde ligger i den andre dagboka!
Lille Ballerina Skrevet 4. november 2005 #1719 Skrevet 4. november 2005 Wooho! Snart helg for oss! Og det beste av alt, jeg har jobbhelg Men det går fint! :-D Bare 4 vakter igjen, å har jeg jobbet ferdig oppsigelsen! Hurra! Nå skal jeg inn å snike på magebilde i den andre boken
Fibonacci Skrevet 4. november 2005 Forfatter #1720 Skrevet 4. november 2005 Hei Lille Ballerina! Ja, da er det helg og jeg har akkurat fått vite at Orkidéen har en liten i magen sin! Har akkurat spist litt "ventemat", for mannen kommer seinere i dag. Blir helt dårlig av å ha lavt blodsukker for tida. Sukk!! Bare spiser så ofte jeg kan, hvordan skal dette ende? Jeg spiser bare "vanlig" mat da, ikke snop (bare i helgene!). Ha en fin fredag dere!
Fremhevede innlegg