Gå til innhold

Kiwi god helg reklame, de jentene som trener, hva trener de?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som har sett Kiwis God helg reklame, den sort hvite med de jentene som er på trening? Det er noen som står, og noen som ligger på noe som masserer rumpe og lår skikkelig. Lurer litt på hva det er og hva det er godt for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som har sett Kiwis God helg reklame, den sort hvite med de jentene som er på trening? Det er noen som står, og noen som ligger på noe som masserer rumpe og lår skikkelig. Lurer litt på hva det er og hva det er godt for?

Det lurer i grunnen jeg på også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom ikke sett det på dagens treningssenter, så lurer på hva de hadde "før i tiden" :fnise::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt! Så denne på treningssenteret i dag og tenkte på det samme.

Og misunte dem litt. Jeg svetta som en gris etter en time på ellipsemaskinen, så ligger de der freshe, med stylet hår og sminke og SMILER mens de "trener". Trening var lettere i gamle dager gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt! Så denne på treningssenteret i dag og tenkte på det samme.

Og misunte dem litt. Jeg svetta som en gris etter en time på ellipsemaskinen, så ligger de der freshe, med stylet hår og sminke og SMILER mens de "trener". Trening var lettere i gamle dager gitt :fnise:

Hehe, ja det er ikke måte på hvor elegante de jentene er, og jeg kan ikke huske å ha sett slik trening før, så måtte jo spørre. Men ja, ting var lettere i gamle dager, virker som det meste var det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og bestemor sier at før i tiden trodde de at all slags massasje gjorde deg fastere i fisken ;)

Kunne tenkt meg å prøve faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel.. Jentene så jo ganske slanke og fine ut? Og det er vel litt sant at HARD idrettsmassasje kan kna vekk cellulitter feks, så kanskje det er noe i det? Men lurer på hvorfor de maskinene forsvant? :)

Også lurer jeg på hvor langt det klippet fra KIWI reklamen egentlig er, kunne tenkt meg å sett hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...