Gå til innhold

Erfaring fra psykisk terror der mannen er den undertrykte?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Min mann levde med en psykisk ustabil kvinne i nesten 20 år, og han var helt nedbrutt når jeg møtte han. Han hadde ingen selvtillit og ingen følelse av egen verdi. Alt han gjorde var for andre for å "gjøre alle fornøyde".

Denne kvinnen kontrollerte alt i hjemmet vha voldsomme humørsvingninger, sinneutbrudd, anklager, mistenkeliggjøring og flere andre hersketeknikker.

Men ett eller annet sted inni seg fant mannen min styrke til å bryte ut og flytte fra henne, men dog ikke uten en pris. Prisen var ungene. Hun gjør sitt beste for å holde de tilbake og "straffe" han uten å se at de hun ødelegger for en ungene selv.

Barnevernet er involvert, men uten en diagnose og uten at noen av ungene tør å virkelig si hva som foregår så kan de ikke gjøre noe. Barna har mat på bordet og tak over hodet, og det ser ut til å være nok...

Anonym poster: a102d3bcd678aeeca0af43c160ac3810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg har kommet over som mest direkte adresserer spørsmålet TS tar opp er siden a shrink for men:

http://shrink4men.wo...-brainwash-you/

Det nest beste er boken no more mister nice guy og forumet knyttet til boken:

http://www.nomoremrn...ead.php?t=24065

Boken tar for seg både den mere alminnelige nice guy dynamikken, men også de mere ekstreme variantene der mannen blir fullstendig tyranisert av en psykopat. Det er mange på forumet som har kommet seg ut av eller er på vei ut av forhold med kvinner som er psykopater eller har borderline personality disorder eller bare er esktremt psykisk terroriserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På disse årene har hun drevet meg fra å være en superaktiv sprudlende utadvent person,en person som var aktiv i idrett ,alltid var den som stilte opp på dugnader og engasjerte seg for alle.Til å bli en person som ikke har interesse for noen ting mere,en person som gråter hver dag,og er trist i hjertet sitt hele tiden.Hver kveld når jeg legger meg,ber jeg inni meg om at jeg aldri skal våkne igjen,livet mitt er en psykisk påkjenning,livet mitt er ødelagt.

Det var trist å høre hvordan du har det. Har du noen venner eller noen som du kan snakke med? Ikke så bra om du isolerer deg helt. Du har jo vært en livsglad person før, og kan helt sikkert bli det igjen om du åpner for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når gale kvinner straffer mannen med å manipulere ungene og ødelegge dem da skal mannen forlate barna og aldri snu seg. Det beste er å gå videre så fort som mulig og aldri snu seg.

Årsaken er diskrimineringen i det norske samfunnet. Kvinnen vinner 96 av 100 barnefordelingssaker i rettsapparatet. Det hele er et spill for gallleriet.

Barna vil bli snudd mot mannen uansett og samværssabotasje fra kvinnens side er ikke bare lov, det belønnes gjennom økt barnebidrag.

Så, snu ryggen til, la norske kvinner fortsette sin undertrykkelse. Lev livet. Ha det gøy ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...