AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Er sammen med en som har et barn fra før, men nå får han ikke tak i moren til barnet. Før var det ingen problem, men plutselig sluttet hun å svare på telefon. Har også oppsøkt henne der hun jobber, men hun er aldri der? Hva kan han gjøre med dette? Han må jo få tak i barnemoren!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Noen spesiell grunn til at han må ha kontakt med henne? Og hvor lenge har det vært slik?
Jeanii Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Noen spesiell grunn til at han må ha kontakt med henne? Og hvor lenge har det vært slik? Ja, de har jo et barn sammen....... Ett par måneder nå. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Så han har ikke hatt kontakt med barnet på denne tiden heller? Har de samværsavtale?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 HAr de noen felles venner han kan kontakte? Hva med familien hennes, har de kontakt med henne??
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Så han har ikke hatt kontakt med barnet på denne tiden heller? Har de samværsavtale? Nei, ikke så veldig mye den siste tiden. De har samværsavtale, ja.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 HAr de noen felles venner han kan kontakte? Hva med familien hennes, har de kontakt med henne?? Nei, har ingen han kan kontakte i grunn.. Men dette burde heller ikke være nødvendig, det er jo ikke så vanskelig og bare svare når han prøver å nå henne?
Gjest sulosi Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Et barn på ett par mnd? Kanskje ikke så rart hun ikke er å finne på jobben da. Hun har vel familie, kanskje hun har reist til dem.
Gjest fireflies Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Hvis barnemor ikke svarer eller har gitt lyd fra seg på to måneder, ikke er på jobb, og dere heller ikke har familie eller venner av henne som dere kan kontakte, så ville jeg faktisk ringt til politiet. Det kan jo ha skjedd noe. Bekymringsfult! 5
Gjest Eurodice Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Et barn på ett par mnd? Kanskje ikke så rart hun ikke er å finne på jobben da. Hun har vel familie, kanskje hun har reist til dem. Jeg forstod det slik at det var et par måneder siden han hadde hatt kontakt med moren til barnet, ikke at barnet var et par måneder. 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Hvis barnemor ikke svarer eller har gitt lyd fra seg på to måneder, ikke er på jobb, og dere heller ikke har familie eller venner av henne som dere kan kontakte, så ville jeg faktisk ringt til politiet. Det kan jo ha skjedd noe. Bekymringsfult! Dette var tanken som slo meg også!!! 3
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 Hvid far har samværsavtale og mor ikke dukker opp. Melde barnet savnet gjennom politi og barnevern. Savnet familie meldes politi.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #13 Skrevet 1. desember 2011 Har han virkelig gjort "alt" for å prøve å få kontakt? Få mennesker forsvinner under jorda på den måten. Mannen må jo vite hvem vennene hennes er, familie osv. Har han ringt arbeidsplassen? Har han oppsøkt henne hjemme? Dessuten hadde vel andre i hennes omgangkrets ringt mannen din om hun faktisk hadde vært borte? Ungen går kanskje i barnehage også... Dette høres ut som et halvhjerta forsøk på å ta kontakt med barnet sitt. 2
★Blackstar★ Skrevet 1. desember 2011 #14 Skrevet 1. desember 2011 (endret) Hadde jeg vært han så hadde jeg sendt henne en melding og sagt at om hun ikke svarer han i løpet av dagen i dag, så ringer han faktisk politiet. Fordi at han er veldig bekymra siden hun verken svarer, har vært på jobb eller noe sånn... Svarer hun ikke da så hadde jeg faktisk ringt politiet også. Bedre å være på den sikre siden. Endret 2. desember 2011 av ★Blackstar★ 1
Gjest Eurodice Skrevet 1. desember 2011 #15 Skrevet 1. desember 2011 Hadde sendt henne en melding og sagt at om hun ikke svarer deg i løpet av dagen i dag, så ringer du politiet. Fordi du er veldig bekymra siden hun verken svarer, har vært på jobb eller noe sånn... Svarer hun ikke da så hadde jeg faktisk ringt politiet også. Bedre å være på den sikre siden. Dette har ikke TS noe med. Det er hennes samboer som må undersøke videre. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #16 Skrevet 1. desember 2011 Et barn på ett par mnd? Kanskje ikke så rart hun ikke er å finne på jobben da. Hun har vel familie, kanskje hun har reist til dem. Barnet er 10 år....
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #18 Skrevet 1. desember 2011 Har han virkelig gjort "alt" for å prøve å få kontakt? Få mennesker forsvinner under jorda på den måten. Mannen må jo vite hvem vennene hennes er, familie osv. Har han ringt arbeidsplassen? Har han oppsøkt henne hjemme? Dessuten hadde vel andre i hennes omgangkrets ringt mannen din om hun faktisk hadde vært borte? Ungen går kanskje i barnehage også... Dette høres ut som et halvhjerta forsøk på å ta kontakt med barnet sitt. Barnet er 10 år og har sin egen mobil, dette dreier seg ikke om å få kontakt med barnet for det er ikke noe problem, dette er snakk om moren. Dette er vel snakk om at moren SVARER ikke, det kan jo ikke være noe annet! Da hjelper det heller ikke ringe familie eller venner, hun kommer jo uansett ikke til å snakke med han. Og kanskje du ikke bør uttale deg slik før du har all fakta.......
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #19 Skrevet 1. desember 2011 Er sammen med en som har et barn fra før, men nå får han ikke tak i moren til barnet. Før var det ingen problem, men plutselig sluttet hun å svare på telefon. Har også oppsøkt henne der hun jobber, men hun er aldri der? Hva kan han gjøre med dette? Han må jo få tak i barnemoren!
Gjest Best Skrevet 1. desember 2011 #20 Skrevet 1. desember 2011 (endret) Og kanskje du ikke bør uttale deg slik før du har all fakta....... Jeg er ikke ab, men hva med å komme med fakta selv. Utfra hovedinnlegget så tenkte jeg at barnet var så lite at barnefaren ikke fikk kontakt med det. Saken stiller seg litt annerledes når barnet er 10 år, og ikke i barnehagealder. Og når andre brukere her anbefaler å kontakte politiet så regner jeg med at de tenkte i samme bane som meg... Endret 1. desember 2011 av Best 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå