katta Skrevet 21. mai 2002 #41 Del Skrevet 21. mai 2002 Waco I disse likestillings-dager får eg vel gjøre som eg vil Men så kan du jo og få neie så mye du vil Hmm... Tror vi kanskje sporet litt av her??? Suging, svelging og likestilling... Du slipper å svelge mitt, så slipper eg å svelge ditt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. mai 2002 #42 Del Skrevet 21. mai 2002 Joda...høres ut som en fin plan det katta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2002 #43 Del Skrevet 21. mai 2002 ... når de ligger på rygg for å kjempe mot en mygg...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #44 Del Skrevet 22. mai 2002 Det er smak og behag dette, som med de fleste andre ting! Noen liker det, andre liker det ikke. Sånn er det bare! Uten at noen kan gi noen særlig god forklaring på hvorfor... Jeg hater smaken av f.eks. nøtter, fisk og Campari, men jeg digger salt lakris, marshmellows og ananas... Jenta mi hater salt lakris, jeg elsker det! Noen elsker øl, andre blir kvalm av bare tanken! Sånn er det bare!! Derfor er det stort sett smakssansene til jenta som avgjør om hun liker å svelge sperm eller ikke... Enkelte ting kan man unektelig lære seg å like, men man må være motivert til det! Hvor mange var det vel som likte øl eller røyk første gang de smakte det..? Dette gjelder sikkert for noen jenter når det gjelde å svelge sperm også, mens andre vil rett og slett ikke. Og vil de ikke, så må man bare respektere det! Ingen må presses til å gjøre noe de ikke vil! Jeg vil si jeg har vært heldig...Og da sier jeg det fordi jeg, i likhet med de fleste andre gutter/menn, liker å få komme i munnen på dama... Den første dama mi ville lære seg å like det... Hun begynte etter en stund å la meg komme i munnen hennes, før hun spyttet det ut igjen i vasken. Senere ville hun også svelge... Og jeg VET hun ville det, uten at jeg hadde presset henne på noen som helst måte! Min andre, og nåværende kjæreste liker også å svelge... Men selvfølgelig finnes det også jenter som IKKE liker det! Da kommer vi inn igjen på det med respekt for hva andre liker og ikke, enten det er matvarer, å svelge sperm, eller analsex!(som også har blitt diskutert opp og ned i dette forumet... Uansett hva det gjelder, så finner man personer både som hater det, og som elsker det! Vel..dett var dett! (tror jeg..) Gutt, 22, Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hitemup Skrevet 7. juli 2002 #45 Del Skrevet 7. juli 2002 Waco my man, jeg digger innleggene dine! Det går ikke an å forklare småpikene noe vettu. Ingen sommener dere skal Bælje ned hele tiden, men såpass respekt burdte dere gi oss at dere gjør det for å glede oss, så mye vi må gjørefor dere så.... Hitemup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrEaMy Skrevet 9. juli 2002 #46 Del Skrevet 9. juli 2002 jeg suger, men svelger ikke.syns konsistensen er vemmelig..har egentlig aldri forstått vitsen med å svelge når eg tenke på mannens nytelse,han har jo allerede fått orgasme...kansje det tenner ham, men jeg gjør heller andre ting som tenner han enn å svelge....usj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 9. juli 2002 #47 Del Skrevet 9. juli 2002 Ja jeg svelger, men ikke alltid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå