Gå til innhold

Leker han med meg?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt en kontakt med en gutt ganske lenge.

Jeg traff han på byn, og etter dette holdt vi kontakten.

Snakket med hverandre hver dag på facebook chat og SMS.

Så dro vi på date - en vellykket BRA date. Han virket som en ordentlig, rolig og morsom mann.

Etter dette hadde vi forsatt kontakten, god kontakt. Jeg fikk masse meldinger og SMS'er fra han.

Men nå, helt ut av det blå er han plutselig blitt KJEMPE overlegen når jeg snakker med han. Vil ikke mase heller, men har sendt han noen meldinger, men da får jeg bare enkle, overlegne svar tilbake. Han starter ikke samtaler, og prøver jeg å starte en samtale, svarer han bare på spørsmålet mitt, i max to ord.

WHAT TO DO??

Jeg trenger råd!!!! Er kjempe frustrert nå... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har vært borti samme type før. Ikke heng deg opp i det. La det gå! Slike gutter har tendens til å bytte kvinne annen hver uke! Ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal slutte å ta kontakt med han, og komme deg videre med livet ditt. Han er ikke verdt å bruke tid og energi på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det er en kjempekjip situasjon å være i. Jeg har tidligere vært i en liknende situasjon, hvor jeg var veldig usikker på om vedkommende var interessert overhodet; svarte bare kort og kontant, men aldri overlegent.

Det løste seg, fordi jeg valgte å overse det. Sluttet en periode å ta kontakt med han for å se om han var interessert i å bli bedre kjent. Det tok tre uker før han gjenopptok kontakten, men da fikk jeg vist at jeg ikke hadde noen intensjon om å være den som hele tiden skulle ta kontakt. Han beviste også at han ville fortsette å snakke ved at han tok kontakt med meg på eget initiativ.

Om du er bein nok (eller har lyst); spør rett ut: Hvor er det du vil med dette? Synes stemningen mellom oss har vært rar i det siste. Kanskje bedre å satse på å få vite sannheten, enn å gå og lure på hva som egentlig ligger bak?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...