Gå til innhold

Rioja -den vordende mor...


Rioja

Anbefalte innlegg

Jeg kaster meg på bølgen og starter opp dagbok etter å ha testet positivt, flere ganger :-)

Testen var så "rar" første gang at jeg skjønte ingenting... Tok en ny test dagen etter som viste svakt positivt, og en på lørdag morgen som var så positiv som bare det!!!

:D

Så nå er sambo og jeg overlykkelige over den lille som kommer i august. Har fått legetime den 12/1 og lurer på om nyheten skal være hemmelig fram til da. Har så lyst til å fortelle det til "bestemor" med en gang, så vi lurer litt på om vi skal slippe nyheten allerede på lille juleaften. Da er jeg 6 uker på vei...

Vi får vel tenke litt på det, og kose oss med bare vår hemmelighet en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen som dagbokskriver, Rioja! Og gratulerer så mye med positiv test, du har en herlig tid foran deg! Vet hvordan du har det med å ville fortelle det sikkert til hele verden, vi klarte ikke å vente så lenge med å fortelle det, vi får se hvordan du klarer deg... :wink: Ellers så får du og sambo ha en trivelig jul, og kos deg masse i tiden som kommer!

Gratulerer så mye! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Det er en helt fantastisk julepresang da!!

Som dere hadde vi også store planer om å ruge på hemmeligheten leeenge... Det gikk ikke så greit - min mann klarte ikke å la vær å fortelle til sine foreldre, og jeg klarte ikke heelt å vente med å si noe til mamma heller. "Resten av verden" ventet vi litt med - men ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Ikke sant det er en utrolig følelse!

Jeg er seks uker på vei, og vi fortalte det til mine foreldre i helgen, venter til jul med hans foreldre, og til 12 uker med "resten av verden". (Hvis jeg ikke blir kvalm, da - da blir jeg vel nødt til å fortelle det på jobben.)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Rioja! Dette var gøy, spesielt siden jeg husker at vi sluttet på p-pillene omtrent samtidig i høst! Da greide vi det rimelig fort begge to da! Jeg har termin i juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle hilsninger! Så utrolig koselig og ha fortalt det til noen!

Elisa, jeg husker også deg fra tiden da vi skulle begynne å prøve! Så gøy!!! Gratulerer så mye!

Jeg er så glad for tiden, sambo sier jeg stråler!!! Jeg har masse overskudd, og er i kjempeform! Fortsetter det sånn er det bare toppers å være gravid! Tisser ofta da men...

Var og trente sammen min kjære i går, og skal en tur i dag også. Har store ambisjoner om å bli verdens sprekeste gravide :ler:

Har blitt sunn i matveien også, vært å handlet masse frukt og grønnsaker. Skal ikke spise så mye godteri, selv om det er vanskelig, for jeg ELSKER julemarsipan!!!

Hm, det går jo som en drøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rioja! :D Takk for hilsen i dagboka mi! Så herlig for dere at graviditeten kom såpass fort. Det er neimen ingen liten tålmodighetsprøve når man så gjerne vil ha barn, hva?

Når det gjelder å fortelle familien hadde jeg nok ikke greid å holde snavla mi så lenge jeg heller. Jula er jo en perfekt anledning å annonsere et sånt lite under på. Åh, jeg kjenner jeg blir helt varm når jeg tenker på det... :hjerte: Dere er nå heldige, jeg skjønner godt at du stråler...nyt det! :klem2:

Blir gøy å følge med den voksende leieboeren din i tida som kommer. Så syns jeg du skal kose deg orntlig i jula, og ikke være alt for fornuftig. Må unne deg julemarsipan - skakke slanke seg når´n er på tjukka veit du! :ler:

Klem la Flaca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jegvil bare føye meg inn i rekken av gratulanter ....

:P GRATULERER SÅÅÅÅ MYE :P

gooood klem fra marre

pssssst: med termin 10 August 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Da er nyheten fortalt til besteforeldre med steng beskjed om å holde tett til andre familiemedlemmer en stund til! Det var kjemperørende, det er det første barnebarnet for alle... Snufs, det ble noen gledestårer...

Ellers så er formen kjempe bra! Jeg har masse overskudd og er energisk som bare det, men er kanskje litt mer trøtt om kveldene?

Jula er i allefall overstått, og godt er det. Ikke bare bare å narre alle vennene på diverse festlige lag... Sterk blåbærsaft på vinflaske fungerer utmerket! Og det er faktisk ingen som har misstanke enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endret legetimen min. Fastlegen min er blitt syk! Jeg fikk tilbud om å få time hos en vikar fra India??? Jeg gav klar beskjed om at det ønsket jeg ikke! Graviditeten er så viktig for meg at kun det beste er godt nok, så nå har jeg fått time hos en av de kvinnelige legene på senteret på tirsdag! Da er jeg akkurat 9 uker på vei :-)

De hadde faktisk full forståelse for at jeg ønsket en annen lege, legen fra India kunne nemlig være litt vanskelig å forstå??? :klø: :klø: :klø:

Jeg er litt trøtt for tida, og har ømme bryst, ellers så har jeg ingen plager, kun masse overskudd og godt humør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen, Rioja.

Så hyggelig å lese dagboken din.

Håper du slipper alle disse plagene som noen har.

Vi ligger vel nesten likt i løypa? Og bor i Trongheim? Så artig da.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker på vei!!! :D

Sitter på jobb med 0 konsentrasjon! Skal til legen klokka 13.15 i dag og er så spent!!!!!!!!!! Håper alt er bra! Jeg føler meg i allefall bra!

Hei Tiny, takk for hilsen, og PM. Mulig vi skal treffes vi da. :wink: Så spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første kontroll over og alt står bra til!!! Urin var bra, blodtrykk var bra, GU var bra. ALT var bra :-)

Puh, godt å få det bekreftet!!!!

Fikk stor bukett roser og liljer av pappa'n da han kom hjem, og jeg mitt sentimentale fruentimmer, begynte å gråte :grine: Men av lykke da, så...

Så nå er Rioja verdens lykkeligste :stortsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time til jordmor torsdag 26 februar!!! Jippi. :D

Trodde det var lang ventetid, ut i fra det jeg har lest her og det legen sa. Men det gikk helt fint, så nå gleder jeg meg til det.

Ellers så synes jeg at jeg begynner å få litt mage? Hm, mulig ønsketenkning eller at jeg bare er litt oppblåst. Har lest at livmora er på størrelse med en appelsin i uke 9, og at min lille "baby" er 3,5 cm. Det skulle vel bli ca. slik? ______________

Elsklingsambo er bortreist i helga, og jeg savner han vanvittig :grine: Spesielt det å legge seg alene i ei kald, stor seng er forferdelig!!! Vondt å savne noen så mye, men så utrolig deilig når han kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...