Gå til innhold

svelging


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Waco

I disse likestillings-dager får eg vel gjøre som eg vil icon_biggrin.gif

Men så kan du jo og få neie så mye du vil icon_lol.gif

Hmm... Tror vi kanskje sporet litt av her???

Suging, svelging og likestilling...

Du slipper å svelge mitt, så slipper eg å svelge ditt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er smak og behag dette, som med de fleste andre ting! Noen liker det, andre liker det ikke. Sånn er det bare! Uten at noen kan gi noen særlig god forklaring på hvorfor...

Jeg hater smaken av f.eks. nøtter, fisk og Campari, men jeg digger salt lakris, marshmellows og ananas...

Jenta mi hater salt lakris, jeg elsker det! Noen elsker øl, andre blir kvalm av bare tanken! Sånn er det bare!!

Derfor er det stort sett smakssansene til jenta som avgjør om hun liker å svelge sperm eller ikke...

Enkelte ting kan man unektelig lære seg å like, men man må være motivert til det! Hvor mange var det vel som likte øl eller røyk første gang de smakte det..? Dette gjelder sikkert for noen jenter når det gjelde å svelge sperm også, mens andre vil rett og slett ikke. Og vil de ikke, så må man bare respektere det! Ingen må presses til å gjøre noe de ikke vil!

Jeg vil si jeg har vært heldig...Og da sier jeg det fordi jeg, i likhet med de fleste andre gutter/menn, liker å få komme i munnen på dama...

Den første dama mi ville lære seg å like det... Hun begynte etter en stund å la meg komme i munnen hennes, før hun spyttet det ut igjen i vasken. Senere ville hun også svelge... Og jeg VET hun ville det, uten at jeg hadde presset henne på noen som helst måte!

Min andre, og nåværende kjæreste liker også å svelge... Men selvfølgelig finnes det også jenter som IKKE liker det! Da kommer vi inn igjen på det med respekt for hva andre liker og ikke, enten det er matvarer, å svelge sperm, eller analsex!(som også har blitt diskutert opp og ned i dette forumet...icon_wink.gif Uansett hva det gjelder, så finner man personer både som hater det, og som elsker det!

Vel..dett var dett! (tror jeg..) icon_wink.gif

Gutt, 22, Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Hitemup

Waco my man, jeg digger innleggene dine!

Det går ikke an å forklare småpikene noe vettu.

Ingen sommener dere skal Bælje ned hele tiden, men såpass respekt burdte dere gi oss at dere gjør det for å glede oss, så mye vi må gjørefor dere så....

Hitemup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrEaMy

jeg suger, men svelger ikke.syns konsistensen er vemmelig..har egentlig aldri forstått vitsen med å svelge når eg tenke på mannens nytelse,han har jo allerede fått orgasme...kansje det tenner ham, men jeg gjør heller andre ting som tenner han enn å svelge....usj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...