AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #4801 Del Skrevet 20. mars 2014 Er det noen som vet hvor man kan henvende seg for å spørre om produktet er lovlig å importere? Anonymous poster hash: 4f03b...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #4802 Del Skrevet 20. mars 2014 Er det noen som vet hvor man kan henvende seg for å spørre om produktet er lovlig å importere? Anonymous poster hash: 4f03b...b51 Tollvesenet sine sider? Dessuten står det også noe på iherb før du skal betale. Norske kunder frarådes for eksempel fra å velge freebie fordi det kan være ulovlige stoffer i den, og dermed får man ikke noe av innholdet i pakken inn i landet. Anonymous poster hash: a4145...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teora Skrevet 22. mars 2014 #4803 Del Skrevet 22. mars 2014 Skulle ønske det gikk an å få tak i disse i butikker her hjemme, syns både det økologiske kyllingvarianter og grønnsaksbuljongen er mye bedre enn alt jeg har prøvd av terninger og "fondcups" på butikk i Norge. http://www.iherb.com/Better-Than-Bouillon Ellers har jeg drevet systematisk testing av en nyperosolje jeg kjøpte for sikkert et halvt år siden. Var usikker på om den ga meg kviser, men har nå brukt en dråpe av den under fuktighetskrem på halve ansiktet i to uker. Siden som har fått olje har litt mykere hud og ingen flere kviseantydninger enn andre halvdel, så da er den trygg for meg i hvert fall: http://www.iherb.com/Life-Flo-Health-Pure-Rosehip-Seed-Oil-Skin-Care-1-oz-30-ml/44211#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=rose%20hips%20seed%20oil&rc=630&sr=null&ic=3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 22. mars 2014 #4804 Del Skrevet 22. mars 2014 Er det noen som vet hvor man kan henvende seg for å spørre om produktet er lovlig å importere? Anonymous poster hash: 4f03b...b51 mattilsynet Det gjorde jeg da jeg lurte på et produkt.Fikk svar kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 22. mars 2014 #4805 Del Skrevet 22. mars 2014 Er det noen som vet hvor man kan henvende seg for å spørre om produktet er lovlig å importere? Anonymous poster hash: 4f03b...b51 Jeg pleier å gå via dette innlegget som jeg har lagret som bokmerket for å finne de ressursene jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 23. mars 2014 #4806 Del Skrevet 23. mars 2014 Æsj,da blir vel sikkert den ene pakken min returnert.Tok nemlig med en freebie med vitamin C,og leste nå at grenseverdien er 200 mg.Den jeg tok med er 500 mg. F...,tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #4807 Del Skrevet 24. mars 2014 Iherb sier at det er DHL som har forandret prisen, og ikke iherb.... Når jeg snakket med bud-mannen til dhl sist jeg fikk pakke, sa han at 80-90% av alle leveransene i bilen hans var fra iherb.... Veldig rart de setter opp prisen når disse kundene står for så mye av pakkene.Anonymous poster hash: a7c65...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 24. mars 2014 #4808 Del Skrevet 24. mars 2014 Iherb sier at det er DHL som har forandret prisen, og ikke iherb.... Når jeg snakket med bud-mannen til dhl sist jeg fikk pakke, sa han at 80-90% av alle leveransene i bilen hans var fra iherb.... Veldig rart de setter opp prisen når disse kundene står for så mye av pakkene.Anonymous poster hash: a7c65...ede De har kanskje oppdaget at de taper på disse pakkene. Hvis prisen ikke kan forsvare dhls fraktugifter, eller fortjenesten er for liten, er det jo lite viste å fortsette med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4809 Del Skrevet 26. mars 2014 Kjedelig med prisøkningen, men jeg bestiller i mindre kvanta nå, og det koster bare $4 i frakt. Er lei meg for at min favorittsåpe for vaskemaskin har fått dyr frakt da: http://www.iherb.com/Nellie-s-All-Natural-Laundry-Soda-100-Loads-3-3-lbs-1-5-kg/38185 Vil ikke kjøpe den mer men heller gå over til Neutral. Den er parafymefri og ganske bra håper jeg. Anonymous poster hash: 5bba5...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 28. mars 2014 #4810 Del Skrevet 28. mars 2014 Får man tak i fiberhusk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4811 Del Skrevet 28. mars 2014 Får man tak i fiberhusk? I vanlig matbutikk?Anonymous poster hash: 92341...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. mars 2014 #4812 Del Skrevet 28. mars 2014 Ja, har kjøpt det. http://m.iherb.com/Now-Foods-Healthy-Foods-Psyllium-Husk-Powder-24-oz-680-g/21133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 28. mars 2014 #4813 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) I vanlig matbutikk?Anonymous poster hash: 92341...5ca På iherb mente jeg da. Endret 28. mars 2014 av Blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 28. mars 2014 #4814 Del Skrevet 28. mars 2014 Noen som har kjøpt denne eller lignende fra Iherb, og er fornøyd? (Produkter beregnet på barn, bobler/shampoo/bad) Ser etter gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. mars 2014 #4815 Del Skrevet 28. mars 2014 På iherb mente jeg da. Og ja, de har flere typer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 28. mars 2014 #4816 Del Skrevet 28. mars 2014 Lenge siden jeg skrev noe her, blir sikkert noen gjentagelser fra tidligere og kanskje for uoversiktlig slik mange er flink til å skrive her. Lundberg rice chips er så godt! Har kjøpt de flere ganger for å fylle opp pakker o.l, synd de forsvinner så fort at det er faktisk ikke verdt pengene. Har ikke sett etter