Gå til innhold

svelging


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Motivere meg sjølv til like noe, som eg i utgangs-punktet synes er helt forjævlig... Sorry Mac, men slik fungerer det ikke...

For å snu det litt, hvorfor liker du å gjøre noe med jenta som du vet at hun synes er forjævlig?

Eller bryr du deg så lite om å glede deg på hennes sine vegne at du rett og slett gir blaffen i hvordan hun har det? icon_wink.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: katta den 2002-05-20 19:41 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katta, jeg orker ikke diskutere mer, la oss være uenige da.

Noen liker å gjøre det godt for gutten, andre ikke.

Så la oss være enige om det. Vil du ikke like det, vil du heller aldri kjenne gleden over å smake arvesølvet i din munn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskuterer??? Forutsetningen for en real diskusjon er vel at begge parter gir svar på spørsmålene. Har ikke fått noe svar ennå eg.

Har smakt "arvesølvet", som du så fint kaller det... Smaken kan eg leve med, men ikke konsistensen... YUK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S: Som sakt tidligere så liker eg å gjøre det godt for gutten... Men ikke for enhver pris.

P.P.S: Får du hellere ikke lest noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke lest en dritt! Må sitte her på nettet å forklare småpikene hvorfor dem bør ta spruten i munn...

uff...men jeg har lovet meg selv at jeg skal skjerpe meg fremover... mer lesning Waco og la disse ungjentene leve i sin villfarelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svelger alltid. Det er ikke alltid like godt som iskrem (jo, noenganger...), men den nytelsen, gleden, takknemligheten, respekten, beundringen, kjærligheten jeg ser i min elskedes øyne, er av det beste jeg vet. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta, hva er det du egentlig lurer på? Om jeg har smakt sperm? Ja, jeg pleier å ronke på flaske skjønner du, så jeg har litt i dressingen...

waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smigre deg til å smake spermen?.. jeg er ikke helt med her,...

Eller til å lese?

Nei jeg får ikke lest. men skal starte straks, skal bare se en film på tv2 først, operasjon løvsprett, norsk film fra 1962, fra dengang menn var menn og kvinnene styrte hjemmene...

Blir godt å drømme seg bort til en verden som synes så fjern... da vi hadde den harmonien og husfreden i alle hjem....

Waco som forstår eldre menn når de feller en tåre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får i seg mye kjønnsaftnår man slikker en jente, men det er ikke så pop de gutta som ikke slikker? noga for noga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får i seg mye kjønnsaftnår man slikker en jente, men det er ikke så pop de gutta som ikke slikker? noga for noga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco... Nå skuffer du meg icon_frown.gif

Hint: Innlegg skrevet kl. 19.40

P.S. Eg skal se "Buffy" på TV-Norge... Ei skikkelig jente som sparker R**

Glad for å være hunkjøn i 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justin

Tror ikke at "kjønssaft" helt kan sammenliknes med sperm ikke, i konsistens i allefall, og eg har ennå ikke hørt noen jente sie at hun vil ha at dere svelger.

icon_lol.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta, jeg ville nok aldri tvunget en dame hvis hun ikke hadde lyst...

Waco

Stakkars store sterke karer.... nynner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Kommer ALDRI til og svelge, aldri aldri.

Elsklingen tar den ut før det går for han.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...