Gå til innhold

Usikker


Gjest Tine

Anbefalte innlegg

Hei

Håper på synspunkter.

Mitt forhold er ikke sundt for meg for tiden.

Jeg er veldig usikker på meg selv rundt min partner.

Han er aldri enig i noe jeg sier. Det er bare jeg som tar intiativ til kos. Alltid jeg som vil vi skal gjøre dagligdagse ting sammen ( lage middag sammen, legge oss sammen, dusje, kose osv) men, når jeg tar intiativ, har han alltid noe han bare MÅ gjøre først. Eks se et tv program ferdig, lese et blad, osv. Alltid uviktige småting han alltid må gjøre seg ferdig med før han prioriterer meg. Dette gjentar seg hver gang jeg spør om vi skal gjøre noe sammen. Av og til er normalt, men hver gang? Nesten så jeg tror dette har blitt et prinsipp?

Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å spørre han. Lek likegyldig du også, så skal du nok se han komme krypende til deg... Hvis han ikke gjør det, da vet du hva du må gjøre. Du fortjener en som virkelig vil ha deg.

Det er mitt enkle og korte svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å spørre han. Lek likegyldig du også, så skal du nok se han komme krypende til deg... Hvis han ikke gjør det, da vet du hva du må gjøre. Du fortjener en som virkelig vil ha deg.

Det er mitt enkle og korte svar :)

Takk for svar :)

Dette har pågått lenge, og min selvtillit blir slitt for hver dag, og usikkerheten verre.

Er lei av å være usikker på partneren :(

Er ikke mye som skal sies og gjøres for at jeg skal føle at han virkelig vil ha meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...