AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #4561 Del Skrevet 10. januar 2014 Ikke såpass at jeg husker hva det pleier å koste per liter, men for 3dl koster 10 kr. Man må kjøpe 4 bokser hvis man trenger en liter, og må da betale 40 kr. Hvis det koster 60 kr på Iherb pluss frakt ser jeg ikke vitsen.Anonymous poster hash: 92341...5ca Kjøper det ikke så ofte, prøvde en gang på Meny men falt ikke i smak. Iherb vil jo selvfølgelig være langt under 60 per liter. Anonymous poster hash: 818f1...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. januar 2014 #4562 Del Skrevet 10. januar 2014 Tenkte jeg skulle nevne noen av mine erfaringer. Beklager hvis noen av de er nevnt tidligere, men jeg husker ikke alt som er nevnt i denne lange tråden Jeg har det siste året vært i en vektreduksjonsprosess. Jeg har vært veldig fornøyd med de fleste produktene fra Chocolite. Både proteinpulver og barer har gått ned på høykant. Tenkte jeg skulle dele mine to favoritter: Chocolite, Chocolate crispy caramel. Dette er "clusters". To store konfektbiter i hver pakke = 60 kalorier. Kjempegode (nærme Snickerssmak), metter pga mye protein og er geniale mellommåltider. http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-Chocolite-Chocolate-Crispy-Caramel-16-Count-84-oz-24-g-Each/29910#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=chocolite&rc=17&sr=null&ic=8 Chocolite, Cashew Caramel. Favorittsmaken blant proteinbarene. Men de er ikke noe gode når de er gamle (les: utgått på dato), da blir de harde og ekle. http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-Chocolite-Protein-Bars-Cashew-Caramel-16-Bars-1-31-oz-37-g-Each/29920 Har også prøvd flere av ThinkThin-produktene. De smaker kunstig og har flere kalorier i seg. Vil absolutt IKKE anbefale Chocolate Toffee Nut Thin Bites, de kastet jeg faktisk. http://www.iherb.com/Think-Products-Thin-Bites-Chocolate-Toffee-Nut-5-Bars-88-oz-25-g-Each/24746#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=thinkthin&rc=12&sr=null&ic=11 Ellers er Avalons glycerin sitronsåpe fast inventar ved kjøkkenvasken her i huset. Tørker ikke ut, og føler meg ren etter å ha jobbet med rå kylling o.l. http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Glycerin-Hand-Soap-Lemon-12-fl-oz-355-ml/4447#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=avalon%20glycerin%20lemon&rc=708&sr=null&ic=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4563 Del Skrevet 11. januar 2014 Tenkte jeg skulle nevne noen av mine erfaringer. Beklager hvis noen av de er nevnt tidligere, men jeg husker ikke alt som er nevnt i denne lange tråden Jeg har det siste året vært i en vektreduksjonsprosess. Jeg har vært veldig fornøyd med de fleste produktene fra Chocolite. Både proteinpulver og barer har gått ned på høykant. Tenkte jeg skulle dele mine to favoritter: Chocolite, Chocolate crispy caramel. Dette er "clusters". To store konfektbiter i hver pakke = 60 kalorier. Kjempegode (nærme Snickerssmak), metter pga mye protein og er geniale mellommåltider. http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-Chocolite-Chocolate-Crispy-Caramel-16-Count-84-oz-24-g-Each/29910#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=chocolite&rc=17&sr=null&ic=8 De har jo nesten ingenting protein i da? Metter de virkelig da? Anonymous poster hash: ca503...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 11. januar 2014 #4564 Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg har kjøpt en del ting fra iHerb, alt fra flour-fri tannkrem, Extra Virgin Coconutoil, ubehandlet Keltisk Havsalt uten antiklumpemiddel (aluminium), Teff glutenfritt mel, Raw Cane Sugar, div. sunne snacks, håndkrem, shampoo og balsam. Kan anbefale dette krydderet, det er bare helt SYKT godt, kjempegod sammensetning av forskjellige kryddere og urter, veldig godt å bruke i f.eks hjemmelagede kjøttboller. Har generelt kjøpt mange kryddere fra iHerb, og er veldig fornøyd, tror ikke jeg eier noen "norske" kryddere, de er veldig smakløse i forhold. Anbefaler å kjøpe Pepperkvern med pepper, skikkelig aromatisk duft, helt forskjellig fra det man kjøper i norske butikker. De fleste krydderne mine er fra Simply Organic. Har prøvd mange forskjellige te, de fra St. Dalfour er veldig gode, spesielt den med jordbær og den med fersken! Sminkekostene fra Real Techniques er også veldig bra, og billige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. januar 2014 #4565 Del Skrevet 11. januar 2014 De har jo nesten ingenting protein i da? Metter de virkelig da?Anonymous poster hash: ca503...482 Heh, har faktisk ikke sjekket proteininnholdet i akkurat de. Trodde de hadde mye siden barene har det. De metter ikke som et fullt måltid, men som mellommåltid. Har de på jobb, og tar en bit innimellom