Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Har du merket effekter av det? Hva tar du det for? Hud og hår?

Anonymous poster hash: a7c65...ede

Var den til meg? Om jeg tar næringsgjær for hud og hår?

Jeg bruker det fordi det er godt. :P I alt fra bechamelsaus til grønnkålchips.

http://www.ecorazzi.com/2012/08/03/20-great-ways-to-use-nutritional-yeast/

Ellers fikk jeg til å bestille den DHL-pakken min til slutt. Må ha vært noe feil med siden her om dagen.

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, nå har de fått noe av samme digget på iHerb, som jeg bestilte fra VitaCost forleden:

Justin's Nut Butter, Peanut Butter Cups, Dark Chocolate, Organic

De ser/ høres bare så gode ut. Jeg venter å få pakken en av de nærmeste dagene. Jeg kan ikke vente!

Anonymous poster hash: a6913...160
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet på pakken min siden 16.februar nå, valgte air mail da jeg bestilte. Det har aldri tatt så lang tid før. Burde jeg vente litt til eller sende mail med en gang? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet på pakken min siden 16.februar nå, valgte air mail da jeg bestilte. Det har aldri tatt så lang tid før. Burde jeg vente litt til eller sende mail med en gang? :bond:

Jeg tror det lengste jeg har ventet noen gang er 22 dager, og du er ennå ikke der.

Uansett, hvis den ble sendt fra iHerb den datoen, er det lite iHerb kan gjøre med saken. Hvis det derimot var da du la inn orderen, kan du sjekke når de sendte den. iHerb har vært trege i det siste med å sende ut varer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

To nye favorittprodukter:

Artisana Organic Raw Almond Butter:

http://www.iherb.com/Artisana-100-Organic-Raw-Almond-Butter-16-oz-454-g/27140

Ja, det er dyrt, men det er fortsatt mye dyrere i Norge. I Norge betaler jeg vel rundt 120 kroner for under halvparten av størrelsen. Mandelsmør er en av få ting jeg synes holder seg i matpakka, og det er enkelte å ordne til når man har det travelt om morgenen.

Now Foods Nutri-shave:

http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Nutri-Shave-Natural-Shave-Cream-8-fl-oz-237-ml/44506

Dette er et produkt jeg ikke har vurdert tidligere, fordi det har sett så..billig ut. Etter at jeg sluttet å bruke dyretestede produkter for ganske lenge siden har jeg prøvd sikkert ti forskjellige typer barberskum/krem. Ingen har vært særlig bra. Denne overrasket meg! Den funker også fint til intimbarbering uten at man blir sår eller "stikkete". Litt teit konsistens, men det gjør ikke noe så lenge det funker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det alltid 8$ i frakt?

Er det noe annet man må betale enn prisen for varene og frakten man får oppgitt, så lenge men holder seg under tollgrensa på 200 kr?

Anonymous poster hash: 4f03b...b51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det alltid 8$ i frakt? Er det noe annet man må betale enn prisen for varene og frakten man får oppgitt, så lenge men holder seg under tollgrensa på 200 kr? Anonymous poster hash: 4f03b...b51

Nei, det kommer an på vekten. Det står samme sted som frakten står (nesten nederst, til venstre i handlekurven).

Anonymous poster hash: 92341...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Ja, man må holde seg under 1.88 kg, da betaler man 4 dollar i frakt om man velger billigste måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at hvis man velger frakten til 8 $ så får man varene innen noen dager, og hvis man velger frakten til 4 $ så får man de innen noen uker? Da er det sikkert best å velge frakten til 8$ hvis man vil ha varene raskt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at hvis man velger frakten til 8 $ så får man varene innen noen dager, og hvis man velger frakten til 4 $ så får man de innen noen uker? Da er det sikkert best å velge frakten til 8$ hvis man vil ha varene raskt?Anonymous poster hash: 4f03b...b51

Ja, $8 (DHL) blir levert hjemme om 2-3 virkedager. Det er varierende erfaringer med DHL. Jeg har opplevd at de har levert min pakke til noen andre, og at de har mistet den. De har også fortolley en pakke hvis verdi var godt under 200 kr og det var mye styr å få ordnet opp i det. De ringer aldri forveien, og leverer nesten uten unntak når jeg er på jobb slik at jeg har måttet betale ekstra for ny utkjøring.

$4 havner på Posten om 7-21 dager.

Anonymous poster hash: 92341...5ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DHL ringer alltid meg i forveien..? Det er kanskje litt forskjellig praksis fra sted til sted. Jeg har bare positive erfaringer med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Tydelig at det er forskjellig praksis, ja. Jeg ble alltid ringt opp jeg også på forhånd (for å sjekke om det passet/jeg var hjemme) , men nå er det ny DHL-mann som leverer plutselig, og han ringer når han er utenfor og ikke får svar på dørklokka.

Har heller ikke opplevd å måtte betale ekstra for ny utkjøring, kjipe greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavendelkyss

DHL ringer alltid meg i forveien..? Det er kanskje litt forskjellig praksis fra sted til sted. Jeg har bare positive erfaringer med dem.

Her også! De er kjempe greie å kommer akkurat til det tidspunktet jeg ønsker. De kommer på jobben min om jeg ønsker det, eller hjemme og de kommer kjempe raskt. Ofte skriver jeg mld at jeg ikke kan ta imot, også endrer noe seg så jeg plutselig kan, de er fleksible og kommer tvert. Synes det er fantastisk service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leverer DHL på dagtid, eller på kvelden? Er stor sjanse for at jeg ikke er hjemme på dagtid, og da er det synd hvis jeg må betale noe ekstra for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavendelkyss

Leverer DHL på dagtid, eller på kvelden? Er stor sjanse for at jeg ikke er hjemme på dagtid, og da er det synd hvis jeg må betale noe ekstra for det.

Her leverer de til kl 14.00. Du kan avtale at de møter deg hvor som helst (hvertfall slik her) Og de kan komme andre dager når det passer deg..Noen ganger ber jeg de vente til alle pakkene mine kommer om jeg har bestilt mange på en gang..Da får jeg alle på en dag istede for en hver dag liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er en del som bestiller med DHL. Gjør dere det også for så lette pakker som kan sendes med sneglepost for 4 dollar også?

Eller med andre ord, betaler dere 4 dollar ekstra for å få pakken raskt, og levert på døren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lavendelkyss

Jeg ser det er en del som bestiller med DHL. Gjør dere det også for så lette pakker som kan sendes med sneglepost for 4 dollar også?

Eller med andre ord, betaler dere 4 dollar ekstra for å få pakken raskt, og levert på døren?

Alltid DHL. For utålmodig til å vente en til tre uker. Det har jeg gjort før, og det var alt for lenge :) Med DHL, Får jeg pakken etter to dager og på døra. Passer meg perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg leste for ikke så lenge siden at nye kunder fikk 5$ i rabatt. Må man ha en rabattkode å fylle inn da, eller hvordan får man rabatten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke sant at det er 10 dollar avslag!

Det er kun 5 dollar, og det får du direkte fra iHerb også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser AB skrev 10%. Og det er som nevnt feil. Det er 5 dollar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...