lignende i Norge, tenker jeg må se litt rundt og regne på om jeg sløser penger på å bestille Samme med eplechips, nam nam Håndsåpene Method pink grapefruit (påfyll), Avalon glyserin sitron og Nature's Gate er alle så godluktende. Avalon tørker hendene ut minst, føles det som, men jeg har ikke så utsatte hender hele tiden så for min del er det ikke stor forskjell. Trenger ikke håndkrem etter en normal vask, for å si det på den måten På kun lukten er min favoritt Nature's Gate. Jeg skulle bestille et produkt, og så at jeg kunne legge ved en håndkrem, Madre Labs Argan Nut Oil, gratis for en stund siden. Jeg ble overrasket, selv om jeg ikke trenger håndkrem hver dag, så trenger jeg det relativt ofte nok til at jeg får brukt opp tubene. Denne likte jeg mye bedre enn Now Foods shea butter, og favoritten gjennom år JR Watkins (som noen synes lukter for søt sitron- type kake). Mange er begeistret for Weleda, jeg synes den danker ut denne også med god margin- men så er jeg ikke i utgangspunktet så begeistret for den håndkremen Panda lakris, svart og rød. Nam. Igrunn kanskje unødvendig håndsåpe,men jeg liker den selv også. Nemlig Minni mus håndsåpe og Mikke Mus håndsåpe, populær gave Øyenskygge fra Physician's Formula, en av få øyenskygger jeg ikke får noen som helst reaksjon på. Brukt den nå og da i 2 år pluss minus, kun prøvd med primer så vet egentlig ikke om den holder dårlig helt alene. Øyenskyggekost- veldig fornøyd. Holdt i 1 år ca, ingen problemer Leser det er flere som er fornøyd med kostene fra EcoTools også. Når jeg er inne på sminke, jeg kjøpte etter BabyBlue's tips, eyeliner fra samme merke- spent. Venter på den ennå. Ettersom jeg liker øyenskyggene, så brukte jeg ikke så lang tid på å bestemme meg for om jeg skulle kjøpe eller ikke. Trenger ny eyeliner veldig snart, så det passet veldig bra. Oppe til vurdering ennå: Shave cream, Now Foods - har ikke noe slikt fra før Grillkrydder? Olje Tangerine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4817 Del Skrevet 28. mars 2014 På iherb mente jeg da. Men det er jo enklere og billigere å kjøpe fra vanlig matbutikk. Anonymous poster hash: 92341...5ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4818 Del Skrevet 28. mars 2014 Lenge siden jeg skrev noe her, blir sikkert noen gjentagelser fra tidligere og kanskje for uoversiktlig slik mange er flink til å skrive her. Lundberg rice chips er så godt! Har kjøpt de flere ganger for å fylle opp pakker o.l, synd de forsvinner så fort at det er faktisk ikke verdt pengene. Har ikke sett etter lignende i Norge, tenker jeg må se litt rundt og regne på om jeg sløser penger på å bestille Samme med eplechips, nam nam Håndsåpene Method pink grapefruit (påfyll), Avalon glyserin sitron og Nature's Gate er alle så godluktende. Avalon tørker hendene ut minst, føles det som, men jeg har ikke så utsatte hender hele tiden så for min del er det ikke stor forskjell. Trenger ikke håndkrem etter en normal vask, for å si det på den måten På kun lukten er min favoritt Nature's Gate. Jeg skulle bestille et produkt, og så at jeg kunne legge ved en håndkrem, Madre Labs Argan Nut Oil, gratis for en stund siden. Jeg ble overrasket, selv om jeg ikke trenger håndkrem hver dag, så trenger jeg det relativt ofte nok til at jeg får brukt opp tubene. Denne likte jeg mye bedre enn Now Foods shea butter, og favoritten gjennom år JR Watkins (som noen synes lukter for søt sitron- type kake). Mange er begeistret for Weleda, jeg synes den danker ut denne også med god margin- men så er jeg ikke i utgangspunktet så begeistret for den håndkremen Panda lakris, svart og rød. Nam. Igrunn kanskje unødvendig håndsåpe,men jeg liker den selv også. Nemlig Minni mus håndsåpe og Mikke Mus håndsåpe, populær gave Øyenskygge fra Physician's Formula, en av få øyenskygger jeg ikke får noen som helst reaksjon på. Brukt den nå og da i 2 år pluss minus, kun prøvd med primer så vet egentlig ikke om den holder dårlig helt alene. Øyenskyggekost- veldig fornøyd. Holdt i 1 år ca, ingen problemer Leser det er flere som er fornøyd med kostene fra EcoTools også. Når jeg er inne på sminke, jeg kjøpte etter BabyBlue's tips, eyeliner fra samme merke- spent. Venter på den ennå. Ettersom jeg liker øyenskyggene, så brukte jeg ikke så lang tid på å bestemme meg for om jeg skulle kjøpe eller ikke. Trenger ny eyeliner veldig snart, så det passet veldig bra. Oppe til vurdering ennå: Shave cream, Now Foods - har ikke noe slikt fra før Grillkrydder? Olje Tangerine Den håndkremen Har aldri hatt en håndkrem som har luktet så godt. Får nesten mer lyst til å spise den enn å ha den på hendene Anonymous poster hash: a4145...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 28. mars 2014 #4819 Del Skrevet 28. mars 2014 Den håndkremen Har aldri hatt en håndkrem som har luktet så godt. Får nesten mer lyst til å spise den enn å ha den på hendene Anonymous poster hash: a4145...4d5 Vet Den er også et must de gangene jeg begynner å få skikkelige tørre hender, den er litt heftigere enn mange andre kremer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #4820 Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg har kjøpt noen øyenskygger for en stund siden, som jeg er så fornøyd med. De er veldig godt pigmenterte, og lette å blende. Rock the Smokey Eye og The Cosmopolitan heter de, og er fra Honeybee Gardens. Anbefales på det sterkeste Anonymous poster hash: a4145...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå