Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt ganske mange forskjellige produkter og med vanlig post og DHL. Jeg har også opplevd samme som AB over, men jeg har også opplevd å kjøpe et produkt som det var tomt av og det ble sendt samme dag. Så det virker som om de kanskje har fått veldig mange nye ansatte eller et nytt datasystem?

Anonymous poster hash: 92341...5ca

Jeg syns det virker som all praksis har gått over styr. Det er alvorlig at de belaster kredittkortet mitt, når de ikke en gang har varen! Og jeg får tapet.

Men skrev de ikke nylig at de innviet et nytt lagersenter et eller annet sted i USA, da? Kanskje det har sammenheng med det.

Men nå har jeg i flere dager voktet på flere av produktene jeg er interesert i og beskjeden på produktsiden varierer stadig mellom, "få igjen", "utsolgt", "forventet dato" og "mer kommer", helt uten system på ett og samme produkt.

På ordren min står det fortsatt at den venter på et produkt som hele tiden har vært tilgjengelig, og slik har det stått siden lørdag.

Anonymous poster hash: a6913...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen som kjenner til gode alternativer til iHerb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det virker som all praksis har gått over styr. Det er alvorlig at de belaster kredittkortet mitt, når de ikke en gang har varen! Og jeg får tapet. Men skrev de ikke nylig at de innviet et nytt lagersenter et eller annet sted i USA, da?Anonymous poster hash: a6913...160

Aha! Jeg fikk nylig tilsendt en pakke fra Hebron og lurte litt på hva det var. Men det er jo en god forklaring.

Jeg har kjøpt helsekost via bigvits.co.uk. Litt dårlig oppsett på nettsiden, lav porto, mye likt utvalg som iherb (til noen øre mer), men fordelen er jo at man kan importere mer fra UK enn US.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Jeg fikk nylig tilsendt en pakke fra Hebron og lurte litt på hva det var. Men det er jo en god forklaring.

Jeg har kjøpt helsekost via bigvits.co.uk. Litt dårlig oppsett på nettsiden, lav porto, mye likt utvalg som iherb (til noen øre mer), men fordelen er jo at man kan importere mer fra UK enn US.

Men BigVits selger nesten bare kosttilskudd (piller)? Det kjøper jeg nærmest ikke. Akkurat nå er jeg ute etter sunt snop, alternative kornsorter, m.m.

(Skulle gjerne også ha vanlige amerikanske drugstore varer og amerikanske usunne sjokolader..De hadde mye spennende snop på Vitacost, men man må gjerne kjøpe fler av gangen + at shippingen koster ca $ 10).

Har lest litt på FaceBook og det ser ut som en del har samme problemer som det jeg har opplevd. Og en del er misfornøyd. Og de har etter hva jeg forstår forskjellig lagerbeholdning avhengig av hvor ordren skal shippes.

Jeg chattet også med dem og fikk vite at min ordre skal sendes i morgen, men h*n unngikk alle spøsrmålene mine om hvorfor og hva som skjer.

H*n og også på Facebook ble det sagt at de "are working on it". Vet ikke om det betyr at de erkjenner at de har spesielle problemer nå, eller om det bare var en glatt generell unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri handlet på IHERB før, og lurer på hvordan det er med frakt, toll og moms der?

Må man betale noe mer enn det som står i handlekurva?

Hvor lang leveringstid har de?

Hvordan betaler man? Kan man betale med paypal, eller må man bruke kort?

Anonymous poster hash: 4f03b...b51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har VIP-rabatten gått opp, eller er det bare for en periode? Skulle legge til noe i handlekurven i dag, og så at VIP-rabatten plutselig var på 10%.. Det er jo normalt 5%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har VIP-rabatten gått opp, eller er det bare for en periode? Skulle legge til noe i handlekurven i dag, og så at VIP-rabatten plutselig var på 10%.. Det er jo normalt 5%.

Visst faen! Og så jeg som kjøpte fem pakker i går kveld......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gir sikker rabatt som kompensasjon for alt rotet de har forårsaket i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hva i HELVETE. Jeg la inn en ordre på 5 produkter, og når jeg skal bestille kommer det opp at alle er out of stock??? Forbanna? En underdrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hva i HELVETE. Jeg la inn en ordre på 5 produkter, og når jeg skal bestille kommer det opp at alle er out of stock??? Forbanna? En underdrivelse.

Falsk alarm. Var bare en teknisk feil. Nå er jeg rolig og blid med en ordre på vei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke bestilt noe på iHerb på mange mnd nå, og dessverre ikke fulgt med på nettsiden heller.
Kan noen anbefale en god hudkrem for kroppen? Tørr hud, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tuppesjura

Jeg handler proteinbarer på iherb. Har testet ut et par av carb rite barene, og har nå bestilt atkins med karamell og sjokolademousse. Latterlig billig for disse på iherb kontra i butikken. 26kr for en her, og 5 for 36kr på iherb. I tillegg er det nå 10% rabatt så de blir enda billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å bestille fra Iherb i dag, trodde det var gratis frakt der, men det er ikke det!? Er det maks 200 kr man kan bestille for, for å slippe toll? Må jeg da ta utgangspunkt i hva varene egentlig koster, eller hva totalsummen blir med rabatt?

Anonymous poster hash: c7636...9ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til sist. Proteinpulver som faktisk smaker godt der, finnes det? Som man kan bruke i smoothie? Helst noe sunt, ikke animalsk.

Jeg kan anbefale næringsgjær :)

Anonymous poster hash: a42c8...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg kan anbefale næringsgjær :)

Anonymous poster hash: a42c8...0e6

Jeg bruker næringsgjær i mye annet, men er det godt i smoothie altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...