Gå til innhold

svelging


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg svelger IKKE! Har gjort det noen få ganger og brekt meg. Syntes det "pitret" i halsen etterpå, dessuten er konsistensen guffen!

MEN, det er deilig å suge!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg svelg, men ikkje kvar gong. Enkelte dagar har eg ikkje lyst, men andre dagar synest eg det er deilig. Og så er det mykje meir praktisk når det ikkje blir så mykje søl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg svelget brakk jeg meg.

Kan ennå huske den salte, "varme" smaken, det får meg til å "grøsse".

Etter det har jeg aldri svelget!

Fyssja mei icon_razz.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først suger, svelger jeg.

Derimot er det veldig opp og ned om jeg har lyst til å suge.

Veeeldig lettå smake forskjell på hva man har spist, så nå mater jeg gutten min med epler icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Nei, jeg svelger ikke! Liker ikke å få det i munnen en gang, brekker meg nesten bare ved tanken. Synes det er temmelig ekkelt, vet ikke hvorfor, det er bare noe med konsistensen. Men etter noen glass vin er terskelen mye høyere! *ler*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare svelget noen få ganger, og syns det var helt for jævlig!! Så det gjør jeg ikke mer, og heldigvis synes sambis at det er helt ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler litt om motivasjon tror jeg. Er man innstillt på at det er kult å få spruten i munn, så blir det kult.

Men med laber innsats slik at jeg har sett hos flere av dere damene her,er jeg fornøyd jeg ikke holder på med noen av dere, jeg er egentlig littegranne glad for at jeg slipper å måtte forklare hver gang hva som er så digg med det...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis det er så digg...har du prøvd det selv????Å få en varm,klebrig,klumpete masse ned i halsen er ikke akkuratt godt, men du må jo like det.....eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jo sperm like naturlig som melken fra kua....

Så det handler kun om motivasjon som jeg skrev istad. Men hvis du heller vil være vanskelig så får det være din sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er ikke snakk om å være vanskelig, jeg spør bare om du har prøvd det?? Siden du mener det er digg?? Har du tenkt på at det er stor forskjell på å være mottaker og å være avsender av denne "melken fra stuten" ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går absolut an å glede seg på andre sine vegne, men ikke for enhver pris.

Hvordan kan dere synes at noe er så godt, når dere vet at den andre parten synes at det er helt jævlig. Skal de to tingene ikke være litt i balanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor skal det være jævlig? Det handler om motivasjon har jeg sagt nå for tredjegang.

Waco

*forundret over at noen damers manglende vilje til å tilegne seg kunnskap*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...