kundene når jeg ikke rekker å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2014 #4566 Del Skrevet 11. januar 2014 Noen som vet om kosttilskudd som dette er lov å innføre i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4567 Del Skrevet 11. januar 2014 Koster ca 60 kroner for en liter kokosmelk i Norske butikker, kjøper du 3-4 kartonger på iherb i en og samme forsending har du spart inn pengene. Anonymous poster hash: 818f1...158 Dere roter med kokosmelk og kokosvann her.....den som skrev tråden snakket vel om å bestille kokosvann..det er jo helt noe annet enn kokosmelk som en del av svarene skriver om....kokosvann til en tier er vel ikke å åtak i på dagligvare\ helsekost...Anonymous poster hash: d7a4e...933 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #4568 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Innlegget er ryddet for affiliatelink. Irrlys, mod. Anonymous poster hash: c02aa...f30 Endret 12. januar 2014 av irrlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 12. januar 2014 #4569 Del Skrevet 12. januar 2014 Tråden er ryddet for affiliatelink og svar til dette. Irrlys, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #4570 Del Skrevet 12. januar 2014 forskjell på kokosmelk og kokosvann ja, kokosvann er svindyrt, sist jeg sjekket kostet det 60 kr for en liter kokosvann på Meny, det går jo ikke an Anonymous poster hash: 8057c...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #4571 Del Skrevet 14. januar 2014 hvordan får man lagt til freebies? Anonymous poster hash: 4d2b5...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #4572 Del Skrevet 14. januar 2014 hvordan får man lagt til freebies? Anonymous poster hash: 4d2b5...1e6 Legg i handlekurv.Anonymous poster hash: 5e74f...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knask Skrevet 15. januar 2014 #4573 Del Skrevet 15. januar 2014 Ok. Da var min første bestilling på iHerb klar, men ett spørsmål før jeg trykker fullfør. Varekjøp er verdi av 50 dollar Rabatt er 18.70 dollar Altså jeg kommer under 32 dollar som er omtrent 200 kr. Frakt blir på 9 dollar, men den er lagt til i hele summen, så får en totalsum på 40,75 dollar = 250 kr. Vil dette da komme utenom momsen. Mener selv den kommer unna, men vet ikke om de skriver verdien av pakker med frakt utenpå eller uten frakt. svar om du kan. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 15. januar 2014 #4574 Del Skrevet 15. januar 2014 Portoen kommer i tilegg.Så det som gjelder er at selve bestillingen din havner under 200 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4575 Del Skrevet 20. januar 2014 Nå var det lite aktivitet i iHerb-tråden! Den var falt helt ned på side 3 Jeg tenkte bare at jeg skulle tipse om at det etter lang tids tørke, er det endelig kommet noen nye freebies.. - så lenge det varer... Anonymous poster hash: a6913...160 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. januar 2014 #4576 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg plukket med meg en av disse maskene da jeg handlet sist. Ikke fått pakka enda, noen som har erfaring med de ansiktsmaskene de har som freebies nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 22. januar 2014 #4577 Del Skrevet 22. januar 2014 Har en lei uvane med å pille på alt av småkviser/nupper/sår i ansiktet og har følgelig fått masse røde merker i trynet...så virkelig ikke ut uten sminke! Så kom jeg over denne oljen: http://www.iherb.com/Aura-Cacia-Organic-Tamanu-Oil-Nourishing-1-fl-oz-30-ml/38544 og etter bare tre netter hvor jeg har smurt på denne oljen istedet for nattkrem er huden min dramatisk bedre, nesten så jeg slipper foundation Lukter litt merkelig, men er verdt det med sånne resultater. Billig er den og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4578 Del Skrevet 22. januar 2014 Er det noen som kan forklare meg litt om de forskjellige frakt-alternativene man kan krysse av for? Jeg la inn en bestilling på cirka 30 dollar nylig, og valgte DHL express international, 8 dollar kostet den... Hva pleier du og velge? Og hvilken er best? Anonymous poster hash: bf60c...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 22. januar 2014 #4579 Del Skrevet 22. januar 2014 Bruker 4$ alternativet når det er ikke er så tungt og jeg ikke har det travelt med å få det. Bruker DHL express hvis det er tungt og/eller jeg har det travelt med å få det. Men da må jeg vite at jeg har mulighet for å ta imot det, eks ikke vært bortreist. (Men nå er jeg på fornavn med DHL-fyren, så vi har en avtale hvis jeg ikke er hjemme! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken_øst Skrevet 22. januar 2014 #4580 Del Skrevet 22. januar 2014 er det noen restriksjoner på kjøp av ginseng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå