Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #1 Del Skrevet 19. mai 2002 Hvor mange av dere svelger og er det egentlig noen som helt ærlig liker det ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 19. mai 2002 #2 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg svelger IKKE! Har gjort det noen få ganger og brekt meg. Syntes det "pitret" i halsen etterpå, dessuten er konsistensen guffen! MEN, det er deilig å suge!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. mai 2002 #3 Del Skrevet 19. mai 2002 Min erfaring er at ca 75% av jentene svelger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 19. mai 2002 #4 Del Skrevet 19. mai 2002 Eg svelg, men ikkje kvar gong. Enkelte dagar har eg ikkje lyst, men andre dagar synest eg det er deilig. Og så er det mykje meir praktisk når det ikkje blir så mykje søl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemon Skrevet 19. mai 2002 #5 Del Skrevet 19. mai 2002 Første gang jeg svelget brakk jeg meg. Kan ennå huske den salte, "varme" smaken, det får meg til å "grøsse". Etter det har jeg aldri svelget! Fyssja mei 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aziraphale Skrevet 19. mai 2002 #6 Del Skrevet 19. mai 2002 Når jeg først suger, svelger jeg. Derimot er det veldig opp og ned om jeg har lyst til å suge. Veeeldig lettå smake forskjell på hva man har spist, så nå mater jeg gutten min med epler 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 19. mai 2002 #7 Del Skrevet 19. mai 2002 Nei, jeg svelger ikke! Liker ikke å få det i munnen en gang, brekker meg nesten bare ved tanken. Synes det er temmelig ekkelt, vet ikke hvorfor, det er bare noe med konsistensen. Men etter noen glass vin er terskelen mye høyere! *ler*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 20. mai 2002 #8 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg har bare svelget noen få ganger, og syns det var helt for jævlig!! Så det gjør jeg ikke mer, og heldigvis synes sambis at det er helt ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 #9 Del Skrevet 20. mai 2002 Det handler litt om motivasjon tror jeg. Er man innstillt på at det er kult å få spruten i munn, så blir det kult. Men med laber innsats slik at jeg har sett hos flere av dere damene her,er jeg fornøyd jeg ikke holder på med noen av dere, jeg er egentlig littegranne glad for at jeg slipper å måtte forklare hver gang hva som er så digg med det... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #10 Del Skrevet 20. mai 2002 Hvis det er så digg...har du prøvd det selv????Å få en varm,klebrig,klumpete masse ned i halsen er ikke akkuratt godt, men du må jo like det.....eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 #11 Del Skrevet 20. mai 2002 nå er jo sperm like naturlig som melken fra kua.... Så det handler kun om motivasjon som jeg skrev istad. Men hvis du heller vil være vanskelig så får det være din sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. mai 2002 #12 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg synes d er helt greit og svelge, d har blitt en vane rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. mai 2002 #13 Del Skrevet 20. mai 2002 like naturlig som rå eggehvite, og like lite godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #14 Del Skrevet 20. mai 2002 Det er ikke snakk om å være vanskelig, jeg spør bare om du har prøvd det?? Siden du mener det er digg?? Har du tenkt på at det er stor forskjell på å være mottaker og å være avsender av denne "melken fra stuten" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 #15 Del Skrevet 20. mai 2002 ...det går an å glede seg litt på andres vegne og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 20. mai 2002 #16 Del Skrevet 20. mai 2002 Ja, det går absolut an å glede seg på andre sine vegne, men ikke for enhver pris. Hvordan kan dere synes at noe er så godt, når dere vet at den andre parten synes at det er helt jævlig. Skal de to tingene ikke være litt i balanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 #17 Del Skrevet 20. mai 2002 Men hvorfor skal det være jævlig? Det handler om motivasjon har jeg sagt nå for tredjegang. Waco *forundret over at noen damers manglende vilje til å tilegne seg kunnskap* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. mai 2002 #18 Del Skrevet 20. mai 2002 Å, du mener oppdragelse av typen: "Hold kjeft og spis maten din!" ??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. mai 2002 #19 Del Skrevet 20. mai 2002 ....sånn, se hvor flink jente du har vært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. mai 2002 #20 Del Skrevet 20. mai 2002 Takk, Kjære Wako! *stolt og glad over å bli anerkjent av en MANN!!!*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå